خانه مد بروکس برادرز در سال 1818 توسط هنری سندز بروکس و در ابتدا به عنوان خانه مد لباس های آماده در آمریکا تاسیس شد. در سال 1845، به عنوان یکی از پیشگامان این کسب و کار، بروکس برادرز کت و شلوار های آماده ارائه کردند، زیرا در طول دوران تب طلای کالیفرنیا کسی فرصت سفارش کت و شلوار به خیاط را نداشت.

در سال 1850 شرکت لوگوی نهایی خود را با نخ های طلایی بر روی لباس‌ها حک می‌کرد (گوسفندی با خطوط طلایی بر روی کمربند) و تا به امروز نیز به عنوان لوگوی رسمی‌آنها باقی مانده است. این لوگو نمادی از تولید کنندگان پشم و مربوط به قرن 15ام بوده و به عنوان نشان شوالیه پشم طلایی استفاده می‌شده است. پشم طلایی در اساطیر یونان باستان استفاده می‌شده است که با داستان جیسون و آرگونات‌ها مرتبط است.

چند سال بعد، در سال 1858، دومین فروشگاه بزرگ در نیویورک و در گوشه ای از برادوی و گرند استریت افتتاح شد.

این فروشگاه بعدا بسته شد و به میدان یونیون و پس از آن به تقاطع برادوی و باند استریت نقل مکان کرد.

با گذشت سال‌ها و پیشرفت این شرکت، پیشنهاد های آنها گسترش یافت که شامل ژاکت های پولو، کراوات با لوگوی برند، پولیور و جوراب می‌شد.

"مارکس اند اسپنسر" در سال 1988 بروکس برادرز را خریدند و 7 میلیون دلار برای بازسازی فروشگاه قدیمی‌ در خیابان مدیسون سرمایه گذاری کردند.

اولین فروشگاه آنلاین آنها در سال 1998 افتتاح شد و دومین فروشگاه بزرگ آنها در سال 1999 در نیویورک افتتاح شد.

برای هماهنگ شدن با عصر مدرن، این شرکت خدمات خیاطی آنلاین را راه اندازی کرد، یک تکنولوژی نوآورانه که اندام یک فرد را اسکن می‌کند و لباس های منحصر به فرد با برش و اندازه اختصاصی که برای هر فرد به صورت مجزا متناسب خواهد بود.


متخصصان و طراحان :

جیم کریودا , رودریگو فلورز روی , ماری پیر جولین , ریچارد هرپین , الیاس ارمنیدس , وینسنت شالر , استیو دمکادو



تایید و ارسال عکس

توجه: شما با ارسال عکس، موافقت خود را با قوانین قرار دادن عکس پروفایل در عطرافشان اعلام می دارید.