Armaf

سلام میشه توضیحی از برند Armaf بدین؟ ساخت کجاست؟ عطار داره یا نه؟ تاییدیه داره؟ رو چه حسابی نیش حساب میشه با توجه به نوشته های شما ولی همش شبیه یه عطری زده شده و اینقدر ارزونه؟ 

alireza .xx alireza .xx
1400/09/06

سلام و عرض ادب .

اول اینکه ارماف حتی دیزاینری هم نیست ، نیش که دیگه جای خود دارد.

ببینید به عطرایی مثل ارماف ، ریو و... که پرفیومر ندارند و در واقع عطراشون کپی از عطرای پرفروش اورجینال هست میگن عطرای شرکتی .

شرکتی ها که کارشون کپی از عطرای تاپ و پرفروش هست به دو دسته شرکتی معتبر و شرکتی نامعتبر تقسیم میشن ،،،گروه دوم که من بهشون نا معتبر میگم در واقع جز اسم شرکتشان و نهایت یه پیج در اینستا دیگه هیچ اسم و ادرسی ندارند و غیرشفافن ، این دسته معلوم نیست ازکجا اسانس وارد و با چه حلالهایی رقیق میکنه، شناختن این دسته که زیادم هستند و در دیج....ا انواع و اقسامشان وحود داره کاره سختی نیست و توصیه میکنم بخاطره صدتومن ارزانتر سمتشان نرید.

گروه اول شرکتی ها که معتبرن اسم و ادرس دارتد، مشخض از کجا اسانس وارد میکنن و خلاصه کارشون رو اصولِ و کیفیتی بهتر از گروه دوم دارند ، ارماف جز این گروه اول و معمولا از اسانس فرانسوی شارابوت در عطراش استفاده میکنه .

تفاوت عطرای شرگتی مثل ارماف که کپی کار هستند با برندهایی که عطار دارند در اینه : برندها وقتی عطری میسازن قبلش پرفیومر و کارشناسان برند روی رایحه ای که قصد ساختش دارند کلی تحقیق میگنند ، مثلا میخوان عطر مناسب کلاب بسازن ،تحقیق میکنند ببینند درحال حاضر تیپ های سنی رو چه روایحی علاقه نشون میدن و... ، بعداز جمع بندی رایحه ای را طراحی و پرفیومر با ترکیب چندین نت مثل وانیل ، کهربا، لاوندر ، ماندارین و تونکا عطرش رو میسازه .

اما شرگتی ها این پروسه رو ندارند ، اصلا عطار ندارند ، کپی کارهایی مثل ارماف از شرگتهایی مثل شارابوت ، ژنیل و... درخواست اسانس کپی شده اونتوس ، تق هرمس، بلوشنل و... را میدن ، شارابوت و... که کارشون ساخت اسانسِ با دستگاهی بنام جی سی مس با مهندسی معکوس اونتوس ، تق و بلوشنل را کپی میکنند ، بعداون اسانس میره ازمایشگاه اگع تاییدیه گزفت اجازه حمل و بارگیری بهش میدن و برای ارماف که در امارات هست ارسالش میکنند ، بعد از اینکه اون اسانس ها رسید دست ارماف ، چون خالص و صددرصده میارن و توسط شیمیست روی ۲۰٪ با اتانول ، عنبراکساید، اب دی یونایزد و جوجوبا اویل رقیقش میکنند ، بعد بمدت چهارروز فریز و خنک سازی برای اینکه اسانس و حلالها درهم ذوب بشن و در آخر اماده پرکردن در شیشه و ارسال به بازار ..... این خلاصه ای از پروسه عطرای شرکتی مثل ارماف.

با تشکر از عطرافشان.

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟