یادداشتی از طرف برند : «لس بینز گربوآ در سال ۱۸۸۵ تأسیس شد و اولین سالن زیبایی و تندرستی پاریسی بود، که هنرمندانی مثل مانت، زولا، رنوآر، پروست و افراد سطح بالای جامعه در آن با هم ملاقات می‌کردند. 

در سال ۱۹۷۸ شرکت نامش را به لس بینز دوشس (Les Bains Douches) تغییر داد و به یکی از معروف‌ترین کلاب‌های شبانه‌ی جهان تبدیل شد. همه را می‌توان نام برد، از جمله دیوید بویی، کارل لاگرفلد، اندی وارهول،‌ژان پل گوتیه و نائومی کمبل ، اما وقتی که فیلیپ استارک جوان مسئولیت دکور را به عهده گرفت، تعداد کمی به آنجا آمدند.

در سال ۲۰۱۳ به مدت ۴ ماه لس بینز محل اقامت هنرمندانی شد که از سرتاسر جهان می آمدند تا به ذات هنری کلاب ادای احترام کنند. نتیجه‌ی این گردهمایی یک کارگاه هنری در قرن ۲۱اُم شد، که پر از سبک‌های مختلف و الهام‌هایی است که تا شعاع ۳۰۰۰ متری آن محل پخش شده است. 

در سال ۲۰۱۵، ژان پیر ماروآ گروهی از طراحان، نوآوران و سرآشپزان برجسته بین‌المللی را جمع کرد تا در لز بینز، به عنوان یک هتل ۵ستاره، یک رستوران، یک بار، یک کلاب شبانه یا محل کنسرت‌های دوستانه و یک مغازه‌ی مفهومی، روح تازه‌ای بدمد. 

قدم بعدی طبیعتاً به سال ۲۰۱۶ بر می‌گشت، وقتی که ژان پیر ماروآ، وارث آن‌جا، اولین ادکلن مشخصه ی برند و یک شعم معطر را تولید کرد و با این کار دوباره لس بینز گربوآ را آفرید.

به دنبال آن در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خط تولیدی از او دو پرفیوم‌ها راه افتاد. هر عطر شما را به یک سالِ مشخص می‌برد و داستان گذشته‌ی غنیِ ۱۳۰ ساله‌ی آن را روایت می‌کند.»


متخصصان و طراحان :

دوروتی پیات , جرام اپینت , برتراند دوشافو , میشل آلمیراک



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.