میو میو یک برند مد درباره‌ی تناقض‌ها، غافلگیری‌ها، و میانبرهای مفهومی است: نتیجه آن همانقدر که عقلانی است، نفسانی هم هست. میو میو آوانگارد و اغلب تحریک‌آمیز است، و هیچ‌وقت بدیهی نبوده است. این برند هویتی بسیار قوی دارد و توسعه و پیشرفت نوآورانه‌ی آن مستقل است. میو میو در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد، با گذشت سال‌ها رشد کرد، و وقتی در پاریس نمایش داده شد، توسعه آن سرعت پیدا کرد. زاویه دید میو میو نسبت به مد متفاوت است، این برند هم بر انعطاف‌پذیری طرح لباس‌ها تأکید دارد و هم بر تجربه‌گرایی بازیگوشانه، و به وقار و پختگی معنایی پیچیده می‌دهد.


متخصصان و طراحان :

دانیالا روش آندرایه



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.