سلامم :))
یکی از آشنایان تولدشه و در رنج سنی زیر ۱۸ سال هست
بوی کتاب دوست داره، بوی رز هم دوست داره و بوی چوب هم دوست داره (نه که چوب تیز باشه) ولی تاحالا عطری نداشته که براساسش انتخاب کنم
یک عطری خیلی خوب بهم معرفی کنید که پخش بو و ماندگاری عالیی، و اینکه واقعا خوشش بیاد، و تابستون باشه...بهش بخوره.....زیاد میگرنی نباشه
خودم به فکر پنهالیگونز کاوتد داچز رز...شنل چنس او تندر ادوپرفیوم.....بایردو رز آو نو منز لند..کازاموراتی لا توسکا و داما بیانکا بودم ولی مطمئن نیستم خوشش بیاد
ممنون میشم راهنماییم کنید :))
#زرجوف داما بیانکا Dama Bianca
#زرجوف لا توسکا La Tosca
#پنهالیگونز د کاوتد داچس رز The Coveted Duchess Rose
#شنل چنس او تندر Chance Eau Tendre
ایشون خانم هستن مفیستو بهشون میخوره؟
شنل او تندری که بهش فکر کردین انتخاب ایمن تریه بین همه اینا
شنل چنس از بین اینا بهتره. اما من برای دختر نوجوون اینارو میپنسندم:
شنل او تندری که بهش فکر کردین انتخاب ایمن تریه بین همه اینا
به نظر خودتون بودین چی انتخاب میگردین؟
ایشون خانم هستن مفیستو بهشون میخوره؟
سلام چرا واقعا فکر میکنید عطر مردونه زنونه داره؟
الان بنده کلا خودم عطرهای زنانه میزنم مثل گرن بالو
چه مشکلی داره؟
بعدشم مفیستو یونیسک.س هست
سلام چرا واقعا فکر میکنید عطر مردونه زنونه داره؟
الان بنده کلا خودم عطرهای زنانه میزنم مثل گرن بالو
چه مشکلی داره؟
بعدشم مفیستو یونیسک.س هست
چون بیشتر دیدم مفیستو مردا میپوشن فکر کردم که بیشتر بوش به سمت مردانه میره تا زنانه
شنل چنس از بین اینا بهتره. اما من برای دختر نوجوون اینارو میپنسندم:
عالی!
درود کرید سیلور مانتین رو تست کنید البته فیک هاش بوی خیلی تندی داره سپس کرید اسپرینگ فلاور هم ببنید کرید لاو این وایت هم خوبه اما برای خانم های بالاتر از 25 سال خوبه در مورد میوه ای هم فکر کنید لویی ویتون ها هستند یکی پسیفیک چیل و یکی هم افترنون سوییم که به شدت اسپرت هست کپی های خیلی بهتری هم دارد
سلام
عطر دلینا اکسکلوسیف از پارفومز د مارلی انتخاب خوبی میتونه باشه هم مناسب تینیجر هاست و هم نوت رز و چوب داره همراه با فضای وانیلی
عطر گریس دیور از دیور هم خوبه چوبیه و گل رز داره