Pacoroca - Pacoroca For Him

پاکوروکا پاکوروکا فور هیم

مردانه
کد کالا : ATR-140408
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پاکوروکا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-140408
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Pacoroca Pacoroca For Him - پاکوروکا پاکوروکا فور هیم

که اولین بار در سال 2016 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری شرقی چوبی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، هل ، لابدانیوم، فلفل ، چرم ، آویشن ، درخت نراد، روایح دودی، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک اشاره کرد.

برند پاکوروکا
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، لابدانیوم، فلفل
اسانس میانی چرم ، آویشن ، درخت نراد، روایح دودی
اسانس پایه وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک
نمره کاربران
Pacoroca For Him-پاکوروکا پاکوروکا فور هیم
رایحه
9.5
2 رای
ماندگاری
9
2 رای
پخش بو
9
2 رای
طراحی شیشه
8.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
همچنان به دنبال یافتن این عطر هستم ولی موفق به یافتنش نشدم. با توجه به فرموده دکتر اسعدی که فرمودند تولید ایرانی از این عطر هم هست دیگه آدم رو در خرید از هرجا محتاط تر می‌کنه.
03 اسفند 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایرن بابک
مهدی جان سلام و عرض ادب
یکی از دوستان نسخه اصلیشو داره و قصد فروش داره
فول هم هست و چند پاف استفاده شده ...
از اونجایی که من خودم یه نسخه شو دارم دیگه نخریدم ازش اما اگه شما میخوای تو اینستا پیام بده ...
وارد پروفایلم بشی نام کاربریم همون اکانت اینستگرامم هست ...

[EDITED] 1402/12/04 02:09
03 اسفند 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالار كلوچه امیر علوانی
درود آقا سعید. ممنون ازت. فقط آدرس تلگرام و نتونستم از پروفایلتون پیدا کنم.
03 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
مهدی جان وارد پروفایلم شو
اسم پروفایلمو تغییر دادم
همون اکانت اینستاگراممِ ...
04 اسفند 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Rezvani مهدی ب

یه کار چوبی دودی در بستر چرم
اپنینگ کار منو یاد اینترلود انداخت البته دُز دودی ادویه ای این کار کمتره و راحت پوش تر ...
بعد از حدود یک ساعت رایحه چرم از نوع لطیفش وارد گود میشه و رایحه رو به سمت کارای ممو مثل ایتالین لدر می‌بره ...
درای داونش هم تو سبک و سیاق امبر نویرِ و خیلی لذتبخشه ...
ماندگاری بالایی داره و پخشش هم نسبت به قیمت واقعا خوبه ...
.
در آخر هم از جناب اسعدی عزیز بابت ارسال این کار کمال تشکر و قدردانی دارم ...🙏🏻🌹
29 مرداد 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی Mehran
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای رستمی بزرگوار از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم و از اینکه این عطر برای شامه و احساسات شما مورد پسند و سازگار بود، بسیار خوشحالم.... انشالله همیشه سلامت و معطر زیست کنید....
30 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مریم میربیک Mahmood.R
سلام جناب دکتر اسعدی، روزتون بخیر، میگم منم میخوام این عطرو تهیه کنم ولی جایی پیدا نکردم متاسفانه، اگر ممکنه کمکی کنین!
30 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی TIMELESS
سلام جناب دکتر اسعدی وقتتون به خیر باشه، عطرهای پاکوروکا الان داخل ایران داره تولید میشه؟ از کیفیت کارهای دیگرشون اطلاعی دارید؟
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی بزرگوار بله متاسفانه عطرهای پاکوروکا در ایران تولید می‌شوند که کیفیت پایینی دارند و از نظر من اصلا ارزش خرید ندارند. متاسفانه چندین عزیز از این محفل عطرهای پاکوروکا که باتلهای طلایی و نقره‌ای دارند را خریداری کرده‌اند که بسیار ناراضی بودند نسبت به خریدشان.... دقت فرمایید که حتما نسخه ی فرانسوی این برند را پیدا کنید. خودم شخصاً از برند پاکوروکا فقط همان عطری که در عطرگرامم قبلا آپلود کردم و در بخش نظرات هم برایش روایت نوشتم، مورد پسندم هست که اون عطر اصلا کلا در فرانسه تولید شده بود. به هر حال دقت فرمایید که از پاکوروکا هیچ عطری را خریداری نفرمایید. چراکه با قیمت همین عطرهای پاکوروکا عطرهای بسیار ارزنده‌ای وجود دارند.... البته اگر پاکوروکا him را پیدا کردین در خریدش تردید نکنید که با یه عطر بسیار باکیفیت و ترکیبی از چندین عطر گرانقیمت جهان هست.
بهترین ها برای شما دوست گرامی.....
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mehran Mehran

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
یکی از خاص ترین و قوی ترین رایحه های تحریک کننده ی جنسی در این عطر نهفته است. رایحه ای با شروعی تند و تیز از ترنج و فلفل در کناره هایی ملایم از هِل که در عرض یک دقیقه به روایح چرمی و دودی تبدیل شده و بعد از حدود سه دقیقه رایحه ای گرم و تلخ و شیرینی بسیار خفیف باقی میماند که عمده رایحه ای پچولی وِتیوری را از خود آشکار میکند. رایحه ای بسیار بسیار خوشبو و خاص و تحریک کننده ی حسی جنسی که واقعا بسیار هنرمندانه و خلاقانه این عطر را معماری کرده اند. آنقدر رایحه ی خاصی داره که مجبورتان میکند هر چندتا که داخل فروشگاه موجود باشد ازش بکاپ بگیرید. چراکه واقعا در شامه ی من این اثر، تکرار نشدنی بود و تابحال برایش حافظه ی بویایی قبلی هم نداشتم.
رایحه ی این عطر برایم یادآور واژه ی اولفاکتوفیلیا است. اولفاکتوفیلیا نوعی اختلال پارافیلیایی است که در آن فرد از بوها و عطرها لذت جنسی می‌برد. با توجه به تحقیقات گسترده در مورد بویایی، تعجب آور نیست که در برخی موارد باید با رفتار جنسی ارتباطی وجود داشته باشد. تمرکز شهوانی به احتمال زیاد به بوی بدن شریک جنسی، از جمله بوهای تناسلی مربوط میشود. جنسیت و بو با هم ارتباط طولانی دارند: «از نظر تاریخی، برخی از بوها به عنوان مواد افرودیزیاک (هوس افزا) شناخته می‌شوند، موضوعی که بسیاری از فرهنگ مردمی آن را مستند میدانند. در بقایای آتشفشانی دو شهر پُمپئی و هرکولانیوم، 24 آگوست سال 79 میلادی در رُم باستان، شیشه های عطر در اتاق هایی که برای روابط جنسی طراحی شده بودند نگهداری میشد (شهرهایی که در 24 آگوست سال 79 میلادی توسط حرارت بیش از 500 درجه ی آتشفشان کوه وزویوس با هزاران مرد و زن و کودک علی رغم تلاش یک سرباز درجه دار ارشد از سپاه رُم باستان با نام مرد A26، به کام مرگ رفتند و زیر خاکستر آتشفشان در کپسولی از زمان، مدفون شدند). مصریان باستان برای آماده شدن برای انجام وظایف خود با روغنهای معطر غُسل میکردند. سومریان زنان خود را با عطر اغوا میکردند. رابطه بین بو و کِشش جنسی در آیین های سُنتی چینی تاکید شده است و تقریباً همه فرهنگ ها از عطرها در مراسم ازدواج خود استفاده میکنند. در اسطوره‌شناسی، گلبرگ‌های رُز نمادی از رایحه بودند، و کلمه «گُل‌زدایی» عمل اولیه رابطه جنسی را توصیف می‌کند.
محققان استدلال می کنند که: «ارتباط برجسته بین بو و جنسیت در میان دوره‌ها و فرهنگ‌های مختلف تاریخی، حاکی از اهمیت تکاملی بالایی است. فروید (روانشناس برجسته ی جهان) اظهار داشت که بوها چنان محرک های قوی احساسات جنسی هستند که سرکوب حس بویایی برای تمدن ضروری است. یکی از زمینه‌های تحقیقاتی در مورد روایح، در زمینه فرومون‌ها یعنی مواد شیمیایی «تولید شده و رهاشده در محیط توسط یک حیوان، به‌ویژه یک پستاندار» است یا یک حشره که بر رفتار یا فیزیولوژی سایر گونه های خود تأثیر میگذارد. فرومون‌ها در سراسر قلمرو حیوانات از حشرات گرفته تا نخستی‌ها وجود دارند و احتمالاً شامل انسان‌ها نیز می‌شود، اما اکثر مطالعات علمی قوی نشان داده‌اند که شواهد نسبتاً ضعیف هستند، و اگر فرومون‌ها در انسان‌ها وجود داشته باشند، احتمالاً تأثیرات آن بسیار ظریف خواهد بود.
در مطالعه محققان، آنها تأثیر 30 بوی مختلف را بر تحریک جنسی مردان 31 شرکت کننده مرد آمریکایی (18 سال تا بیش از 60 سال) بررسی کردند. آنها تحت آزمایش‌های مختلف بویایی (مبتنی بر سؤال) قرار گرفتند و برانگیختگی جنسی آنها با اندازه‌گیری جریان خون آلت تناسلی با دستگاه پلتیسموگرافی آلت تناسلی مورد ارزیابی قرار گرفت. این بوها شامل 24 رایحه مختلف به اضافه 6 رایحه ترکیبی بود. هر 30 بو باعث افزایش جریان خون آلت تناسلی شد. آنها گزارش دادند که: بوی ترکیبی اسطوخودوس و پای کدو تنبل بیشترین تأثیر را داشت و جریان خون آلت تناسلی را تا 40 درصد افزایش داد. دومین اثربخشی، ترکیب شیرین بیان سیاه و دونات بود که میانگین جریان خون آلت تناسلی را 31.5 درصد افزایش داد. مجموع بوهای پای کدو تنبل و دونات با 20 درصد افزایش در رتبه سوم قرار گرفت. کمترین محرک زغال اَخته بود که جریان خون آلت تناسلی را تا 2 درصد افزایش داد.
در مطالعه ای دیگر محققان این تحقیق را بر روی زنان (بررسی جریان خون واژن آنها) تکرار کردند و اثرات مشابهی را یافتند و در این مطالعه، محققان دریافتند که بیشترین افزایش در جریان خون واژن مربوط به آب نبات و خیار (13٪)، پودر بچه (13٪)، پای کدو تنبل و اسطوخودوس (11٪)، و پودر بچه و شکلات (4٪) بود. بدیهی است که در هر دوی این مطالعات محدودیت‌های عمده‌ای وجود دارد (مانند حجم نمونه کوچک، انتخاب همه بوها توسط محققان، و جریان خون تنها معیار سنجش برانگیختگی).
اما این مطالعات در حداقل ممکن مدعی هستند که روایح عطرها قادر به برانگیختگی جنسی هم در مردان و هم در زنان هستند که البته رژیم غذایی و سبک زندگی و استعداد ژنتیکی نیز برای این مهم، حائز اهمیت است. فلذا پوشیدن برخی عطرها در مکان زمان مناسب خودش، به احتمال زیاد باعث ایجاد محبت جنسی بین مرد و زن خواهد شد که این محبت جنسی در واقع قبل از پوشیدن یا استشمام رایحه ی عطر هدف، از منبع محبت روحی و قلبی بین دو طرف نشات خواهد گرفت که رایحه ی عطر هدف منجر به ادغام محبت جنسی مضاعف همراه با ادغام محبت عاطفی بین مرد و زن خواهد شد و شاید این همان فرومون های انسانی باشد.
عطری بسیار باکیفیت با شهدی بسیار اغواگر و تحریک کننده که هرگز شامه ها را دچار خستگی بویایی نخواهد کرد با ماندگاری بسیار خوب حداقل یکبار حرکت زمین به دور خود روی پوست و دوبار حرکت زمین به دور خود روی پارچه با پراکنشی بسیار خوب در شرطی سازی انسانی (پاسخ به محبت جنسی تحریک شده در شامه ی بانوان)، در شیشه ی کریستالی بسیار زیبا و ظریف چند ضلعی در حجم 70 میلی لیتر.
سپاس از همراهی بزرگواران...........
18 خرداد 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مهدی ب مریم میربیک
سلام و عرض ادب چقدر کامل توصیف کردین واقعا از این همه دقت نظر لذت بردم، این عطرو من در آنلاین شاپها پیدا نکردم جایی سراغ دارین که موجود داشتبه باشه؟
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سالمی رضاحسین نوری
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. متاسفانه در آنلاین شاپ ها فکر نکنم پیدا بشه، از فروشگاه های محل سکونت پیگیری فرمایید شاید پیدا کنید. این عطر یکی از خاص ترین رایحه ها را در خودش نهفته است که به بونوازی حتی از روی درپوش هم اعتیاد پیدا خواهید کرد. کیفیت بسیار عالی هم در رایحه و هم در پرفورمنس، چراکه همین چند روز قبل فقط دو پاف به گردنم اسپری کردم، با این هوای گرم اما باز هم خود عطر که در طبع خیلی گرمی هست باز هم پراکنش بالایی از خودش نشان داد که قشنگ با هر قدم راه رفتن در خیابان، رایحه اش پراکنش می‌شد.
بهترین ها برای شما دوست گرامی....
23 خرداد 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مریم میربیک علیرضا موسوی
با سلام خدمت استاد ارجمند ممنون از پاسخ شما
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
عرض سلام و ادب خدمت دکتر اسعدی برزگوار

ممنونم ازشما بابت معرفی این کار ارزنده و همچنین توضیحات جامع و کاملتون
بنده هم در اولین تست رایحه ای خیلی آشنا واسم تداعی شد،رایحه ای بین آمواج اینترلود و بلک افغان.

انصافا با یه کار باکیفیت طرف هستیم که قراره همراه ما در قرارهای عاشقانه و خصوصی باشه و لحظات خوبی رو واسمون رقم بزنه.

آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند برای شما خواستارم🙏🌹
01 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند بسیار خوشحالم که رایحه ی خاص این عطر برای شما نیز مورد پسند قرار گرفت. واقعا کیفیت بالایی داره بخصوص در تن‌پوش بر پوست گردن که هر شب خلوت عاشقانه را در کنار معشوق، یلدایی خواهد کرد....
سپاس از همراهی شما دوست گرامی و بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : MASOUD سالمی
سلام و عرض ادب خدمت دوست گرامی جناب مسعود من با چندجا سوال کردم این کارو نداشتن شما از کجا تهیه کردین؟
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : MASOUD
ممنونم دکتر جان
همچنین 🌹🙏
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : MASOUD بابک
درود بر شما آقای کنعانی عزیز

راستش جناب بنده هم خیلی گشتم فقط یدونه واسه همدان بود پیدا کردم اما متاسفانه چون پشت ویترین بود قیدشو زدم.

این کار رو هم جناب دکتر اسعدی بزرگوار زحمت کشیدن دوتا واسم پیدا کردن از شهر خودشون که مجددا از همین جا تشکر میکنم از ایشون.
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سلام مجدد ممنون از پاسختون جالبه که انقدر کمیابه قیمتش چنده؟
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : MASOUD بابک
جناب اسعدی عزیز سلام
این کار رو واسه یکی از دوستان میخوام اما متاسفانه پیدا نمی کنم !
با توجه به اینکه یکی از دوستان گفتن شما این محصول رو براشون ارسال کردین خواستم بپرسم چطور میتونم این کار رو تهیه کنم ؟
قیمتش رو هم بفرمایین لطفا
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای رستمی بزرگوار، با توجه به قوانین سایت تبادل لینک ارتباطی بین کاربران ممنوع است و تمام عزیزانی که با من در ارتباط هستند مربوط به قبل از وضع این قانون در سایت بود. فلذا لطفا شماره تماس من را از استاد ارجمند آقای کامبیز سخی دریافت فرمایید.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه saeidrostami118
کمیاب که چه عرض کنم خود جناب دکتر اسعدی از نمایندگیش توی فرانسه هم استعلام گرفتن موجود نبود چون خیلی وقته توقف تولید شده..این کار هم از شانس خوب بنده و به لطف دکتر عزیز سری های اولش هست و پخش و ماندگاری بالایی داره

دونه ای یک و پونصد قربان
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی سالمی
ممنون از شما دوست عزیز به سلامتی تن پوش کنید، خداروشکر انسانهای وارسته ای همچون دکتر عزیز اینجا حضور دارند، منم باتوجه به تعاریف ایشون خیلی مشتاق به تهیه بودم اما پیدا نکردم اگر آدرس یا شماره تماسی از محل تهیه دارید بفرمایید تا مزاحم دکتر جناب دکتر نشم
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک سالمی
حرف شما متین
منتها نمیدونم چطور از جناب سخی شماره تون رو بگیرم چرا که بجز اینجا متاسفانه ارتباط دیگه ای با ایشون ندارم!
جناب سخی به دادمون برسید لطفا 😄
02 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin بابک
ممنونم از شما جناب کنعانی عزیز

انشاالله که شمام پیدا کنید..راستش خود دکتر زحمت تهیه و ارسالشو کشیدن..شما میتونید از طریق ادمین سایت هم اقدام به تهیه شماره دکتر اسعدی کنین،درصورت رضایت دکتر شمارشون واسه شما ارسال میشه.
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک
سلام و عرض ادب ممنون از شما
03 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با سلام و احترام خدمت دوست ارجمند
ایمیلی خدمت شما ارسال کردم‌. سپاسگزار می شوم چک بفرمایید.
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند پیام شما در نوتیفیکشن من درج شده بود، اگر منظورتان از ارسال ایمیل به من هست، هنوز ایمیلی برام از طرف شخص ایرانی نیامده است. لطفا دقت فرمایید که تمام حروف آدرس ایمیل من بصورت کوچک هستند. با سپاس
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : nazanin مهدی کشتکار

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟