1000 فلاورز

1000 فلاورز

محور فعالیت : عطرسازی
کشور : کانادا
تعداد محصول : 10

«1000 فلاورز» در سال 2000 و در کشور کانادا توسط جسیکا بوکانان تأسیس شد. تمرکز اولیه این کمپانی به عرضه مجموعه‌ای برگزیده از اسانس‌های روغنی خالص و محصولات طبیعی مراقبت از پوست اختصاص داشت. اهداف این کمپانی به مرور زمان گسترش یافت و «1000 فلاورز» را به جهان عطرسازی طبیعی کشاند. به همین دلیل هم بنیان‌گذار «1000 فلاورز» در سال 2007 تصمیم گرفت که برای مطالعه دقیق درباره عطرها به «موسسه عطرسازی گراس» (Grasse Institute of Perfumery) برود. این برنامه مطالعاتی با مهاجرت از کانادا به فرانسه همراه بود و در ادامه کشور فرانسه را به خانه جسیکا بوکانان تبدیل کرد.

کمپانی «1000 فلاورز» از سال 2011 به بعد درواقع به‌طور کامل در منطقه گراس فرانسه فعالیت می‌کند.

آمیزه همه عطرهای «1000 فلاورز» به‌طور خصوصی طراحی می‌شود و عطرهای این برند اساسا به‌صورت دستی و بدون دخالت دستگاه‌های صنعتی پدید می‌آیند. افراد کم‌شماری در ساخت این عطرها نقش دارند و روند انتقال آمیزه عطرها به بطری‌ها نیز در آتلیه و بوتیک اختصاصی «1000 فلاورز» انجام می‌گیرد که در سال 2017 افتتاح شد. این آتلیه/بوتیک در میدان اصلی متعلق به مرکز شهر قدیمی گراس، در جنوب فرانسه، قرار دارد.

2 کالکشن اصلی در مجموعه عطرهای «1000 فلاورز» وجود دارد: اولین مجموعه، با نام «اوریجینال کالکشن» که بازتابی از عطرهای اولیه و قدیمی است، با عطرهای جذابی مثل «نارکوتیک فلاورز» (2004) و «رگلیس نویر» (2010) خودنمایی می‌کند. آمیزه این عطرها که با الهام از نوعی آب‌نبات قدیمی و محبوب با نام Bassets Liquorice Allsorts طراحی شده است، بازتابی از تعادل میان سویه‌های متضاد را مجسم می‌کند. عطر «اود» (2012) هم انگاری که یک داستان عاشقانه مدیترانه‌ای را به بیان درمی‌آورد.

مجموعه جدیدتر این کمپانی که «بلو کالکشن» (2019-2015) نام دارد، از عطرهای رز کاسیس پارادیس، اورنج بلوسوم پتال، پینک پپر وود و فلور ورته تشکیل می‌شود که همگی با تمرکز بر گیاهان و گل‌های وحشی مدیترانه‌ای ساخته شده‌اند، درحالی که مواد اولیه این عطرها نیز از تولیدکنندگان محلی در مدیترانه خریداری شده‌اند.

این کمپانی در انتخاب مواد اولیه برای عطرسازی شدیدا گزینشی و دقیق عمل می‌کند و برای مثال هیچ‌وقت از مشک‌های چندحلقه‌ای (مانند گالاکسولید) استفاده نمی‌کند، زیرا این ترکیبات اساسا «زیست‌انباشت‌پذیر» هستند و غلظت آنها به‌مرور زمان تغییر می‌کند. پس تا جایی که دسترس‌پذیری به ترکیبات باکیفیت امکان‌پذیر است، ما مولکول‌های باکیفیت را به‌واسطه شیمی دوستدار محیط زیست برای کار عطرسازی به‌دست می‌آوریم. ترکیبات طبیعی این برند از کمپانی‌های معتبری مانند LMR در گراس فرانسه یا تولیدکنندگان محلی تهیه می‌شوند. آمیزه همه عطرهای «1000 فلاورز» با الکل ارگانیک فرانسوی که تاییدیه‌های معتبری دارد، آمیخته می‌شود.

قدردانی عمیق و احترام بی‌پایان نسبت به جهان طبیعی است که اساس و بنیان همه این سیاست‌گذاری‌ها و تصمیمات را در «1000 فلاورز» می‌سازد: بسته‌بندی با کاغذ بازیافت‌پذیر، عدم استفاده از ترکیبات پلاستیکی یا سلفون در بسته‌بندی و همچنین استفاده از منابعی که کمتر باعث تولید کربن می‌شوند. «1000 فلاورز» از ابتکارات جدید، مانند شیمی سبز و شیمی سفید، برای محافظت از محیط زیست حمایت می‌کند و در معامله مواد اولیه طبیعی هم به اصول عادلانه پایبند است.

1000 فلاورز
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟