Dior - Dior Homme Intense

دیور هوم اینتنس

مردانه
کد کالا : ATR-31030
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2007
کد کالا : ATR-31030
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 170
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,600,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    236
  • نمی پسندم
    85
  • - 25 سال
    20
  • + 25 سال
    130
  • + 45 سال
    12
  • روزانه
    31
  • رسمی
    116
تعداد رای های ثبت شده : 827
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ادکلنی پیچیده، محصول سال 2007 و جانشین شایسته ادکلن Dior Homme است. این ادکلن همچون خلف خود رایحه گلها و چوبهای معطر را در خود جای داده است. نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است.

«دیور هوم اینتنس» عطری‌ست که جلوه‌های اشرافی ناب و پیچیدگی‌های ظریف و واضح را در یک محصول ادو پارفیوم نیرومند و سخاوتمند گرداگرد هم جمع می‌کند.

این عطر که میان تکینگی و هوس‌انگیزی جسورانه نوسان می‌کند،‌ سرشت کهربایی و چوبی‌اش را با ردی عمیقا پیچیده همراه می‌سازد؛ ردی که سویه‌های هوس‌انگیز و ظریف زنبق را با سویه‌های مشک‌فام و میوه‌ای برگرفته از گل ختی اکوادوری آمیخته می‌کند. نت غلیظ زنبق در «دیور هوم اینتنس» به‌واسطه رایحه کهربا و روایح چوبی در نت‌های پایه نیرومندتر می‌شود تا بتواند جذابیت‌های قدرتمندش را به بیرون تراوش کند. «دیور هوم اینتنس» تفسیری هوس‌انگیز است که رد خاصش شما را به‌سوی خودش فرامی‌خواند.

توجه: این محصول به تازگی ملایم‌تر شده و از ماندگاری و پخش بوی آن کاسته شده است.

با استفاده از این ادکلن روزهای لذت بخشی را برای شما آرزومندیم .

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع گرم
سال عرضه 2007
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه کهربا، وانیل ، خس خس ، سدر ، زنبق
نمره کاربران
Dior Homme Intense-دیور هوم اینتنس
رایحه
8.3
256 رای
ماندگاری
7.8
338 رای
پخش بو
7.6
332 رای
طراحی شیشه
8.3
256 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (709 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
لطفا درباره موندگاری و پخش بوش توضیح بفرمایید...ممنون
04 خرداد 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : دیور هوم اینتنس رو با توجه به ادو پرفیوم بودنش میتونیم به عنوان یکی از چند محصول انگشت شمار بسیار با دوام و ماندگاری طولانی نام برد و واقعا یکی دیگر از مزیت های این محصول بوی خاص و پخش بوی استثنائی اون هست، فقط میتونم بهتون بگم هر کسی که این محصول رو استفاده کرده میفهمه دقیقا حس داشتن یه عطر کاملا خوب چیه . . .

سلام ، لطفا" مشخص کنید کدوم ورژن این عطرو موجود دارید؟ نسخه وینتیج 2007 یا ریفورمیولیت 2011 ؟
07 خرداد 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما دوست عزیز هر دو ورژن این محصول موجوده . . .
درود بر اعضای محترم و عرض ادب و احترام حضور مدیر فرهیخته و محترم سایت؛
اینجا صفحه ۷۰ کامنت‌ها ذیل عطر بی‌بدیل و بی‌نظیر و افسانه‌ای DHI و صدای مرا از اعماق تاریخ در پاسخ به سوال ده سال پیش یکی از کاربران می‌شنوید. البته DHIی که اینجا کاربر ازش سوال کرده و مدیر محترم جوابش رو دادن، دیور هوم اینتس آبکی الان نیست بلکه هنوز ویروس لعنتی ریفرمیولیشن سراغش نیومده بود و ماندگاری و سیلاژش در حد لالیگا بوده. پسر تو ده سال پیش تو خرداد سال ۹۲ کجا بودی؟ حواست کجا بود؟ چکار میکردی؟ مشغول چه کارهایی بودی؟ چه چیزی مهمتر از خرید این عطر اونم نسخه ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ بود که سرت رو گرم کرده بود و حواست نبود؟ البته من اون موقع هنوز این سایت رو نمیشناختم و اگه میشناختم حتما هر دو نسخه رو با بکاپ میخریدم. اون سالها و قبل از اون هم من عاشق عطربازی بودم ولی هنوز اطلاعات زیادی نداشتم و دو سه سال بعدش با عطرافشان آشنا شدم و دو سال هم بدون ثبت نام فقط کامنت میخوندم. از بد روزگار زمانیکه اولین عطرهای کلوسیونم رو میخواستم بخرم دیگه قانون ریفرموله شدن عطرها، دنیا رو گرفته بود. یادمه شش هفت سال قبل وقتی میخواستم لالیک انکر نواغ (از اولین خریدهام) رو بخرم، فروشنده می‌گفت تا پارسال پیرارسال یک هفته ماندگاری داشت اما الان موندگاریش خیلی کم شده و این اولین برخورد من با ویروس ریفرموله بود. بگذریم، گذشته‌ها گذشته و
This too shall pass
این نیز بگذرد. اما خیلی دلم میخواد بدونم مدیر سایت عطرافشان در سال ۹۲ همین مدیر کنونیه یا اینکه رفته؟ و اگه رفته الان کجاست؟ آقای مدیر محترم سال ۹۲ عطرافشان، هرجا هستی امیدوارم شاد و سلامت و موفق باشی و از پروردگار متعال بهترین‌ها رو برات آرزو دارم. همینکه این مدیر که اسمش رو هم نمیدونم باعث شد دنیای ما انقدر زیباتر بشه و اینهمه مطلب یاد بگیریم و با بسیاری از کاربران باسواد که همتون میشناسید آشنا بشیم، پس حق بزرگی به گردن امثال من داره و از دور دستش رو میبوسم. کاش اسم مدیر عطرافشان رو میدونستم و یا ایمیلی ازش داشتم. خیلی دوست دارم بدونم که چی شد چنین سایت حرفه‌ای و بزرگی رو تاسیس کرد.
ضمنا بسیاری از کاربران قدیمی عطرافشان که از سالها قبل کامنت میذاشتن و اطلاعات امثال ما رو بالاتر میبردن، دیگه نیستن و نمیان. ایکاش تو صفحه کاربری هر کس میتونستیم آدرس ایمیل یا پلت‌فرم‌های مجازی شخص رو ببینیم.
بهرحال از همینجا به تمام اعضای قدیمی و جدید عطرافشان و به مدیران قبلی و فعلی سایت و تمام پرسنل و دست‌اندرکاران محترم سایت که شب و روز بی‌وقفه زحمت میکشن، درود میفرستم و دست تک‌تک‌تون رو می‌بوسم و بهترین‌ها رو براتون آرزو می‌کنم. هدف از این پیام صرفا قدردانی از اعضای محترم عطرافشان و مدیران و پرسنل سایت و کمی خاطره‌بازی و یادکردن از قدیمی‌ترها بود.
پاینده و برقرار باشید.

[EDITED] 1402/09/22 17:03
22 آذر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : بابک وحید رضایی

خیلی ممنون. میشه این دو نسخه رو از لحاظ رایحه و پخش و ماندکاری مقایسه کنید؟
11 خرداد 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : از لحاظ ماندگاری و پخش بو دقیقا تو یک سبک و سیاق هستن تفاوت این دو تو رایحشونه که مدل 2007 کمی شیرینتر و و نسخه 2011 کمی کاکائوی تر میباشد ولی هر دو این محصولات از کیفیت و کلاس بسیار بسیار بالایی برخوردار هستن . . .

سلام ريو هم از ايت مدل توليد كرده يا نه تشكر
17 تیر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام بله با نام ریو هوم اینتنس تولید شده، تا زمان اضافه شدن در سایت میتونید بصورت تلفنی سفارش بدید

من دارم هوم اینتنس.یکی از بهترین خریدهام هستش .فوق العاده ست.
06 مرداد 1392 پاسخ تشکر

یکی از بهترین ادکلون‌های مردونه تولید شده تا به امروز و یکی از قوی‌ترین‌ها از لحاظ پخش و ماندگاری که تقریبا از همه جاهایی که من چک کردم (سایت‌های معتبر خارجی، بررسی‌کننده‌های معتبر عطر در یو.تیو.ب و ...) بالاترین امتیازها و بهترین بازخوردها رو گرفته، رایحه بسیار لوکس و جذابی داره (کمی می‌تونید بوی مواد آرایشی رو تو رایحه اولیش حس کنید)، مناسب برای زمستان
تو خریدش اصلا شک نکنید، تنه به تنه کارهای نیش میلیونی میزنه
اگه تونستین نسخه 2007اش رو گیر بیارین، نشد 2011 هم بسیار خوبه
10/10
به عنوان کار م
13 مرداد 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : ممنونم از شما به خاطر نظرات بسیار کاربردیتون که واقعا به ما کمک می‌کنه و همچنین ایده جالب نمره دادن به ادکلن‌ها، موفق باشید.

سلام ..خسته نباشید...این عطر و bleu de chanel هر دو توسط rio تولید شدن ..میخواستم بدونم برای فصل پاییز و زمستان و استفاده روزانه و اسپرت کدام رو پیشنهاد میکنید؟؟؟ ضمنا پخش بو برای من خیلی مهمه..کدومشون از این نطر بهترن ؟ rio ماندگاری و کیفیت خوبی داره با توجه به قیمتش؟ ممنون میشم کمکم کنید
15 مرداد 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، بلو شنل برای استفاده روزانه و هوم اینتنس برای پاییز و زمستان مناسبتره، هر دو محصول ریو بسیار خوب کار شدن ولی پخش بلو شنل ریو بالاتره. در مجموع کیفیت محصولات ریو بسیار خوبه و اصلا در حد قیمت پایینشون نیست ولی طبیعتا ماندگاری خودِ بلو شنل و دیور هوم اینتنس بالاتره.

یکی از رویایی ترین عطرهای موجود در جهان
06 شهریور 1392 پاسخ تشکر

ماندگاری خیلی خوبی داره ولی به نظر من بوی شیرین در این ادکلن غالب بر بوی تلخ آن است می خواستم بدونم آیا واقعا همین طوره یا نه؟
با سپاس
10 شهریور 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : چه عرض کنم ؟! دوستان دیگه نظر بردن

با سلام
من روی عطرهایی که گرفتم تاریخ تولید نداشت! از کجا باید بفهمیم تولید چه سالی بوده؟
10 شهریور 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما، ادکلنها معمولا تاریخ تولید ندارن

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟