گراول

گراول

محور فعالیت : عطرسازی
کشور : ایالات متحده

برندی که دهه‌های زیادی را پشت سر گذاشته و به گذشته‌ای روشن نگاه می‌کند، درحالی که بر آستانه آینده‌ای درخشان ایستاده است. گراول از زمان تاسیس در سال ۱۹۵۷، شاهد آمدن و رفتن ترندهای مُد روز زیادی بوده، اما همیشه به اصول خودش وفادار مانده است: قدرتمند، ظریف و بدون تغییر. عطرهایی که زمان را به چالش می‌کشند، مانند سنگ‌ریزه‌هایی درون هر بطری. پس با برند گراول، تاریخ غنی یکی از قدیمی‌ترین عطرسازی‌های آمریکایی و خالق آن را می‌خوانید.

مایکل بی. نادسن (خالق عطرهای گراول) فعالیت‌های کاری‌ خود را با عرضه اولین عطرش در دهه ۱۹۵۰ شروع کرد. عطرهای او بازتابی از سفر پرماجرا و شگفت‌انگیزش در طول زندگی هستند. پس از مرگ نادسن، عطرهای گراول برای چندین سال از دسترس مخاطبان ناپدید شدند. این عطرها به عطرهایی کمیاب، قدیمی و دوست‌داشتنی تبدیل شدند که فقط در بعضی از فروشگاه‌های بسیار خاص و خصوصی به فروش می‌رسیدند. گئورگ و کریستیان بلسینگ که هر دو به عطرهای گراول علاقه داشتند، دنبال این عطرها می‌گشتند. جذابیت عطرهای گراول و تاریخچه پرحادثه این برند، این پدر و پسر را تحت تاثیر قرار داده بود.

بنابراین ایده راه‌اندازی دوباره گراول براساس تمایل به استفاده دوباره از عطرهای گراول شکل گرفت. جست‌وجو برای وارثان این نشان تجاری و متقاعد کردن آنان برای فروش بخشی از امتیاز این عطرسازی آمریکا تقریبا چندین و چند سال طول کشید. در همه حال، تمایل به انتقال دوباره ادکلن‌های گراول به محیطی خانوادگی که با ایده‌آل‌ها و ارزش‌های برند گراول مطابقت داشته باشد، در پیش‌زمینه همه این فعالیت‌ها قرار گرفت. سرانجام پس از سال‌ها غیبت گراول در جهان عطرسازی، گئورگ و کریستیان بلسینگ در راه‌اندازی دوباره گراول موفق شدند و این کسب‌وکار عطرسازی را با پیروی از اصول نادسن ادامه دادند.

گراول
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟