Amelie Amelie
2
1400/10/25

پیشنهاد به مدیریت محترم

سلام، وقت همگی به نیکی و شادی

یه عرضی داشتم خطاب به مدیریت محترم سایت‌. خواستم بگم اگر مقدوره، در کنار گزینه‌های «می‌پسندم»،«عاشقشم» و «نمی‌پسندم»، گزینه‌هایی مثل «متنفرم» و «نظری ندارم» هم اضافه بشه. فکر می‌کنم هینت‌های خوبی بتونه بده. مثلا متوجه می‌شیم که عطری‌ که خیلی‌ها روی «نظری ندارم» کلیک کردن لابد یه عطر سیفه که اگر عشق رو برنمی‌انگیزه، لااقل کسی باهاش مشکلی نداره. یا اگر عشق و نفرت همطراز هم بودن، می‌فهمیم که عطر موردنظر عطر عشق/نفرت ـه.

سپاس و آرزوی شادمانی❤️

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
سپاس از توجه و پیشنهاد شما
در مورد اضافه کردن متنفرم با توجه به وجود گزینه "نمی پسندم" بنظرم نیازی نیست .
اما در مورد " نظری ندارم " می بایستی بررسی کنیم که در چه قسمتی می بایستی پیاده شود.
IRRO IRRO
1400/10/25

سلام

باید ببینیم گزینه نظری ندارم چه کمکی به انتخاب یک عطر یا ادوکلن میکنه؟

واقعیت اینه که این گزینه بی تاثیر هست و بودن یا نبودن اون هیچ تاثیری در بازخورد گرفتن از یک عطر یا ادوکلن در سایت نخواهد داشت و اضافه کردن این گزینه باعث حجیم تر شدن نرم افزار سایت و اشغال شدن فضای بیشتر هارد سرورها میشه.

گزینه متنفرم هم همون منظور نمیپسندم رو میرسونه.

alireza .xx alireza .xx
1400/10/27

متاسفانه روی این گزینه ها و همچین امتیازدهی برخی کاربران کم لطفی میکنند و امتیازات فیک میدن ، مثلا در عطری که خودش را بکشه پخش و ماندگاری اش بیشتر از پنج نمیشه بارها دیدم که نمره ده دادن ، یه جاهایی برخی امتیازات بقدری عجیب و غریب و فاحش که دو احتمال داره یا کاربر بشدت از شکل و شمایل رایحه خوشش امده و تحت تاثیر رایحه اومده از دم همه امتیازات اون عطرو ۱۰ داده و یا اینکه اصلا تست نکرده که برای یک عطر با پخش و ماندگاری ضعیف نمره کامل رو داده . حالا شما تصور کنید گزینه متنفرم رو هم بذارن اونوقت همون امتیازات فیک ممکن سبب بشه که خیلیارو ار خربد منصرف و یا به اشتباه بندازه .

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟