دوستان سلام
یه چند تا کار خنککککک برای هوای ۴۵ درجه بوشهر پیشنهاد میدین؟
این کار ها رو داشتم
کول واتر پارفوم، ایسی میاکه لئو د بلو، ورساچه دیلان بلو، دانهیل آبی، فیلوس مسنجر، هوس بلک، کلاب د نویت
هیچکدوم تو گرما جوابگو نیست!
اینم بگم بعضی هاش دکانت هست، آیا دکانت پرفورمنس عطر رو پایین میاره؟
ممنونم دوست عزیز
به نظرم امواج دسیژن ؛ امواج سرچ پرفورمنس خوبی دارن تو هوای شرجی
#آمواج سرچ Search
#آمواج دسیژن Decision
آکدنیز از یونیک لاکچری
#یونیک لاکچری آکدنیز Akdeniz
نیشانه ولونگ چا پرفورمنس عالی داره
#نیشان ولونگ چا Wulong Cha X
ایسی میاکه ل سل د ایسی edp پرفورمنس خوبی بهتون میده
#ایسی میاک لی سل د ایسی ادوپرفیوم Le Sel D'Issey Eau de Parfum
تو عطر های اقتصادی هم فنک روایح خوبی داره ؛ مثل دیپ اوشن
ممنونم دوست عزیز
کروم تست داشتم ده دقیقه ای بوش میره تو این هوا
پاف بیشتر جانممممم😅
جز اینا تو اون ه ا هیچی جواب نمیده
#دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم Light Blue Eau Intense Pour Homme
#رساسی هوس ایس فور هیم Hawas Ice for Him
ما بقی کم میارن بهشون زیاد فکر نکن
دو تا عطر که تا پنجاه درجه رو جواب میده و ماندگاری خیلی خوبی دارن:
#ایسی میاکه لی سل د ایسی Le Sel d’Issey
#افنان توراتی بلو Turathi Blue
جز اینا تو اون ه ا هیچی جواب نمیده
#دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم Light Blue Eau Intense Pour Homme
#رساسی هوس ایس فور هیم Hawas Ice for Him
ما بقی کم میارن بهشون زیاد فکر نکن
ممنونم جناب اریک عزیز
به پیشنهاد شما دکانت کول واتر پارفوم رو گرفتم و از رایحه و ماندگاری ش راضی بودم
ممنونم جناب اریک عزیز
به پیشنهاد شما دکانت کول واتر پارفوم رو گرفتم و از رایحه و ماندگاری ش راضی بودم
دکانت دی اند جی رو هم گرفتم ولی بوی ماهی که میداد برام غیر قابل تحمل بود، عملا پرفورمنس هم صفر
به نظرم امواج دسیژن ؛ امواج سرچ پرفورمنس خوبی دارن تو هوای شرجی
#آمواج سرچ Search
#آمواج دسیژن Decision
آکدنیز از یونیک لاکچری
#یونیک لاکچری آکدنیز Akdeniz
نیشانه ولونگ چا پرفورمنس عالی داره
#نیشان ولونگ چا Wulong Cha X
ایسی میاکه ل سل د ایسی edp پرفورمنس خوبی بهتون میده
#ایسی میاک لی سل د ایسی ادوپرفیوم Le Sel D'Issey Eau de Parfum
تو عطر های اقتصادی هم فنک روایح خوبی داره ؛ مثل دیپ اوشن
ممنونم بزرگوار
عطرهای نابی پیشنهاد کردید
درود. میخواستم فیلوس مسنجر رو برای اهواز بخرم خوب شد پست شمارو دیدم. ببخشید پخش بو و ماندگاریش چقدر هست