راهنمایی اساتید برای خرید مناسب

باسلام و عرض ادب خدمت عطر افشانی های عزیز و تشکر از مدیر گرامی بابت سایت بی نظیرشون
دوستان من میخواستم اولین عطر اورجینال خودم رو تهیه کنم که قبلا در خرید امواج اینترلود شک داشتم
برعکس خیلی از افراد که اینترلود رو نمیپسندن من از بوی اون سیر نمیشم و قصد خریدش رو‌داشتم
ولی بعد از یه مقدار تحقیق متوجه شدم که واقعا اینترلود برای بعضی افراد اذیت کننده هست و با پخش بو و ماندگاری بالا حتی میتونه بازخورد منفی هم بده (که البته بنده بازخورد منفی خیلی مهم نبود برام چون رایحشو دوس دارم و میدونم که خوشبو هس)
اما برای استفاده روزمره رسیدم به امبره لدر که یکم لطیف تره و خیلی اذیت کننده نیست.
حالا سوال بنده اینه که امبره لدر رو میتونم بلایند بای کنم با توجه به عطر هایی که دوستشون دارم (امواج اینترلود ، فبیولس و عود فور گریتنس)؟؟ البته ممکنه عطر های دیگه ای هم باشه که من نمیشناسم و متاسفانه نتونستم تستشون کنم.
لطف میکنید اگه یه عطر مشابه معرفی کنید با رایحه تلخ که اذیت کننده نباشه برای پاییز و زمستان و اینکه ایا امبره لدر انتخاب مناسبیه؟

درود

اگه از فبیولس خوشتون میاد امبره لدر انتخاب مناسبیه نسبت به فبیولس بازخورد بهتری داره مخصوصا از طرف خانم‌ها

اگه دنبال عطری با فضای مشابه عود فور گریتنس با رایحه طبیعی‌تر و پربازخوردتر با پرفورمنس بالاتری هستید زرجف ۱۸۸۸ انتخاب مناسبیه (رایحه شبیه نیست ولی فضای مشابهی داره)

شخصا به تازگی آفریکن لدر از ممو رو تست کردم که بسیار پسندیدمش و بازخورد خوبی هم ازش گرفتم پخش و ماندگاری خیلی خوبی هم داره، می‌تونید اون رو هم تست کنید.

Mercedes Mercedes
1402/06/25

سلام و درود بر شما

باید خدمتتون عرض کنم که اینترلود هم دیگه اون پخش بوی قبلی رو نداره و ریفورموله شده پس با خیال راحت خرید کنید،اما اگر پرفورمنس بسیار بالا میخوای اینترلود 53 و شیخ گلد ادیشن،ساواج الکسیر همچنان پرقدرت هستند

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟