چاریول ، یک خانه مد سوئیسی است که تخصص آن در زمینه جواهرات لوکس، ساعت های سوئیسی و دیگر زیور آلات است.

این شرکت در سال 1983 و در ژنو توسط فیلیپ چاریول، کارآفرین فرانسوی تأسیس شد. پس از اولین بوتیک چاریول در ژنو، سه فروشگاه در هنگ کنگ افتتاح شد. امروزه این خانه بیش از 40 بوتیک در تمام نقاط جهان دارد. شعار خانه این است:  ‘L'art de vivre la difference’ به معنی «هنر زندگی متفاوت».

این شرکت بیشتر به خاطر ساعتهای لوکس اش شناخته شده است، که از طلای 18 عیار یا استیل ساخته شده است.

طراحی مجموعه دوشیزه در سال 1983 - مجموعه سلتیک فیلیپ چاریول- از فرهنگ سلتیک الهام گرفته است. وی ابتدا از یک کابل طلا یا کابل استیل به عنوان تزئین و به عنوان بند ساعت استفاده کرد. این طرح بعدا ثبت اختراع شد و چاریول هنوز هم حقوق انحصاری آن را در سراسر جهان در اختیار دارد و همین امر باعث می‌شود كه شیوه وی متمایز و شناخته شده باشد. این خانه حتی می‌خواست از طناب پیچ خورده سلتی به عنوان علامت تجاری خود در طراحی جواهرات استفاده کند، اما دادگاه این اجازه را به او نداد.

در سال 1989 خانه با وسایل نوشتن و کالاهای چرمی‌ مجموعه خود را گسترش داد. چند سال بعد، این شرکت اولین بوتیک هایش را در ایالات متحده و چین افتتاح کرد. در سال 1999 بود که نام تجاری خود را از فیلیپ چاریول به چاریول تغییر داد. اولین عطر چاریول در سال 2008 ارائه شد. که یک عطر برای خانم‌ها به نام پور فم ادوتویلت و یک عطر برای مردان به نام چاریول پور هوم بود. این عطرها برای اولین بار در آسیا و خاورمیانه ارائه شدند. عطرهای بسیار دیگری برای خانم‌ها و آقایان در سالهای بعد تولید شد. بطری های چاریول برای عطرهای زنانه مشخصه این برند است - آنها به شکل دایره هستند، با قاب برجسته ای از کابل استیل مارپیچ معروف چاریول و با یک شیشه شفاف.

فیلیپ چریول سبک خود را به این شرح توصیف کرد: «من سبک خود را به عنوان یک کیمیاگر دارم: ازدواج با کلاسیک و مدرنیته با هم، یک تعادل دلپذیر از هوشیاری و غرور، توجه همیشگی به کیفیت و بدون از دست دادن ذره ای از جنبه های عملکردی. من مجموعه های ساعت خود را گسترش دادم تا طیف گسترده‌تری از محصولات را ارائه دهم که هم اکنون شامل جواهرات، کالاهای چرمی، لوازم التحریر، وسایل مسافرتی، عینک و عطر است. این لوازم جانبی ارزان قیمت برای تکمیل یک تصویر، روحیه و ظاهر در اختیار شما قرار می‌گیرد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا قبل از حرکت به سمت محصولات سطح بالا مانند ساعت با پرستیژ یا تکه ای از جواهرات گران قیمت، با سهولت به جهان چاریول دسترسی یابند.»


متخصصان و طراحان :

کریستین ورمورل , آنیک مناردو , ماتیلده بیژائویی , مایلین آلران , میشل آلمیراک , رافایل هری , گیلوم فلاورینگ , مری سالمگنه , متیلد بیجیوئی

Philippe II-چاریول فیلیپ 2

CHARRIOL

Philippe II

icon مردانه
ناموجود
Royal White-چاریول رویال وایت

CHARRIOL

Royal White

icon مردانه
ناموجود
Young For Ever-چاریول یانگ فور اور

CHARRIOL

Young For Ever

icon زنانه
ناموجود
Imperial Saphir-چاریول امپریال سافیر

CHARRIOL

Imperial Saphir

icon زنانه
ناموجود
Royal Leather-چاریول رویال لیدر

CHARRIOL

Royal Leather

icon مردانه
ناموجود
Imperial Ruby-چاریول امپریال روبی

CHARRIOL

Imperial Ruby

icon زنانه
ناموجود
Tourmaline-چاریول تورمالین

CHARRIOL

Tourmaline

icon زنانه
ناموجود
Infinite Celtic-چاریول اینفینیت سلتیک

CHARRIOL

Infinite Celtic

icon مردانه
ناموجود


تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.