حمید حمید
5
1400/12/16

عطر مناسب مدیران بالا رده ( مردانه و زنانه )

دوستان سلام.

برای مدیران بالا رده هلدینگ بزرگی عطر میخوایم بخریم.

هم برای خودشون که آقا هستند و هم برای همسراشون.

میشه راهنمایی کنین؟

قیمت هم لطفا در د.و کلاس قیمتی حدود ده تومن دونه ای و دونه چهار-پنج تومن زحمت بکشین.

سلام دوست عزیز:

پیشنهاد میکنم سراغ کارهای آمواج و پرفیوم دو مارلی برین. کارهای جدید آمواج همه پسند تر هستند و باکس و بسته بندی لوکس به همراه باتل جذابشون میتونه گزینه خوبی برای هدیه ایی در حد مدیران بالارده باشه. کارهای زنونه خوب و ست با مردانه هاش هم دارند که میتونید تست کنید.

مارلی هم کاراش از نظر رایحه جذابه و میتونه نظرتون رو جلب کنه .هر دو برند هم نامشون آشناست.

ولی اگه من جای شما بودم از همین سایت خودمون عطر افشان برای آقایون از دم اونتوس کرید رو با قیمتی زیر 10 تومن سفارش می دادم .جذاب همه پسند و نام آشنا.

سلام.
به نظرم از برندهای زرژاف، کلایو کریستین، و یا استفان هامبرت لوکاس  انتخاب کنید. کارهای همه پسند زیادی دارند و پکیج و باتل های شیکی هم دارند.

 


[EDITED] 1400/12/17 00:36
در پاسخ به One Flew Over the Cuckoo's Nest :

سلام.
به نظرم از برندهای زرژاف، کلایو کریستین، و یا استفان هامبرت لوکاس  انتخاب کنید. کارهای همه پسند زیادی دارند و پکیج و باتل های شیکی هم دارند.

 

سلام دوست گرامی

به نظر من اصلا نمیشه با یک همه پرسی به خواسته خودتون برسید چون رایحه یک چیز کاملا سلیقه ای هستش،میتونید پاسخهای دوستان رو مطالعه کنید و بعد از اینکه به یک طریقی از سلیقه عزیزانی که قصد هدیه دادن بهشون دارید با خبر شدید اونوقت اقدام به خرید کنید،بنده برای آقایان ممو آیریش لدر،ممو جملز دیزرت،آمواج اپیک، آمواج هانر و کرید وایکینگ و بولگاری آنکه و برای خانمها هرمس الکسیر و کرید هیمالیا رو پیشنهاد میدم

برای همه آقایون زرجوف الکساندریا ۲.چون یک کار خاص هست و تقریبا تجملاتی.ب ای خانمها هم یک عطر زنانه اونهم از زرجوف سفارش بدین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟