ESCADA - Escada Magnetism

اسکادا ماگنتیسم ( مگنتیسم )

زنانه
کد کالا : ATR-32354
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : اسکادا
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 2003
کد کالا : ATR-32354
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 70
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,620,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 18
توضیحات

این عطر گیرا که جاذبه‌های مغناطیسی ویژه‌ای دارد، نیروی جاذبه را برای شما تداعی می‌کند؛‌ عطری که نه‌تنها شادی و نشاط عمیقی به‌وجود می‌آورد، بلکه جذابیت خاصی را هم به خانم‌های دارنده «اسکادا ماگنتیسم» می‌بخشد.

نت‌های آغازین: انگور فرنگی سیاه

نت انگور فرنگی سیاه که در اروپا و آسیا می‌روید، برجستگی ویژه‌ای در ساختار آغازین این عطر دارد. این انگور سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C، کاروتن، پتاسیم و فسفر است و به‌دلیل خواص دارویی‌اش مشهور است. این نت هم طراوت، رنگ و درخشش ویژه‌ای به نت‌های آغازین اضافه کرده و هم نیروی بالایی به آنها بخشیده است.

نت‌های میانی: گل رز

بیش از 3 هزار سال است که از عصاره گل رز در عطرها و محصولات زیبایی مختلف استفاده می‌شود. این عصاره از طریق جوشاندن گلبرگ‌های رز تازه چیده‌شده شکل می‌گیرد. گل رز، نماد ابدی عشق و زنانگی است و بوی فوق‌العاده دلنشین و زیبایی دارد.

نت‌های پایه: کارامل و نارگیل

بافت خامه‌ای نت کارامل، شیرینی خاصی را به «اسکادا ماگنتیسم» اضافه کرده و نت خاص نارگیل هم حالتی میوه‌ای و لوکس به نت‌های پایه بخشیده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند اسکادا
عطار پیر بوردن، استیو دمکادو
طبع گرم
سال عرضه 2003
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه سرخالو، انگور فرنگی سیاه، دارچین چینی، دانه‌های قرمز ، آناناس ، خربزه
اسانس میانی رز ، فریزیا ، ترکیبات سبز ، ریحان ، زنبق ، یاس، گل برف ، زیره، گل آفتاب پرست، مگنولیا ، شکوفه بادام
اسانس پایه لوبان ، مشک ، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، کارامل
نمره کاربران
Escada Magnetism-اسکادا ماگنتیسم ( مگنتیسم )
رایحه
6.5
8 رای
ماندگاری
7.3
8 رای
پخش بو
7.1
8 رای
طراحی شیشه
6.9
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
برای دخترخانمهای جوان بسیار مورد پسند و دوست داشتنیه. در نوجوانیم دیوونه‌ی این عطر بودم که یادآور شادترین لحظات زندگیمه. اما حالا به دلیل بوی بسیار شیرینش هیچ علاقه‌ای ندارم که بپوشمش
پ.ن: پرفورمنس و پخش بوی خوبی داره
11 اسفند 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : بابک سلطان عطربازهای ایران و توران

بوی فوق العاده ای داره اگر عطرهای گرم و شیرین دوست دارید عالیه
06 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محسن جمالیان

1
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
تا ی ماه بوش رو لباس می مونه
21 آبان 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه شکیبا

1
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
5
طراحی شیشه
ی عطر شلوغ پلوغ الکی،ی جوریه،حتی نمیتونم توصیفش کنم فقط میدونم بوی همه چی میده جز وانیل
21 آبان 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا سالمی

5
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
درود دوستان
با وجود اینکه می‌دونم عطر خیلی پرطرفداری نیست خصوصا این سال های اخیر اما بخاطر نوستالژی بودن این عطر براتون تحلیلش میکنم.
اسکادا یه برند آلمانی بود که محبوبیت تو ایران برمیگرده به اواخر دهه 90 میلادی و تقریبا 2000،به دلیل اینکه گروه بویایی بخش زیاد کالکشن عطر این برند میوه ای هست از همون اول سلیقه دختران و زنان جوان اون زمان(متولدین دهه هفتاد میلادی) رو خیلی به سمت خودش جذب کرد.
از اونجایی که مادرم هم مثل من علاقه مند به عطر هست این عطر یه دوره تقریبا شده بود عطر امضاش و یادمه از بچگی این عطر برام مثل بمب میوه های قرمز بود.
حتی علاقه من به ترکیب رد بریز(خانواده توت های قرمز) از همین عطر شروع شد.
در ترکیب اینگریدنت ها اغراق شده و با دیدنش تصور نکنید قراره با یه عطر شلوغ مثل بلک ارکید تام فرد مواجه شید.یا رقص نوت هارو اونقدر که باید،حس نمی‌کنید.
مگنتیسم یا جذب کننده،قطعا برای کسایی که رابطه خوبی با میوه و گل های قرمز دارن این عطر می‌تونه مثل آهنربا جذاب باشه یا در واقع همون زمانی که لانچ شد حتی میتونست جز رایحه های یونیک و جذاب و عین مگنت باشه ولی با توجه به کالکشن ترند این روزها این عطر دیگه نمیتونه پرفرورمانسی به گیرایی اسمش داشته باشه.

گروه بویایی شرقی-وانیلی هست!!!کاملا مخالفم
عطر های شرقی-وانیلی بیس وانیلی و وارم اسپایسی دارن در صورتی که این عطر بیس کاملا میوه ای-گلی داره و رل وانیل و اسپایس های شرقی خیلی کمرنگ تر از این حرفاست.
شروعش با انفجار میوه های قرمز هست.اسانس هر میوه قرمزی که تصور کنید(توت،آلو،انگور) در کنار میوه تروپیکال آناناس.
با گذشت زمان آکورد وانیلی و چوب صندل خودش رو نشون میده در کنار آکورد فلورال یاس و رز قرمز.
دیگه شاهد تغییر و رقص نت نخواهیم بود و چیزی که بعد از یک ساعت و در درای داون عطر حس میشه پنجاه درصد میوه و پنجاه درصد گل هست.
شخصا اصلا متوجه ترکیبات سبز،امبر،کارامل و بادام نشدم به هیچ وجه.
برای من صرفا یه بوی نوستالژی و دوران نوجوانیم رو تداعی می‌کنه با توجه به قیمت باید بگم پرفورمنس خیلی عالی نداره و در کل فوق العاده عطر تیپیکالی هست اما همچنان برای من دوست داشتی هست.خط بو تا دو ساعت داره و پخش نسبتا قابل قبولی داره ولی از اون عطرهایی هست که باید تو کیفتون داشته باشید یا یه شیشه دکانت براش بخرید که بتونید شارژ کنید.
مناسب چهار فصله.
26 مرداد 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سولماز

چجوری این عطر از ۲۵ نت مختلف تشکیل شده؟ :)) و از اون مهم تر چطوری نتیجه این همه ترکیبات مختلف با هم شده یه عطر کاملا ساده و معمولی؟! فقط ۱۰ دقیقه اولشه که یه تفاوت مهم با بقیه عطرهای معمول کاراملی وانیلی داره و اون شاخص بودن نتهای سبز و گیاهیه در کنار شیرینیش...خیلی هم طبیعیه رایحه گیاهش که یه حس دارویی داده به کار...شبیه شربت های گیاهی که بعضا برای سرفه استفاده میشند و هم یه تلخی و گزندگی از گیاهان مختلف دارن و هم شیرینی...بوی یه دمنوش گیاهی که شیرین شده باشه...ولی بعد از ده دقیقه دیگه اون حالت از بین رفته و تبدیل میشه به یه عطر ساده شیرین و تقریبا پودری ...البته که خوشبوئه و همه پسند اگه طرفدار عطرهای این چنینی باشید.من بوشو دوست دارم. به نسبت قیمتش هم کیفیت خوبی داره...شیرینیش کاملا بالانسه...فرشه تا حدی و میشه چهارفصل استفاده ش کرد به جز ظهر فصول گرم در فضای بیرونی و کاملا متعادله از این نظر...فضاش شاده و برای استفاده روزانه انرژی بخش؛ ولی این همه نت واقعا لازم نبود برای گرفتن چنین نتیجه ای... از نظر من میتونست یکی از فلنکرهای سری فانتزی از بریتنی اسپیرز باشه...یه عطر راحت، خوشمزه، جوانانه و کاربردی ،با پخش و موندگاری متوسط...البته موندگاریش روی پوست متوسطه ولی روی لباس بالاست
27 فروردین 1400 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : شکیبا پرنیان

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
با اسپری اول ی بوی تکراری و شیرین و گرم به مشام میرسه شبیه ادکلن ژک ساف سفید یا کوبیسم سفید که با خودت میگی ای وای چه بد چه تکراری بعد ی مدت کوتاه ی بوی شیک تلخ و پودری و ملیح فضارو پر میکنه که برخلاف نتای اولش اصلاااا تکراری نیست من عاشقش شدم فقط بهش فرصت خودنمایی بدین
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه آیدا

این کار یه بوی فوق العاده داره که برای من در کنار شیرینی یه بوی پودری آرایشی هم به مشامم میرسه که جذابترش میکنه.جزو عطراییه که عجیب جذبم کرده که فکر کنم بخاطر زنبقه.موندگاریش هم خوبه.شیرینیش هم اونقد شدید نیست که دلو بزنه و منکه توی تابستون هم استفاده میکنم
12 تیر 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه فاطمه فیضی

دوستان عطر لطفا نظرتونو درباره این عطر بگین
10 آبان 1396 پاسخ تشکر

هر وقت اینو بو می کنم یاد درخت انار میفتم.یه رایحه ی سبز شیرین.انگار به چمن آب قند زده باشن.مناسب برای پاییز و زمستون و با ارفاق بهار.ماندگاری خیلی خوبی داره.کنده نمی شه از لباس.ولی رایحش به هیچ وجه همه پسند نیست.اصلا شبیه عطر نیست!! انگار عطارش می خواسته فقط یه چیزی تولید کنه یه چیز متفاوت.به درد مهمونی و اینا نمی خوره.ولی خب من خوشم میاد هر از گاهی بزنم واسم حس نوستالژیک داره.
04 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی اركيده

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟