ورود به دنیای عطر

سلام خسته نباشید🙏🏻سوالی داشتم و اونم در رابطه با این هستش که شرکت های اسانس سازی و عطرسازی معتبر داخل ایران کدوم شرکت ها هستن و آیا برای کار تحقیقی امکان مراجعه حضوری در این شرکت ها وجود داره که از همکاران عطرساز یا اسانس ساز یک سری سوالات پرسیده بشه؟...و اینکه اگر امکانش هست شما به طور تقریبی اطلاعی از قیمت وقت مشاوره های این شرکت ها دارید؟ 

alireza .xx alireza .xx
1401/05/15

سلام و عرض ادب .

شرکت اسانس سازی ایرانی نداریم ، در داخل یه سری اسانس های گرمی به اسم لوزی ، جیودان ، سلوز و اس اف ای عرضه میشه که اغلب از چین و پاکستان و یا ترکیه وارد میشن که سطخ کیفی نازل ، مایع روغنی و کدر ( برخلاف تصوری که اغلب دارند و فکر میکنند هرچه روغنی و غلیظ تر بهتر ، باید بگم فاین فرگرانس های تولید شده در اروپا که طبق انالیز جی سی بازطراحی شدن حالت رقیق دارند و روغنی غلیظ نیستند ) و... دارند و اصلا توصیه نمیشن .

اما در مورد کارای شرکتی ، دهها و بیش از ۳۰ شرکت در داخل فعالن اما فقط تعداد انگشت شماری از اینا استانداردهارو رعایت میکنند ، این انگشت شمار برخلافِ اون اکثریت که مواد چبنی ، پاکستانی و ترکِ ارزان و بی کیفیت میزنن ، از فاین فرگرانس های سی پی ال انگلیس و... استفاده میکنند که با مواد ترک و چینی قابل قیاس نیستند . اینجا نمیشه توضیح داد و برخلافِ قوانین سایتِ ، شما میتونید از قسمت عطرگرام بنده و صفحه میزکار ، ایدی این...ا ام را مشاهد و اونجا پیام بدهید  ، هر سوالی بود بنده در خدمتم  ، دیدار از خط تولید بعیده اما شاید اگه تحقیقاتتون بتونه به کاربران کمکی کند یه کاریش کنیم .


[EDITED] 1401/05/16 12:44
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟