اکوا دی نوتو

اکوا دی نوتو

محور فعالیت : عطرسازی
کشور : ایتالیا
تعداد محصول : 5

وقتی از ما می‌پرسند که شما چه‌کسی هستید، ما همیشه این‌چنین پاسخ می‌دهیم: نگهبانان و وارثان داستانی که عشق ما به جزیره‌مان را پرورش می‌دهد، جزیره‌ای که با آفریدن عطرهای منحصربه‌فرد و سرشار از حس‌های «پوشیدنی» درواقع عشق خودمان را به آن ابراز می‌کنیم. آکوا دی نوتو هم یک پروژه است و هم یک برند، هم نوعی هماهنگی میان بینش‌ها و الهامات مختلف، اما بالاتر از همه اینها درواقع نوعی حالت ذهنی و روحی است.

داستان ما دقیقا همین‌جا زاده شد، در این مکانی که قلب و روح را تسخیر می‌کند، در خیابانی با زیباترین بالکن‌های جهان، خیابان Via Nicolaci، جایی که سرنوشت به ما مجال می‌دهد تا یک رویای عظیم را به واقعیت برسانیم: مدیریت یک گالری هنری از سال 2016 به بعد، واقع‌شده در طبقه زیرشیروانی Palazzo dei Principi. اما در سال 2021 بود که در همین خیابان، یک عطرسازی کوچک هنری و اختصاصی برای عطرهای نیش تأسیس شد که ماموریت ویژه‌ای داشت: بازتعریف ارزش‌های اصیل سیسیلی، با کار بی‌وقفه روی پروژه‌ای که کاملا به این شهر اختصاص یافته بود.

آکوا دی نوتو، چشم‌اندازه خاصی نسبت به طراحی دارد که گذشته و آینده را به هم پیوند می‌دهد و از فلسفه جدیدی درمورد بدن پیروی می‌کند؛ نگرشی که درواقع بینش‌های معنوی و آسایش بدن و روان را با همدیگر ترکیب می‌کند. برندی که می‌خواهد آیین تطهیر شخصی را به یک تجربه حسانی ویژه تبدیل کند. آکوا دی نوتو فقط در زمینه عطرها فعالیت نمی‌کند، بلکه آب معدنی ممتاز و بی‌نظیری را هم از چشمه‌های طبیعی Val di Noto می‌گیرد و به فروش می‌رساند. نام این چشمه به‌خوبی منشأ خاص و کیفیت عالی آن را تأیید می‌کند.

در خیابان via Nicolaci 13، گوشه‌ای از شهر قدیمی و تاریخی نوتو با تمامی جلوه‌های صمیمی و دنجش، ما صاحبان آکوا دی نوتو می‌خواهیم که شور فزاینده برای عطرسازی هنری را پرورش بدهیم و این شور و شوق بی‌نظیر را با کسانی به اشتراک بگذاریم که دنبال عطرهایی جاودانه و سازگار با استایل شخصی خودشان می‌گردند، آن هم براساس فرهنگی که یک برند اختصاصی سیسیلی به تصویر می‌کشد.

وقتی که نام تجاری «آکوا دی نوتو» ابداع شد، سرچشمه الهام‌بخش برای ما درواقع یک انگاره تزئینی حکاکی‌شده بر درگاه ورودی Palazzo Nicolaci بود که از شهر Vignola آورده شده بود. ما مطمئن بودیم که هیچ نماد فرهنگی دیگری مانند این نمی‌توانست هویت برند ما را به تصویر بکشد، جهت‌گیری و اهداف کمپانی را نشان بدهد، و همچنین شخصیت و ارزش‌های بناشده بر میراث گذشته و عشق به ریشه‌های خودمان را نمایان کند.

نماد آکوا دی نوتو، یک تندیس سه‌پایه بلند برای سوزاندن بخور است که میان دو شیردال قرار گرفته است. این شیردال‌ها به‌شیوه‌ای اشرافی رویاروی همدیگر قرار گرفته‌اند، همچون نمادهای نگهبانی، هوشیاری و شجاعت. درواقع با یک پیام بصری خاص مواجه هستیم، یک پیام فوری و بی‌واسطه برای یادآوری سوزاندن بخور در دوران باستان به‌عنوان آیینی برای تطهیر بدن و همچنین هوا، همچون نمادی از «بوی خوش» مقدس (در آیین مسیحی) یا نمادی از عطرهای شیرین و غذای معنوی برای روح.

اکوا دی نوتو