دوستان سلام
یه چند تا کار خنککککک برای هوای ۴۵ درجه بوشهر پیشنهاد میدین؟
این کار ها رو داشتم
کول واتر پارفوم، ایسی میاکه لئو د بلو، ورساچه دیلان بلو، دانهیل آبی، فیلوس مسنجر، هوس بلک، کلاب د نویت
هیچکدوم تو گرما جوابگو نیست!
اینم بگم بعضی هاش دکانت هست، آیا دکانت پرفورمنس عطر رو پایین میاره؟
سلام
اگر از لئو بلو خوشت اومده لئو پورهوم رو هم تست کن پرفورمنس در حد دو سه ساعته ،تو گرما جواب میده چون نوت های معتدل و گرم هم داره البته اونقدر حس نمیشن
اگه پرفورمنس برات مهمه الگانس کرانفورد مشابه گانیمد بالای ۸ ساعت پرفورمنس داره حتی تو شرجی بوشهر، الگانس تو هر عطر فروشی تو بوشهر بری داره که تستش کنی
اگه هم میخای بوش خیلی خنک باشه افترنون سوییم لویی ویتون تست کن بوی مرکبات تازه مخصوصا پرتقال تازه میده اونم تستس کردم تو گرما پرفورمنس در حد ی عطر مرکباتی خوبه
تشکر از شما دوست عزیز
ممنونم بزرگوار
والا بوی سنتتیک و مصنوعیش یکم منو اذیت کرد
من بهتون اثر از برند سمام رو پیشنهاد میکنم واسه مشابهات بولگاری تایگر
ممنونم بزرگوار
والا بوی سنتتیک و مصنوعیش یکم منو اذیت کرد
من بهتون اثر از برند سمام رو پیشنهاد میکنم واسه مشابهات بولگاری تایگر