اصغر علی

اصغر علی

محور فعالیت : عطرسازی
کشور : بحرین
تعداد محصول : 159

میراث

ریشه‌های ما به اوایل قرن بیستم بازمی‌گردد، هنگامی که مرحوم اصغر علی (بنیان‌گذار گروه اصغرعلی) در سال 1919 برای آغازی فروتنانه به بحرین سفر کرد. در اینجا بود که او تجارت و بنیان‌گذاری خانه عطرسازی اصغرعلی را شروع کرد. شخصیت او برای پسرش سالم اصغر علی هم بسیار الهام‌بخش بود، پسری که رشد گروه اصغرعلی را تحت رهبری پویای خودش مرحله به مرحله با قدرت بیشتری پیش می‌برد و از طریق خلق مستمر ارزش‌های ناب، موقعیت رهبری خودش را در تمامی جنبه‌های کلیدی این تجارت حفظ می‌کند.

اصغر علی به‌مرور زمان توانست که بیش از 100 فروشگاه و خرده‌فروشی در خاورمیانه و آسیای جنوبی افتتاح کند و همچنین بیش از 40 توزیع‌کننده جهانی در مناطقی از اروپای شرقی تا آمریکای جنوبی به‌دست بیاورد. همین گسترش تجاری باعث شد که اصغر علی بتواند قلب مشتریان بسیاری را در سراسر جهان تسخیر کند و ردّ پای خود را در بازار عطرسازی و تجارت‌های مرتبط با آن به جا بگذارد.

کمپانی اصغر علی با گسترش همکاری‌های تجاری با فعالان حرفه‌ای به‌منظور توزیع جهانی محصولاتش، فروش آنلاین و خلق ایده‌های جدید، همواره برای رشد و گسترش بیشتر آمادگی دارد.

گروه تجاری اصغر علی با تثبیت مجموعه‌ای عمیق از ارزش‌ها همواره به ارائه ارزش‌های خاص خودش به مشتریان، کارکنان، سهامداران و اجتماع بزرگ اصغر علی تعهد دارد.

بنیان‌گذار اصغر علی

آقای اصغر علی (1997-1904) بود که گروه اصغر علی را بنیان‌گذاری کرد و به‌عنوان یک کارآفرین مهم منطقه‌ای در عطرسازی و سایر تجارت‌ها، تکامل این گروه را رهبری کرد. او ایده یک شرکت تجاری را در سر داشت که نه‌تنها در تجارت‌های روزانه و معمولی سرآمد بود، بلکه کمک‌های ارزشمندی به زندگی انسان‌های پیرامونش می‌کرد: مشتریان، کارکنان، سهامداران و اجتماع بزرگ حامیانش. فلسفه تجاری اصغر علی در باور و تعهد او به فراهم‌سازی بهترین ارزش‌ها به مشتریان از طریق کیفیت و خدمات برتر استوار بود. این مجموعه گسترده از ارزش‌ها به گروه اصغر علی کمک کرد تا به رشد بهتری در تجارت و همچنین شهرت افزون‌تری دست پیدا یابد. امروزه گروه اصغر علی، که تحت رهبری پویای سالم اصغر علی قرار دارد (کسی که در سال 1969 به این گروه پیوست)، در کشورهای مختلف خاورمیانه و پاکستان حضور دارد و منافع تجاری گوناگونی را دنبال می‌کند.

تجهیزات تولید

فرایندهای خودکار در واحد تولید فوق مدرن و دقت بالا در روش‌های کنترل کیفیت، یکی از ارزش‌های مضاعف این برند در تولید مطابق با بالاترین سطوح استاندارد است. گروه اصغر علی، طی دهه‌ها تحقیق و توسعه مستمر در هنر و تکنیک استخراج عصاره‌های خالص از ترکیبات طبیعی، محصولات متنوعی را ساخته است: محصولات برپایه اسپری، محصولات بدون نیاز به اسپری، عود، بخور، شمع، ست‌های هدیه، لوازم آرایشی، کرم‌ها و... . گروه اصغرعلی با کسب شناخت مطلوب از ذات گیاهان، گل‌ها و چوب‌ها توانسته است که عطرهای تخصصی، باکیفیت و موفقی را با استفاده از ترکیبات عود، کهربا، مشک، رز، یاس، چوب صندل و زعفران بیافریند. مهارت‌های این برند در ساخت عطرهای شرقی، از منظر محصولات مورد علاقه مشتریان در خاورمیانه نیز برتری ویژه‌ای به آن می‌دهد و حتی تمایل کشورهای غربی را هم به استفاده از عطرهای اصغر علی برمی‌انگیزد. بسته‌بندی‌های زینتی دست‌ساز این برند نیز که با فرهنگ‌ها و ارزش‌های سنتی همگام هستند، قلب مخاطبان را لمس می‌کنند و همچون آثاری سرشار از ارزش‌های باستانی، جلوه‌های حس‌برانگیز ویژه‌ای هم دارند.

هدف‌ها و ارزش‌ها

فلسفه کلیدی و هدف‌های تجاری گروه اصغر علی، ارائه خدمات و محصولات باکیفیت برای بهبودبخشی به زندگی همه افراد فعال در صنعت عطرسازی است: سهامداران، زنجیره تامین، توزیع‌کنندگان، صاحب‌امتیازها، مشتریان ثابت، مشتریان معمولی، کارکنان، دیگر نزدیکان و به‌طور کلی اجتماعی که با محوریت گروه اصغر علی شکل می‌گیرد و درواقع گروه اصغر علی به آنها خدمت می‌کند. این اهداف از طریق رعایت بالاترین استانداردهای حرفه‌ای نسبت به همه افراد فعال در گروه اصغر علی به‌دست می‌آیند، درحالی که اجتماع بزرگ گروه اصغر علی و محیطی که بر آن تاثیر می‌گذارد، این استانداردها را حفظ می‌کنند.

بازارها و فرهنگ‌های محلی در سراسر جهان، دانش ارزشمند و تعهد قدرتمند ما نسبت به مخاطبان و مشتریان را به‌وجود می‌آورند و بنیادهای رشد ما در آینده را بنا می‌کنند. انگیزه برای تعالی، ما را به‌سوی استراتژی‌هایی هدایت می‌کند که نقاط قوت، قابلیت‌ها و فرصت‌های مختلفی را پدید می‌آورد، درحالی که همین ویژگی‌ها است که اعتماد خاصی را در میان مخاطبان، مشتریان، کارکنان و اجتماع بزرگ ما برمی‌انگیزد.

اصغر علی