Pacoroca - Pacoroca For Her

پاکوروکا پاکوروکا فور هر

زنانه
کد کالا : ATR-140407
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : پاکوروکا
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-140407
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Pacoroca Pacoroca For Her - پاکوروکا پاکوروکا فور هر

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، پرتقال، آلو ، بالنگ ، برگ و جوانه انگور فرنگی، رز ، سدر ، یاس، مشک ، وانیل اشاره کرد.

برند پاکوروکا
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، آلو ، بالنگ ، برگ و جوانه انگور فرنگی
اسانس میانی رز ، سدر ، یاس
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Pacoroca For Her-پاکوروکا پاکوروکا فور هر
رایحه
6
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
عطر زنانه ی پاکوروکا با رایحه ای گرم و شیرین گلی که شروعی از تلخی و تندی از پوست ترنج و پوست بالنگ داره و حدود یک دقیقه ی بعد به رایحه ای شیرین در بستر کمی یاس تبدیل میشه و تا تبخیر شدن از روی پوست و پارچه به همین حالت باقی می‌ماند. متاسفانه این عطر دقیقا برعکس نسخه ی مردانه اش اصلا جذابیتی حداقل برای شامه ی من نداشت و هیچ ارتباطی نتونستم باهاش برقرار کنم، شاید بخاطر نت بالنگ هست که در این عطر تعبیه شده که با بونوازی انگار دارین پوست بالنگ را از نزدیک حس می‌کنین و شاید بهتر بود در حضور ترنج و پرتقال دیگه از بالنگ استناد نمی‌کردند. عطری نیست که همه پسند باشه و فکر نمیکنم بانوان از این عطر خوششان بیاد چون واقعا حرفی برای گفتن نداره، فقط شیشه اش زیباست و حیف که میتونست مثل نسخه ی مردانه اش، بسیار بسیار دلنشین برای شامه ی همگان باشه. اگر در فروشگاهی این عطر را موجود دیدین، پیشنهاد میکنم اصلا بدون تست خرید نکنین و حتی اگه شده سعی کنید با تست روی لباس، حداقل ۱۲ ساعت به عطر و خودتان فرصت بدین تا کامل براتون آشکار بشه نوع رایحه و پرفورمنس. نسخه ی مردانه اش را آنقدر من عاشقشم که مجبور شدم ۷ نسخه یکجا ازش خرید کنم که البته فقط همین ۷ نسخه موجود بود اونم با بچ کد ۲۰۱۶ اولین سال لانچ شدن این عطر.
دوستان لطفاً سعی کنید هر عطری را که قصد خرید دارید در صورت ممکن، در همون سال لانچ شدن آن را خرید کنید البته اگر در کشور ایران موجود باشه، البته منظورم عطرهایی هست که قیمت معقولی دارند حتی در زمان لانچ شدن، چراکه بعد چند سال متاسفانه شاهد تغییرات رایحه و پرفورمنس همان عطر خواهید شد.
یه مورد برای این عطر و نسخه ی مردانه اش؛ بچ کدهای این عطرها در قسمت پایین پشت شیشه ی عطرها بصورت حک لیزری روی شیشه بصورت ظریف درج شده است که دقیقا همان بچ کد هم در پشت باکس در قسمت پایینتر از وسط در سمت چپ بصورت ظریف و با قلم مشکی درج شده است. این عطرها از معدود عطرهایی هستند که بچ کدهای آنها را بصورت حک لیزری روی شیشه ی عطر انجام داده اند تا هرگونه جعل بچ کد رو غیر ممکن کند چراکه برای حذف این بچ کد بایستی شیشه با یه چاقو خراش داده شود که اونم باعث از بین رفتن زیبایی شیشه ی عطر میشه. کاش تمامی عطرها برای بچ کدها از همین شیوه حک لیزری روی شیشه استناد می‌کردند.
عطری با کیفیت متوسط در خوشایند بودن رایحه با ماندگاری و پراکنش متوسط در حجم ۷۰ میلی لیتر.
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....
22 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Rohaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟