TOM FORD - Lost Cherry

تام فورد لاست چری

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-40873
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40873
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 350
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
17,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    46
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    9
  • + 25 سال
    42
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    15
  • رسمی
    33
تعداد رای های ثبت شده : 230
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

روح بخش . اغواکننده . سیری ناپذیر
عطر لاست چری تام فورد ، یک ماجراجویی خوش رایحه در ممنوعه هاست ، رایحه ای متفاوت که یک اغواکنندگی دوگانه ، انعکاس سرزندگی همانند شیرینی در بیرون و یک غریزه ی روح بخش در درون را هویدا می کند. 
پاکی زیاده روی را قسمت می کند با یک سرآغاز که حد کمال کلاسیک گوشت رسیده ی گیلاس سیاه که در تلالو های لیکور گیلاس می چکد و به همراه یک لمس تحریک کننده ی بادام تلخ است را فتح می کند.
قلب در موج های ترش وشیرین چری پدیدار می شود. شیره ی آلبالو ، خیساندن میوه های محرک را به نمایش می گذارد درحالی که گل های حیرت آور رز ترکی و یاس رازقی ، در حواس و روح نفوذ می کنند.
بالسام پرویی و لوبیای تونکا ی پخته شده در مرحله ی تبخیر ، حاکی از تصویر جدید یک نماد شمایلی است. زمانی که با یک ترکیب غیرمنتظره ی چوب صندل ، وتیور و سدر مخلوط می شود ، سرانجام به سطح های خیال انگیز – الهام بخش سیری ناپذیری ، دست پیدا می کند.
عطرافشان این عطر وسوسه انگیز را به شما پیشنهاد می دهد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تام فورد
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه بادام ، آلبالو
اسانس میانی رز ، یاس، آلبالو
اسانس پایه دانه تونکا ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Lost Cherry-تام فورد لاست چری
رایحه
8.5
63 رای
ماندگاری
8.3
63 رای
پخش بو
8.4
63 رای
طراحی شیشه
8.6
63 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (62 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطری بسیار ملایم و جذاب و دوستداشتنی و دلنشین که همه رو به سمت خودش جذب میکنه و روح ادم رو جلا میده در این عطر حس ترشی و شیرینی رو یکجا تجربه کرد
22 مرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : حامد معین هاشمی
با سلام. احتراما اگر باهاش ارتباط نگرفتین، اعلام بفرمایید. بنده حاضرم با کمال میل ازتون بگیرمش : دی
01 دی 1400 پاسخ تشکر
ملایم؟ شوخی میکنید دیگه؟ انقد گرمو سنگینه که بهتره تگ قطب شمال استفاده بشه
02 دی 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط amir
درسته که این عطر یونی اعلام شده اما با توجه به تضیحاتی که شما راجب این عطر گفتین قطعا مردونه اس دیگ اون حس بادوم تلخی هم که توش بکار رفته واویلا هست فکر میکنم بخاطر همینه که اکثرا عطر های زنونه شیرین و ملایم و گلی درست میشه(البته گفتم همشون نه ولی اکثرا) شاید بخاطر اینکه زن ها با خیلی از عطر های تلخ و انفجاری نمیتونن ارتباط برقرار کنن و اینم بگم جهت مزاح:
فک کنم تام فورد عطری که زده مردونه بوده و برای تحت تاثیر قرار دادن خانم ها بود دقیقه اخر از خواب بلند شده یونی اعلام کرده
02 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سارینا
اتفاقااا کاملااا برعکسه، من کل عطرام مردونس من لالیک نویر بااون تلخی رو عاشقشم، بلک افغانم دوس نداشته باشم ازش بدمم نمیاد، من عاشق عطرای مردونم، اما این تلخ نیس شیرینه، یه عطر شیرین و سنگین وگرم زنونه،دلیل سنگینیش تلخیش نیس شیرینی بیش از حدشه
03 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Titi mehrdad
حرفتون متین چون من این عطرشو تست نداشتم فقد عوود وود و توسکان لدر و امبرلدر و بیترپیچ رو تست کردم و چون گفتید بوش زننده هست گفتم لابد تلخی بیش از حده در هرصورت بعضی عطر ها هم هستن باید بدون تست خرید و لذت تست نکردنشو برد چون اکثرا کسایی که سمپل یا دکانت عطری رو میخرن خوششون میاد بعد که لذت آنباکس عطر رو میگذرونن و دوپاف میزنن پرتش میکنن اونور
03 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکوه سارینا

از تامفورد این کار بعید بود.
در ابتدا بوی بادام بسیار تلخ میده یه ترکیب بسیار گنگ و تلخ بود واسم. در ادامه یکم شیرینتر میشه و ملایم تر . باید زمان بدم ببینم بعد از چند روز میشه انس گرفت باهاش یا نه. در کل عطری نبود بتونه منو جلب کنه
31 شهریور 1399 پاسخ تشکر
پیشاپیش از دوست داران این کار عذر میخوام
در واقع بخوام حقیقت رو راجب این کار بعد از تستهای متفاوت و زمان ها و حالت های متفاوت بگم ماجرا از این قراره که شاید قبل از تست کردن این کار فکر میکردم دیور هم اینتنس رو هیچوقت نخوام بپوشمش ولی بعد از بو کردن این کار میفهمم دیور پا این فرشتس. نه تنها نمیخام بپوشمش هیچوقت حتی هیچ موقع هم نمیخام بوشو بفهمم چون باعث میشه حالت تهوع بگیرم . قیمت فضایی پرفورمنس نه چندان خوب اونم که توصیف شخصیم از رایحه بود و در کل نمره ای زیر 1 از 10 رو میگیره از من.
03 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : architect پارسی
یک توضیح بیشتری راحب این کار و اسمش بخوام بدم اینکه اپنینگش برای کسایی که از بادام تلخ خوششون نمیاد یک زنگ هشدار هست . بعد از یک ربع کاسته میشه و شیرین تر ولی همچنان گنگ و گنگ و گنگ .
بارهای زیادی تستش کردم و دلیل گنگ بودنش رو متوجه نبودم تا اینکه معنی اسم این عطر رو متوجه شدم . لاست به معنی از دست دادن هست و چری هم در حد قوانین بخوام اشاره کنم به معنی دختر بودن تلقی میشه . فلسفه اسم از این قرار هست و رنگ اون هم صرفا بخاطر البالو نیست . پس این گنگ بودن و عجیب بودن حس بویایی از این قرار هست . شاید الان بعد از 4 5 ماه تونسته باشم درکش کنم و از اون تنفر اولیم کاسته شده باشه ولی همچنان به نظر من کار گنگی هست و نا ملموس . اما خب شک ندارم این کار برای یک عده از لاو ها خواهد بود و برای یک عده مثل من نه .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Fatimah
همچنین اضافه کنم که رایحه با مرور زمان شیرین تر و ترش تر میشه . اونجاش بازخوردهایی به همراه داره . روی تن خانم ها به شرط اسپری بیست دقیقه قبل از خروج (البته اگر عاشق بادام تلخ باشین منافاتی نداره ) زیبا میشینه . با اپنینگش نباید قضاوت کرد . چه بسا بسیار تلخ شروع میشه و شیرین تموم میشه .
20 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 architect
با سلام خدمت دوستان
جناب امیر محمد منم دقیقا مثله شما این عطر باعث حالت تهوع شد واسم و واقعا نمیدونم علت چیه.البته من اپنینگشو دوست داشتم برعکس شما یعنی جالب بود واسم کاملا بویه روغن بادام تلخ میداد و انصافا هم رایحش باکیفیت بود ولی با گذشت زمان یه شیرینیه مصنوعی اضافه شد که واقعا در ابتدا باعث سردردم شد و بعدش حالت تهوع!!!!بویی شبیه مربایه آلبالویی مونده تداعی شد واسم که فکر می کنم علتش این باشه.این کار به نظرم از وقتی اون شیرینی بهش اضافه میشه 80درصد زنانه میشه و دقیقا فرمایشتون درست بود رو تنه یه خانوم به نظرم خوب و با کلاس جلوه میکنه و به اصطلاح رایحش ریچ هستش ولی رو تنه آقایون.... :|
29 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Maary

عطری جالب و جذاب البته فقط برای خانمها. بوی چوب درخت آلبالو تا ۱۰ دقیقه اول . و ترشی البالو تا ی مدت بعدش حس بویایی رو کاملا گیج میکنه و در اخر هم که یک عطر معتدل روبه گرم. پیشنهاد من اینه که لااقل نیم ساعت قبل از بیرون رفتن استفاده شه و حتما روی پوست نه لباس و مخصوص فصل سرد هست. در کل یک عطر شیک و منحصر به فرد.
19 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

خوشبوعه نیاز به توصیف رایحه هم نیست همون نتها کنار همن اما سوال اصلی قبل اینهاست؛ با این پرفورمنس ضعیف خریدش چطور توجیه می‌شه؟
23 اسفند 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Maary

بوی بادوم بوی بادوم بوی بادوم همین جور هستتت
واقعن نیم ساعت حتی بیشتر
بعد انگار بوی البالویی ملس ب زور خودشو میخاد نشون بده
ی جور بین البالو و گیلاس
من روحیه مودی دارم ، کلی هم عطر دارم ، همیشه هم میگفتم عطری پیدا نشد منو قانع کنه ک عطر امضام بشه ولی ب اسن لاست چری این حسو دارم چون ی لحظه ترشه ی لحظه شیرین و ی لحظه ملس ی عطر مودی ب تمام عیار ، دهنتون اب می افته ، اینم از اطرافیان شنیدم ک وای چقد عطر س ک س ی هست ، گرمایی ملیحی داره من بهار هم میزنم ، هنوز باهاش ب تابستون نرسیدم ولی فک کنم مناسب بهار پاییز و زمستونه ، وقتی میزنید انگار ی تیکه لواشک توی دهنتون داره اب میشه
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Maary

این عطر کانسپتی داره که در عرف و اخلاقیات ما شرم اور محسوب میشه.
منظور از lost cherry اینجا البالو و گیلاس گم شده نیست بلکه همون کانسپته.
ابزار عطار برای بیان این کانسپت نوعی شراب هست که دراون از بادوم تلخ استفاده میشه.
12 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سیدمصطفی موسوی

تام فورد لاست چری
چندسال پیش با پسری روبه رو شدم که تحت تاثیر یک نوع ماده محرک و روانگردان بود و سرخوشیِ وصف‌ناپذیری داشت. کسی که همراهش بود میگفت 'چری بمب' مصرف کرده.
گویا یکی از هزاران لقبیِ که روی محرک های کمیکال میذارن...
لاست چری مثل اسنیفِ یک محرک می‌مونه
چیزی شبیه به مصرف چری بمب...
با تام فورد این بار قرار مدرنیته، نوستالژی، آینده وَ مفهومِ تمایل وُ ارتکاب رو یکجا دریافت کنید :)

لاست چری دارای فشارِ ثابت و عظیم روی نت هاست!
یک مجموعه بسیار قوی، جان دار و تجملی که درعینِ آمیختگی قابل رؤیت و جداسازی ذهنی هم هست
برای من با چیزی شبیه به لیکور گیلاس'آلبالو شروع شد. بسیار شیرین، گرم و دارک با فضایِ های'لِول الکی/شرابی که تمایلات بسیار سرد به بادام هم داشت!
[لیکور غالبا از ترکیب وودکا با حجم زیادی از ادویه یا میوه هایی مثل تمشک، توت، آلبالو، گیلاس بعلاوه شیرین کننده ها تهیه میشه / کوکتل و لیکور وودکا، گیلاس و شکر یکی از محبوب ترین هاست]
شیرینی اینجا بسیار شهدگونه است. یعنی خودش طبع گرم، چسبنده و فراگیر داره.
خیلی ها این عطر رو با نت مستقل بادام به یاد میارن و شروعی تلخ. اما برای من حسی داشت نزدیک به روغن بادامِ بسیار رقیق با رایحه ی خفیف. حتی شبیه به آکورد به نظرم می‌رسید!
مویرگ های خیلی ظریف ترش اسموکی هم بود
اینجا گیلاس میل به دوستی با رز داره...
میخوای با من برقصی؟ رز: قطعا نه!
کلام ایجاد میشه، رابطه اما نه :)
میانه های کار برای من جریان های ملایم فلورال با وام گرفتن از رز و ابر کم حجم وانیلی که میلِ کلاسیک به تنباکو داشت ایجاد شد. تمام این ها در انتها برروی بستری شیرین صمغی لاکتونیک از نت های چوبی، ایجادهای اسپایسی از سمت پچولی'تونکا، خاطرات خاکی نه چندان خشک از وتیور و میل های شیرین دارچینی! قرار میگیرن
یکی میگفت اصلا چوبی اسپایسی نیست!
فقط شیرین و شیرین و شیرین تر میشه و کمی به سمت آکوردهای کهربایی و مشکی میره!
مشکی؟ برای من اصلا چنین دریافتی واقع نشد.

لاست چری برای من گرم، شیرین (رگه های باریک ترشی'تلخی) میوه ای شرابی، گورمند، شرقی چوبی رزینی، اسپایسی که میل های وانیلی تنباکویی، فلورال و حتی لاکتونیک داشت بارز شد!

رایحه، ماندگاری، سیاژ بسیار جان دار :)
باتل: به نظرم زیباترین باتل و رنگبندی رو بین کارهای تام فورد همین لاست چری داره.

اینجا همه چیز زیر یک کانسپت کلی قرار میگیره. نام، باتل با میل های سرخ و انعکاس های صورتی، مایعی به رنگ آب لبو! رایحه های آنچنانی و حتی پنجاه میل و گران قیمت بودن
همگی کنارهم انجمنی رو تشکیل میدن که مفهوم وسوسه، عطش و میل رو انتقال میده. دست نیافتنی بودن
بهتر بگم تکرار نشدنی...
شبیه به وسوسه ی حوا برای چیدن آن سیب سرخِ افسانه ای!
حسی شبیه به 'یک بار، برای همیشه'

مناسب برای خانم ها و روزهای سردتر سال
از اون دسته عطرهاست که آقایون شبها مخفیانه میرن فقط به باتل و رنگ لیکوئید داخلش نگاه می‌کنن :)

[نکته تکمیلی و عجیب: احتمال دوست نداشتن این عطر از دوست داشتنش بیشتره!]


[در مورد مفهوم و چگونگی هایِ اصطلاح 'لاست چری' هم باید عرض کنم که به اولین رابطه جنسی گفته نمیشه بلکه مستقل و مستقیم به ازدست دادن باکرگی اشاره داره و فقط مختص دخترها نیست!! حال اینکه ما تو فرهنگمون این منطق رو فقط برای خانم ها تعریف می‌کنیم مسئله جداگونه ای هست!!!
صرفا به مسائل سکشوال هم میتونه ارتباط نداشته باشه
بطورکلی این اصطلاح رو به 'نخستین ارتکاب' میشه نسبت داد
غالبا هم در قبال ارتکاب هایی که غیرمعمول، خطرساز، ضدجریان و یا چهارچوب گریز باشن استفاده میشه. مثل پریدن به داخل دریا از لبه ی مرتفعِ یک صخره برای اولین بار! اینجا شخص داره به اکروفوبیای درونیش برای اولین بار غلبه می‌کنه و بعد از پرش دیگه اون آدم سابق با ترس و محدودیت های غالب نیست! اینجا میگن اون چِریش رو به باد داد :)) هی'شی لاست هِیم'هیز'هر چری]
تام فورد از این تایپ نامگذاری ها خوشش میاد
چه بسا جالب هم هست. مسائلی کاملا عادی و آدمیزادی که برخی فرهنگ ها باهاش کاملا منقبض برخورد میکنن. به نظرم خیلی به درد ما که تا زیر گردن محیط امن، تابو، پاتو از گلیمت درازتر نکن و نقاط جیز داریم میخوره...!


لاست چری حسی داره شبیه به نوشیدن شراب کهنه انگور و خوردن شهد شیرین و گرمِ گیلاس'البالو درکنارهم
شبیه به زمان هایی می‌مونه که حس میکنی پوست تنت یخ زده اما ارگان های داخلیت از فشار و شدت گرما در حال متلاشی شدن هستن
شبیه به دختری خراباتی و کامجو!
نگاهی باریک که آبستنِ لبخند و تمایلی عمیقه
مثل استشمام بوی شراب از میانِ امواج معطر شیرین پودریِ گیسوانِ جوانِ یک دختر...
مانند درگیر شدن نگاه پسرودختری می زده در زیر تابش نوری قرمز رنگ
شما با لاست چریِ تام فورد مرتکب خواهید شد!
اولین ارتکاب... به یک جریان سرخ و تَن کامه :)
27 آبان 1400 پاسخ تشکر
39 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی Jo
توضیحات بسیار جامع و کامل و اموزشی بود بسیار عالی و ممنون
27 آبان 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin Melody
چقد خوب توصیف کردید 🥺
خیلی خیلی قشنگ بود این متن
06 دی 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin Melody
نمیتونم عطر دیگه ای رو‌امتحان کنم انقدر ک این عطر خاص
اصلا شده یه دوست جدانشدنی
🥺
آقای فورد دوستت دارم
08 دی 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nazanin Melody
ببخشید میشه بگید عطر موردعلاقه خودتون چیه
08 دی 1400 پاسخ تشکر
اگر بخوام ترس‌هام رو بشمارم احتمالا به این ترتیب خواهند بود:
تنها بازمانده‌ی یک حادثه باشم!
سونامی!
در یک هنرِ خاص، مجبور بشم صرفا یک اثر رو انتخاب کنم. :)

درود برشما خانم پریسا. تعدادی عطر که تو این لحظه به خاطرم می‌رسن وَ دوستشون دارم رو برای شما یادداشت میکنم. ولی بین همین‌ها هم نمیتونم صرفا به یک مخلوق خاص اشاره کنم :)

Imaginary Authors, memoirs Of a trespasser
Robert Piguet, Casbah
Robert Piguet, Bandit
Sorcinelli, Io non ho mani
Roja, Enigma pour homme
Roja, Fetish pour homme
Xerjoff, Mefisto
Andy Tauer, N02
Andy Tauer, N03
Andy Tauer, N06
Andy Tauer, Au coeur du desert
Andy Tauer, Loudh
Histoires, 1740
Initio, psychedelic love
Initio, side effect
Initio, Oud for greatness
Franck Boclet, Ashes
Masque, Romanaza
Papillon Artisan, Tobacco rose
Papillon Artisan, Salome
Papillon Artisan, Anubis
By Kilian, Straight to heaven
Laurent Mazzone, Army of lovers
Laurent Mazzone, Black Oud
Brecourt, Farah
Chopard, Neroli
Chopard, Oud Malaki
Nasomatto, Baraonda
بسه دیگه. بهتر خودم رو کنترل کنم :)

نکته جالب اینجاست که از لیست بالا به جز شماره دو و سه اندی تاور هیچکدوم رو ندارم! و اکثر مواقع عطر استفاده نمیکنم. اما اگر [تو این روزها] گاهی بخوام عطری بپوشم [برای مواقعی که تنها نیستم] از لیل ملکی؛ جان واروتاس دارک ربل وَ دارک ربل رایدر استفاده میکنم!

اشاره بی ربط ولی وارد!!
من تعداد کمی عطر دارم و هیچوقت مایل به داشتن کلکسیون نبودم! چه بسا با این فرهنگ زاویه‌های بسیار بسیار تند و تیز هم دارم :))
08 دی 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : nazanin paris1
با تک تک سلولهای بدنم حس خوب این توصیف و اون احساسی که داشتین رو درک کردم 👌🏻 تبریک بابت چنین نگاه و قلمی .. 🌱
27 آبان 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محسن nazanin

1
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام این عطرو چشم بسته و با توجه به نظر دیگران خریداری کردم اول اینکه درشو که باز کردم بوش پیچید، اما من اصلاااااا از بویی که به مشامم خورد خوشم نیومدنیم پاف هم نزدم به مچم فقد سردرد گرفتم تحملش برام غیرممکن اومد چه برسه خوشم بیاد، اما به شدت عطر پرقدرتیه جوری که نیم پافم بزنی به خودت هرجا بری به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به بقیه عطرا رو نمیده، و فقد خودشو به رخ بقیه میکشه، پیشنهادم اینه به هیچ وجه چشم بسته عطر نخرین باید بمونه تا ببینم چند ساعت دیگه میتونم باش ارتباط بگیرم یا نه
01 دی 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Melody آرام طولابی
دورد برشما... به به. این عطر در ژانر خودش اعجوبه است جانم. بسیار رايحه ی چگال و حجیمی داره. به نظرمن باتوجه به اسم و فلسفه اش باید هم همينقدر تهاجمی و آشوبگر باشه. واقعا نشر بوش شبیه به خرس گرسنه می‌مونه! هرچی رایحه اطرافش هست رو قورت میده.

اما ای کاش قبل ازخرید نوشته من رو مطالعه می‌کردید. اشاره کرده بودم : احتمال دوست نداشتن این عطر از دوست داشتنش بیشتره!

در آخر باید عرض کنم قلبا امیدوارم راهی برای لذت بیشتر بردن از این زیبا پیدا کنید و بهتون اطمینان میدم که شما صاحب یک مخلوقِ کاملا تجملی وَ عصیانگر هستید. خوشابحالتون وَ هزاران بار تبریک. :)
01 دی 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : باران Melody
بله و ای کاش تستش میکردم قبل ازخرید، حرف شما صحیحه اما من تمام عطرایی که استفاده میکنم مردونس و چون فک میکردم به کارای مردونه علاقه دارم این عطرم نظرمو جلب میکنه، اما بوش سردرد عجیبی برام اورد و حالت تهوع بهم دست دادبه طوری که مجبور به شستن تمام لباسایی که موقع تست داشتم شدم،ازبین تمام کارهای مردونه فقدوفقد یه زنونه نظرمو جلب کرد اونم عطر ژیوانژی یا جیونچی مشگی زنونه بود که معرکه بود و مثلشو هیجا ندیدم، ممنون از توضیحات خوبتون، متاسفانه شامه من ظرفیت بویدنشو نداره
02 دی 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin Melody
سلام، کاملا درست میفرمایید این کار واقعا جاش داخل کلکسیون عطربازای عاشق پیشه خالی حس میشد و نه فقط برای استفاده کردن، بلکه گاهی میشه هنگام خستگی از کار، دربین اوقات فراغت، یک گوشه دنج نشست و در کنار نوشیدن چای، از بوییدنش غرق در جنگلهای آلبالو و بادام شد. عشقه دیگه... گاهی عشق به عطرها و رایحه ها و تجربه تک به تک نت ها، در قالب کلام نمیگنجه... البته من غیر از بادام و آلبالو نت دیگه ای دریاقت نکردم مثلا رز!! یا سدر و خس خس، شاید حافظه بویاییم توان تفکیک کافی نداشت ولی درهرحال زمانیکه روی لباس خشک میشه بوی ترش و شیرین و همزمان تلخ و جذابی داره. اتفاقا برای سنین حدود ۲۵ کار فانتزی زیباییه بنظر من. خوشمزه و جذاب و جوان پسند. محصولات آلبالویی کیک کاکائو با سس آلبالو، جویس آلبالو... 😋
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : nazanin 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

1
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
بعداز گذشت چند ساعت همچنان خطی و اعصاب خوردکن، از نظره من بوش پودریه تا اینکه بو بادوم و البالو بده، تو نظره من مثل خانومی میمونه که ازلحاظ ظاهری و استایل چیز چشمگیری نداره و فقدبا یه لباس جیغ قرمز ویه ارایش جیغ میخاد تو چشم همه باشه وخودنمایی کنه، همچنان سردرد داره دیوونم میکنه، خرید این عطر اشتباهه محضه
01 دی 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عطر پاش امیر
سلام این عطر با لباس قرمز ست میشه ؟
26 بهمن 1400 پاسخ تشکر

سلام عرض ادب
کسانی که این عطرو تست کردن در میان میگن بوی بادوم سرتاسر عطر رو فرا گرفته و بوی گیلاس یا البالو به زور خودشو نشون میده
خب شایدم بخاطر همینه که اسمش شده لاست چری(گیلاس گمشده) یعنی رایحه گیلاس مابین روایح دیگه "گم" شده و به زور میتونید اونو "پیداش" کنید شاید اینجوری عطار این عطر میخاسته تو فضایی قرار بگیرد که به سختی بتونید اون بوی گیلاس رو پیدا کنید بقول نعروف مو رو از ماست بکشید بیرون
08 دی 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : آناهیتا کیان MahgolSa

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟