Ali Ali
2
1405/03/10

برند etat libre d'orange ایرانی شده؟

سلام دوستان

من اخیرا به فروشگاه های عطر رفته بودم و بر حسب اتفاق دیدم که پشت جعبه عطر های این برند کاملا فارسی نوشته شده و حتی ساخت ایران هم روش نوشته. وقتی از فروشنده پرسیدم که چه اتفاقی افتاده گفت که این نوشته ها رو می‌زنن که فقط بتونن مجوز فروش بگیرن وگرنه کاملا خارجی و اورجیناله.

واقعا با این قیمت اگر در ایران تولید شده باشه نمی‌دونم ارزش خرید داره یا نه

می‌خواستم نظر دوستان رو در این باره بدونم

Fred_S Fred_S
1405/03/11

بله تو ایران مونتاژ شدن 😄 البته خودشون میگن با هماهنگی کامل برند . راست و دروغش هم پای خودشون . اگه واستون مهمه میتونید با پیج رسمی این برند مکاتبه کنید 

Eric Revo Eric Revo
1405/03/11

بله ایرانی شده ولی همون طور که ۲۰۶ در داخل بومی سازی شد و چه شد 

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟