مرتب سازی بر اساس :

اوتوپی برندی پاریسی با ریشه‌های فرانسوی است که با ویژگی‌های محلی مطابقت یافته است.

نام اوتوپی از کلمه‌ی اتوپیا (آرمان‌شهر) گرفته شده است؛ این اصطلاح در سال 1516 میلادی توسط توماس مور برای توصیف جامعه‌ی ‌ایده‌آل ساخته شد. این واژه با الهام‌بخشی برای ایجاد هر عطر به بهترین مواد و بهترین برخوردهای بویایی در هر کشور مورد بازدید اشاره دارد.

اوتوپی داستانی ادامه‌دار و آشکار از عطرها است؛ عطرهای آن، فرهنگ‌های بیگانه‌ی جهان را در خود جای داده‌اند. ظرافت و زیبایی بنا به تعبیری فرانسوی در پشت هر یک از خلاقیت‌ها قرار دارند.


متخصصان و طراحان :

جوردی فرناندز , چارلز کاروسو , نادج لو گارلونزک , توماس فونتاین , سونی کونستنت



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.