CARNER BARCELONA - Botafumeiro

کارنر بارسلونا بوتافومرو (بوتافوميرو)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-41124
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : کارنر بارسلونا
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-41124
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بوتافومرو عطری اسرارآمیز است که به ریشه‌های فرهنگی و دینی قاره کهن ادای احترام می‌کند. مجمر و عطردان بوتافومرو که در ارتفاعات بلند کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا روشن است، دودی خوش‌بو را پخش می‌کند که هوا را از آرومای سرشار، عمیق و جذابش سرشار می‌سازد.

برند کارنر بارسلونا
سال عرضه 2018
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، جوز ، فلفل صورتی
اسانس میانی نعناع هندی ، فریزیا ، گل برف ، لابدانیوم
اسانس پایه مشک ، روایح دودی، بوته وحشی جاوی
نمره کاربران
Botafumeiro-کارنر بارسلونا بوتافومرو (بوتافوميرو)
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
روایح و حس مکان

از میان تمام مباحث تئوریک در مورد مکان مبحثی غامض تر از حس مکان وجود نداره به نظرم.
مبحث حس مکان رو اولین بار کریستین نوربرگ شولتز تحت تاثیر مباحث پدیدارشناسی هایدگر مطرح کرد و به طور خلاصه به کیفیت اثرگذاری حسی یک مکان بر استفاده کنندگان از اون فضا اشاره میکنه.
حس مکان به عوامل زیادی بستگی داره اما به طور خلاصه میشه گفت تحت تاثیر سه عامل اصلی ساختار فیزیکی فضا ( و همسایگی ها)، فعالیت هایی که در اونجا انجام میشه ( جسمی و ذهنی)و مباحث معنایی ( فرهنگ و مذهب و تاریخ و اسطوره ها و ..) قرار میگیره.
در بین مکان هایی که تو بحث حس مکان حائز اهمیت هستن به نظر من هیچ جا به اندازه ((خانه کودکی)) مهم نیست. از این جهت که اولین و پدیدار شناسانه ترین تجربیات مواجه با محیط اونجا شکل میگیره و این اتفاق همزمان با شکل گیری شناخت حسی افراد رخ میده.
از طرفی تو سنین کودکی ارتباط شخص با زمین و خاک، اب و هوا، طبیعت و درختان و.. بسیار بیشتر و حسی تر هست و این اولین مواجهه ها میتونه ملاکی برای قضاوت نا خوداگاه افراد در مورد حس مکان فضاهای دیگه بشه.

به نظر من روایح خیلی میتونن در افرینش و بازافرینی حس مکان موثر باشن. یکی از برندهایی که شعارش بازافرینی حس مکان و خصوصا خاطرات خانه کودکی هست همین برند هست که انصافا تو این هدفش بسیار موفق بوده.
خانه کودکی و مراسم و جشن هاش،اشپزخونه و غذاها و شیرینی ها، کابینت چوبی وادویه هاش،حیوانات خانگی و باغچه و خاک و درختاش و حتی مادر! از جمله ایده هایی هستن که این برند تو کاراش بهش توجه داره و انصافا تو بازافرینی حس این مکان ها بسیار موفق عمل میکنه.
(( وقتی خداوند به ادم گفت: تو در روی زمین سرگشته و تبعیدی هستی اصلی ترین مساله بشر را مقابلش گذاشت: گذر از استانه و بازیابی مکان از دست رفته ( کریستین نوربرگ شولتز)_))



[EDITED] 1401/11/24 10:43
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : complihanicated محسن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟