TOM FORD - Lost Cherry

تام فورد لاست چری

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40873
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40873
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 350
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    46
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    42
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    15
  • رسمی
    33
تعداد رای های ثبت شده : 229
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

روح بخش . اغواکننده . سیری ناپذیر
عطر لاست چری تام فورد ، یک ماجراجویی خوش رایحه در ممنوعه هاست ، رایحه ای متفاوت که یک اغواکنندگی دوگانه ، انعکاس سرزندگی همانند شیرینی در بیرون و یک غریزه ی روح بخش در درون را هویدا می کند. 
پاکی زیاده روی را قسمت می کند با یک سرآغاز که حد کمال کلاسیک گوشت رسیده ی گیلاس سیاه که در تلالو های لیکور گیلاس می چکد و به همراه یک لمس تحریک کننده ی بادام تلخ است را فتح می کند.
قلب در موج های ترش وشیرین چری پدیدار می شود. شیره ی آلبالو ، خیساندن میوه های محرک را به نمایش می گذارد درحالی که گل های حیرت آور رز ترکی و یاس رازقی ، در حواس و روح نفوذ می کنند.
بالسام پرویی و لوبیای تونکا ی پخته شده در مرحله ی تبخیر ، حاکی از تصویر جدید یک نماد شمایلی است. زمانی که با یک ترکیب غیرمنتظره ی چوب صندل ، وتیور و سدر مخلوط می شود ، سرانجام به سطح های خیال انگیز – الهام بخش سیری ناپذیری ، دست پیدا می کند.
عطرافشان این عطر وسوسه انگیز را به شما پیشنهاد می دهد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بادام ، آلبالو
اسانس میانی رز ، یاس، آلبالو
اسانس پایه دانه تونکا ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Lost Cherry-تام فورد لاست چری
رایحه
8.5
62 رای
ماندگاری
8.3
62 رای
پخش بو
8.5
62 رای
طراحی شیشه
8.6
62 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (62 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
از تامفورد این کار بعید بود.
در ابتدا بوی بادام بسیار تلخ میده یه ترکیب بسیار گنگ و تلخ بود واسم. در ادامه یکم شیرینتر میشه و ملایم تر . باید زمان بدم ببینم بعد از چند روز میشه انس گرفت باهاش یا نه. در کل عطری نبود بتونه منو جلب کنه
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
پیشاپیش از دوست داران این کار عذر میخوام
در واقع بخوام حقیقت رو راجب این کار بعد از تستهای متفاوت و زمان ها و حالت های متفاوت بگم ماجرا از این قراره که شاید قبل از تست کردن این کار فکر میکردم دیور هم اینتنس رو هیچوقت نخوام بپوشمش ولی بعد از بو کردن این کار میفهمم دیور پا این فرشتس. نه تنها نمیخام بپوشمش هیچوقت حتی هیچ موقع هم نمیخام بوشو بفهمم چون باعث میشه حالت تهوع بگیرم . قیمت فضایی پرفورمنس نه چندان خوب اونم که توصیف شخصیم از رایحه بود و در کل نمره ای زیر 1 از 10 رو میگیره از من.
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : architect پارسی
یک توضیح بیشتری راحب این کار و اسمش بخوام بدم اینکه اپنینگش برای کسایی که از بادام تلخ خوششون نمیاد یک زنگ هشدار هست . بعد از یک ربع کاسته میشه و شیرین تر ولی همچنان گنگ و گنگ و گنگ .
بارهای زیادی تستش کردم و دلیل گنگ بودنش رو متوجه نبودم تا اینکه معنی اسم این عطر رو متوجه شدم . لاست به معنی از دست دادن هست و چری هم در حد قوانین بخوام اشاره کنم به معنی دختر بودن تلقی میشه . فلسفه اسم از این قرار هست و رنگ اون هم صرفا بخاطر البالو نیست . پس این گنگ بودن و عجیب بودن حس بویایی از این قرار هست . شاید الان بعد از 4 5 ماه تونسته باشم درکش کنم و از اون تنفر اولیم کاسته شده باشه ولی همچنان به نظر من کار گنگی هست و نا ملموس . اما خب شک ندارم این کار برای یک عده از لاو ها خواهد بود و برای یک عده مثل من نه .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Fatimah
همچنین اضافه کنم که رایحه با مرور زمان شیرین تر و ترش تر میشه . اونجاش بازخوردهایی به همراه داره . روی تن خانم ها به شرط اسپری بیست دقیقه قبل از خروج (البته اگر عاشق بادام تلخ باشین منافاتی نداره ) زیبا میشینه . با اپنینگش نباید قضاوت کرد . چه بسا بسیار تلخ شروع میشه و شیرین تموم میشه .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 architect
با سلام خدمت دوستان
جناب امیر محمد منم دقیقا مثله شما این عطر باعث حالت تهوع شد واسم و واقعا نمیدونم علت چیه.البته من اپنینگشو دوست داشتم برعکس شما یعنی جالب بود واسم کاملا بویه روغن بادام تلخ میداد و انصافا هم رایحش باکیفیت بود ولی با گذشت زمان یه شیرینیه مصنوعی اضافه شد که واقعا در ابتدا باعث سردردم شد و بعدش حالت تهوع!!!!بویی شبیه مربایه آلبالویی مونده تداعی شد واسم که فکر می کنم علتش این باشه.این کار به نظرم از وقتی اون شیرینی بهش اضافه میشه 80درصد زنانه میشه و دقیقا فرمایشتون درست بود رو تنه یه خانوم به نظرم خوب و با کلاس جلوه میکنه و به اصطلاح رایحش ریچ هستش ولی رو تنه آقایون.... :|
29 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Maary

عطری بسیار ملایم و جذاب و دوستداشتنی و دلنشین که همه رو به سمت خودش جذب میکنه و روح ادم رو جلا میده در این عطر حس ترشی و شیرینی رو یکجا تجربه کرد
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد معین هاشمی
با سلام. احتراما اگر باهاش ارتباط نگرفتین، اعلام بفرمایید. بنده حاضرم با کمال میل ازتون بگیرمش : دی
01 دی 1400 پاسخ تشکر
ملایم؟ شوخی میکنید دیگه؟ انقد گرمو سنگینه که بهتره تگ قطب شمال استفاده بشه
02 دی 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط amir
درسته که این عطر یونی اعلام شده اما با توجه به تضیحاتی که شما راجب این عطر گفتین قطعا مردونه اس دیگ اون حس بادوم تلخی هم که توش بکار رفته واویلا هست فکر میکنم بخاطر همینه که اکثرا عطر های زنونه شیرین و ملایم و گلی درست میشه(البته گفتم همشون نه ولی اکثرا) شاید بخاطر اینکه زن ها با خیلی از عطر های تلخ و انفجاری نمیتونن ارتباط برقرار کنن و اینم بگم جهت مزاح:
فک کنم تام فورد عطری که زده مردونه بوده و برای تحت تاثیر قرار دادن خانم ها بود دقیقه اخر از خواب بلند شده یونی اعلام کرده
02 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سارینا
اتفاقااا کاملااا برعکسه، من کل عطرام مردونس من لالیک نویر بااون تلخی رو عاشقشم، بلک افغانم دوس نداشته باشم ازش بدمم نمیاد، من عاشق عطرای مردونم، اما این تلخ نیس شیرینه، یه عطر شیرین و سنگین وگرم زنونه،دلیل سنگینیش تلخیش نیس شیرینی بیش از حدشه
03 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Titi mehrdad
حرفتون متین چون من این عطرشو تست نداشتم فقد عوود وود و توسکان لدر و امبرلدر و بیترپیچ رو تست کردم و چون گفتید بوش زننده هست گفتم لابد تلخی بیش از حده در هرصورت بعضی عطر ها هم هستن باید بدون تست خرید و لذت تست نکردنشو برد چون اکثرا کسایی که سمپل یا دکانت عطری رو میخرن خوششون میاد بعد که لذت آنباکس عطر رو میگذرونن و دوپاف میزنن پرتش میکنن اونور
03 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکوه سارینا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟