عطر برای هوای گرم ۴۵ درجه

دوستان سلام 

یه چند تا کار خنککککک  برای هوای ۴۵ درجه بوشهر پیشنهاد میدین؟

این کار ها رو داشتم 

کول واتر پارفوم، ایسی میاکه لئو د بلو، ورساچه دیلان بلو، دانهیل آبی، فیلوس مسنجر، هوس بلک، کلاب د نویت

 

هیچ‌کدوم تو گرما جوابگو نیست!

اینم بگم بعضی هاش دکانت هست، آیا دکانت پرفورمنس عطر رو پایین میاره؟

 

در پاسخ به KAVEH :

ممنونم دوست عزیز 

Armin Armin
1405/03/09

به نظرم امواج دسیژن ؛ امواج سرچ پرفورمنس خوبی دارن تو هوای شرجی Search #آمواج سرچ Search Decision #آمواج دسیژن Decision 

آکدنیز از یونیک لاکچری Akdeniz #یونیک لاکچری آکدنیز Akdeniz 

نیشانه ولونگ چا پرفورمنس عالی داره Wulong Cha X #نیشان ولونگ چا Wulong Cha X 

ایسی میاکه ل سل د ایسی edp پرفورمنس خوبی بهتون میده Le Sel D'Issey Eau de Parfum #ایسی میاک لی سل د ایسی ادوپرفیوم Le Sel D'Issey Eau de Parfum 

 

تو عطر های اقتصادی هم فنک روایح خوبی داره ؛ مثل دیپ اوشن

دانیال دانیال
1405/03/09
در پاسخ به محمد مهدی بحرانی راد :

ممنونم دوست عزیز 

کروم تست داشتم ده دقیقه ای بوش میره تو این هوا 

پاف بیشتر جانممممم😅 

Eric Revo Eric Revo
1405/03/09

جز اینا تو اون ه ا هیچی جواب نمیده

Light Blue Eau Intense Pour Homme #دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم Light Blue Eau Intense Pour Homme 

Hawas Ice for Him #رساسی هوس ایس فور هیم Hawas Ice for Him 

ما بقی کم میارن بهشون زیاد فکر نکن

دو تا عطر که تا پنجاه درجه رو جواب میده و ماندگاری خیلی خوبی دارن: 

Le Sel d’Issey #ایسی میاکه لی سل د ایسی Le Sel d’Issey 

Turathi Blue #افنان توراتی بلو Turathi Blue 

 

در پاسخ به Eric Revo :

جز اینا تو اون ه ا هیچی جواب نمیده

Light Blue Eau Intense Pour Homme #دولچه گابانا لایت بلو او اینتنس پور هوم Light Blue Eau Intense Pour Homme 

Hawas Ice for Him #رساسی هوس ایس فور هیم Hawas Ice for Him 

ما بقی کم میارن بهشون زیاد فکر نکن

ممنونم جناب اریک عزیز 

به پیشنهاد شما دکانت کول واتر پارفوم رو گرفتم و از رایحه و ماندگاری ش راضی بودم 

ممنونم جناب اریک عزیز 

به پیشنهاد شما دکانت کول واتر پارفوم رو گرفتم و از رایحه و ماندگاری ش راضی بودم 

 

دکانت دی اند جی رو هم گرفتم ولی بوی ماهی که میداد برام غیر قابل تحمل بود، عملا پرفورمنس هم صفر 

 

در پاسخ به Armin :

به نظرم امواج دسیژن ؛ امواج سرچ پرفورمنس خوبی دارن تو هوای شرجی Search #آمواج سرچ Search Decision #آمواج دسیژن Decision 

آکدنیز از یونیک لاکچری Akdeniz #یونیک لاکچری آکدنیز Akdeniz 

نیشانه ولونگ چا پرفورمنس عالی داره Wulong Cha X #نیشان ولونگ چا Wulong Cha X 

ایسی میاکه ل سل د ایسی edp پرفورمنس خوبی بهتون میده Le Sel D'Issey Eau de Parfum #ایسی میاک لی سل د ایسی ادوپرفیوم Le Sel D'Issey Eau de Parfum 

 

تو عطر های اقتصادی هم فنک روایح خوبی داره ؛ مثل دیپ اوشن

ممنونم بزرگوار 

عطرهای نابی پیشنهاد کردید 

 

درود.  میخواستم فیلوس مسنجر رو برای اهواز بخرم خوب شد پست شمارو دیدم. ببخشید پخش بو و ماندگاریش چقدر هست

قطعا فیرو جوابه 

Fiero #زرجوف فیرو Fiero 

تند و تیز و مرکباتی خوراگ گرمای ۴۵ درجه 

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟