alireza .xx alireza .xx
3
1400/10/06

جناب صمیمی سلام

درود جناب صمیمی ، عذرمیخوام بخاطره اینکه بحث خارج از بررسی عطر میشد جواب سوالتون در بخش انجمن میدم .

دوست محترم باور بفرمایید بنده فروشنده عطر یا مواد اولیه نیستم ، اخوی بزرگم برای برخی شرکتهای عطر و اسپری و ارایشی بهداشتی مواد اولیه بصورت عمده وارد میکنه ، یه تعداد هم برای تمرینات شخصی و البته یه بخش هم برای کلاس های رایحه شناسی در سال جدید در تهران داریم ، یه تعداده محدود کرمانشاه پیش پسرعمو و داداش کوچکترم داشتیم که تقریبا نود درصدش را به دوست و آشنا جهت تمرین هدیه دادیم (اگه کرمانشاه میبودین هماهنگ میکردم میرفتی یه تعداد هدیه میگرفتی).

بنده بیش از یکماه میشه که ایران نیستم ، فرانسه بودم و برای تعطیلات کریسمس هفته قبل برگشتم و در حال حاضر سلیمانیه هستم ، هفته آینده بمدت یکماه خارج از کشور میرم و بهمن ماه انشالله تهرانم ، بهمن ماه اگه عمری بود در خدمتتان هستم .شرمنده دوست محترم، اگه خودم ایران میبودم حتما برایتان پست میکردم .

از قوم و عشیره ام خیلیا فنلاند و سوئد هستند ، داماد و خواهرم تورکوی فنلاند هستند.انشالله شاید در اینده قسمت شد یا در کردستان یا در فنلاند با شما دیدار کردم .

سامی سامی
1401/02/19

سلام و عرض ادب علیرضا جان

شرمنده که من متوجه پیام شما نشدم و همین الان دیدم عزیز. من برادرم در کرمانشاه زندگی میکنه و تو دانشگاه اونجا مشغول تدریس است. ممنون از لطف و محبت و الان که من پیام میدم دیگه فرانسه رفتی و برگشتی و خلاصه سال نو شد و بهت تبریک میگم و به امید بهترینها در سال نو. باز هم ممنون از لطف و محبتت و اگر ایران اومدم حتما مزاحم خودت یا برادرتان میشم و اگر شما فنلاند اومدید قدمتشان روی چشم. من الان تامپره زندگی میکنم

LL LL
1401/11/10

سلام علیرضا جان خوبی

میشه چنتا عطر خوب واسه فصل تابستون گرم و خشک و برای مصرف شب معرفی کنی (مهمانی و شب نشینی)

آخه هرچی عطر خنک دیدم برای مصرف روزانه بودن 

دنبال چنتا عطر خاص هستم که از بوییدنشون لذت ببرم

قیمت مهم نیست .کیفیت و رایحه مد نظر است

با تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟