پرسش ها | Mercedes
چرم و عود 6 اردیبهشت 1403

سلام بر همه عطر افشانی های خوش بو 

راستش من حدود دو سال پیش یک عطری از آقایی با کت و شلوار سبز تیره به مشامم رسید که خیلی به لباسش هم میومد رایحه ای چرمی شیرین همراه با عود دلنشین تلخ و گرم که سنگینی خاصی داشت به طوری که ابهت و شکوه و همچنین یکم ترس رو در دل مخاطب می انداخت اما با وجود تست بسیاری از عطر های عودی و چرمی هنوز پیدا نکردم و ذهنم درگیره 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عطر افشانی 

به راهنمایی شما نیاز دارم 

دیروز توی خیابون یک ماشینی از یک متری من گذشت و بوی عطری خنک با بویی لیمویی تلخ و تند کمی شبیه به اونتوس کرید به مشامم رسید که زیر آفتاب گرم بسیار زیبا بود من رو به وجد آورد و دنبال این هستم بفهمم اسمش چی بود

بسیار شبیه بود به اونتوس کرید اما اون نبود 

سلام و احترام فراوان تقدیم دوستان و اساتید عطرافشان

میخواستم بپرسم بی احساس ترین و بی رحم ترین رایحه از نظر شما کدوم عطر بوده؟

 

سلام و عرض ادب

دوستان کسی از سایت یا فروشگاه آ.ت....ر.ی.ن.ا.س....ا.ر خرید داشته معتبره؟اصله؟چون فانتوماس رو گذاشته 5/900 وسوسه انگیزه.

فروشگاه های تهران هم دقیقا دوبرابر سایت ها قیمت میدن

 

سلام و خسته نباشید به همه دوستان

من از رایحه شامپو هد اند شولدرز(هم مدل معمولی و هم نعنایی) خیلی خوشم میاد اما نمیتونم عطری با این بو پیدا کنم،اگر میتونید راهنمایی کنید.

و سوال دوم اینکه چند روز دیگه تولد یکی از دوستان هست و ایشون کلا عطر رو به پخش بو میشناسه!

میخواستم عطری پیشنهاد کنید که بیشترین پخش بو رو در محدوده زیر یک میلیون تا 2 میلیون داشته باشه مد نظر خودم میلتون لوید می تو یا اجمل بلو نسخه قدیم هست.

تشکر از شما🎩

سلام و درود خدمت دوستان عطر افشانی

یکی از دوستان دنبال عطری چوبی تنباکویی هستند و از من سوال کردن که همچین عطری میشناسم؟

منم که موردی به ذهنم نیومد و گفتم از شما تجربه داران در این عرصه پرسش کنم.

 

سلام

از دوستانی که نسخه های جدید عطر های برند گرلن رو استفاده کردند خواهش دارم جواب بدن بیشترین پخش و ماندگاری در کدوم عطر از این برند هست؟

با عرض سلام و درود

دوستان عطری با بوی کرفس کوهی داشتید یا میشناسید؟لطفا معرفی کنید

کرفس کوهی با نام علمی Kelussia odoratissima Mozaff

سلام بر دوستان ادیب و دانشمند عطرافشانی

 من هرموقع عطری میزنم حتی عطرم و حالت مو هام هم باعث حسودی برخی می‌شود،واقعا نمیدانم چرا انگار ما گفته ایم بعضی ها بد تیپ و قیافه باشند، از دست برخی افراد که بر همه چیز حسودی میکنند حتی کوچکترین چیز ها.

آزارو پور هوم رو که استفاده میکنم تا به حال هیچکس کمتر از واژه عالی درمورد رایحش به کار نبرده از بازخورد هایی که تا الان گرفتم،اما امروز یکی از آشنایان همینکه رسید و سلام کرد گفت ^چه بوی بدی حالم بهم خورد^، یک زنگ هم به ما نمیزنی^(خنده دار است از بس خوبند زنگ هم باید برایشان بزنیم)این فرد وقتی میبیند حتی لباسی زیبا به تن کردم(با کلی بازخورد مثبت از دیگران) صد اشکال به آن میگیرد در حالیکه خودش نه سلیقه دارد نه...

آیا تا به حال چنین تجربه ای داشتید؟

عطر استرس زا 9 شهریور 1402

با سلام و درود بر عطر افشانی های عزیز

یک سری عطر ها باعث استرس و دلهره میشن برای من خصوصا عطر های تند و اسپورت،احساسی که به آدم دست میده مثه امتحان ریاضی یا چک پول نشده 

از دوستان و کاربران خواهشمندم اگر به عطری این حس رو دارند معرفی کنند.😲

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir