alireza .xx alireza .xx
0
1400/08/28

توضیحاتی در مورده ایکاروس

سلام و عرض ادب دوستان محترم ، این بحث زیادی کش دارشد و بهتره همین جا خلاصه و تموم بشه ، فقط لازم دیدم در اینمورد به نکته ای اشاره کنم .

بنده چند وقت قبل گلایه ای کردم از عده ای خودبزرگ بین که همه جوره ایکاروس را تخریب میکردن ، متاسفانه چون مطلبم رو کامل بیان نکردم سبب شد اکثره دوستان فکر کنن منظورم چندتا کل کل کودکانه در عطرافشان بوده ، درحالیکه برخی از اون کل کل ها یه درصده خیلی کوچکی بود و بنده اصلا منظورم کاربران عطرافشان نبود ، منظورم یه عده ادم مریض بیمار بود که بیشتر در اینستا فعالن ، اینا چندین پیج و اکانت فیک در سایتای داخلی و خارجی به اسم ایکاروس و دکترمدارا درست کرده بودن و به اسم ایشون ریویو و مقاله های بی و سروته و بمعنای واقعی کلمه شعر به اشتراک میذاشتن و... یه سری مباحث غیراخلاقی و ناجوانمردانه .

ببخشید این بحث طولانی شد ، ولی ایکاش میبودن و یه سری سوالات را ازش میپرسیدم ، شخصا با اینکه با راهنمایی اخوی بزرگم و یکی از اساتیده دیگه ، الفبای ابتدایی نت ها و اکوردها را دست و پا شکسته یاد گرفتم و زیر نظره این دو عزیز  روی ساختِ اسکلت بندی انوع اکوردهای شرقی ، شیپغ ، فوژه ، اروماتیک ، سیتروسها ، فلورالها و... . و همچین ترکیب برای تصویرسازی از برخی اکوردها رو بارها تمرین و ازمون و خطا کردم ولی خیلی دوست داشتم ایشون میبودن و در مورده یه سری تکنیک های ترکیب از ایشون سوالاتی میپرسیدم  ، به هر حال امیدوارم ایشون هرکجا هستند سلامت باشند و شما دوستان محترمم در کناره عزیزانتون خوش و خرم باشید🙏🙏🌹🌹

با تشکر از مدیریت محترم عطرافشان 🌹🙏 


[EDITED] 1400/08/29 01:25
اولین پاسخ را شما ثبت کنید
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟