داستان شکل گیری برند ماسک

داستان شکل گیری برند ماسک

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 4 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :دو پسربچه با علایق مشترکتاسیس برند ماسکالساندروریکاردو

دو پسربچه با علایق مشترک

دو پسربچه با علایق مشترک فراوان: عشق به مسافرت، خواندن و موسیقی. هر دو اشیای استفاده‌شده در دیزاین، مواد طبیعی و دست‌ساخته‌ها را دوست داشتند. آنها معتقد و پایبند به کار و در پی شور زندگانی بودند. آنها رویاپردازهای جان‌سختی بودند که مصمم بودند احساسات‌شان را به زندگی تزریق کنند.

تاسیس برند ماسک

در سال 2010، بعد از سال‌ها تحقیق در خصوص عطر و اسانس‌ها در شهر گرس و در میان صنعتگران ایتالیا، برند ماسک را تأسیس کردند. همانند کارگردانان خوب موزیکال، یاد گرفتند که چگونه گروه گسترده و همه‌فن‌حریفی از اساتید حوزۀ عطر و صنعتگران را با هم هماهنگ کنند.

آنها که محسور عطرها و رایحه‌های خوب بودند پیش‌زمینه‌شان را با ورود به دورۀ تحصیلی در زمینۀ تکنیک‌های بویایی تقویت کردند (این دوره شامل مطالعۀ کتاب‌های مرجع، حضور در سمینارها و دوره‌های آموزشی بود).

با سخت‌کوشی و تعهد، در جلبِ سلایق دنیای رایحه و مواد خام عملکرد بهتری داشتند. آنها خاطرات‌شان را به رشتۀ تحریر در آورند و این خاطرات تبدیل به مجموعه‌ای از «صحنه‌ها» شد که لحظاتی از گذشته، مکان‌های بازدیدشده، دوستی و عشق، هیجان‌ها و رویاهای تکرارشونده‌شان را بیان می‌کرد.

«تنها اگر بتوانیم به هریک از این صحنه‌ها رنگ واقعیت ببخشیم... درونی‌ترین بخش‌های خودمان را آشکار می‌کنیم و از صمیمی‌ترین و ناگزیر خصوصی‌ترین دیدگاه به دیدگاهی جهان‌شمول می‌رسیم...»

آنها، نه تنها کارگردان ارکستر بودند، بلکه تبدیل به نمایشنامه‌نویس و سازندۀ اپرا شدند. پرده‌ها و صحنه‌هایی که در آن آقای بینی‌های جوان و با استعداد (ستاره‌های در حال ظهور عطرسازی هنری جهان) ماسک می‌زنند و نقش‌شان را ایفا می‌کنند. در سال 2013، ماسک فراگرانزه متولد شد.

الساندرو

الساندرو که در میلان به دنیا آمد و بزرگ شد، همانند هر میلانی واقعی دیگری به این باور رسید که این پایتخت لومبار در واقع مرکز جهان است. در کودکی، علاقه‌مند به شنیدن موسیقی و نوشتن شعر با مادرش و تماشای پدرش (استاد شیشه‌گری) در کارگاله بود که اشیا دلربای شیشه‌ای می‌ساخت.
بعد از دوران نوجوانی که به مطالعه، آموزش دانش‌آموزان کم‌سن‌تر و نواختن گیتار در چند گروه راک‌اندبلوز گذشت، تجربه‌ای زندگی او را برای همیشه تغییر داد. یک سال تحصیل در انگلیس به ملاقات با آدم‌های فوق‌العاده‌ای گذشت. ولی همچنین، این دوره زمان سکوت و تعمق نیز بود. او عاشق آلبیون، آب‌وهوای آن، میخانه‌ها و ادبیات گوتیک شد.

در هنگام بازگشت به میلان، فارغ‌التحصیل و استاد دانشگاه پلی‌تکنیک میلان شد و از این رو برای سخنرانی به کشورهای گوناگون دعوت شد. سفر تجربه‌های فراموش‌نشدنی در اختیار وی گذاشت که دفترچۀ خاطرات سفرش آنها را نوشت. تحقیقات علمی خود را معطوف مدیریت کالاهای لاکچری و گسترش دانش دست اول در خصوص میراث صنعت‌گری ایتالیا در خصوص چرم، یادگیری تکنیک دوخت‌ودوز و آهنگری، طراحی و ساخت جواهرآلات دست‌ساز کرد.

بعد از این تجربه‌های شخصی، بیشتر متقاعد شد که هر کارگاه میراث ذی‌قیمتی از دانش فنی دارد که باید حفظ و استفاده شود. او به ریکاردو پیوست تا چیزی منحصربه‌فرد بسازد و هدف نهایی‌اش این بود که به کل دنیا اجازه دهد که از جنس ممتاز ایتالیایی بهره ببرد. بی توجه به بحران مالی که ایتالیا را سخت گرفتار خود کرد، آنها به سختی برای تحقق رویای‌شان کار کردند.. «البته تا آسمان اوج گیرند».

ریکاردو

او که در آسیزی، شهر قرون وسطایی بین فلورانس و رم، به دنیا آمد و در قلب این روستای ایتالیایی تا 25 سالگی بزرگ شد. او که عاشق هنرهای بصری، ادبیات، موسیقی و ریاضی بود، در کنسرواتوار پروجیا به تحصیل گیتار کلاسیک پرداخت و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشتۀ مهندسی برق از دانشگاه پروجیا اخذ کرد.

در یکی از عصرهای تابستان در فلورانس، ریکاردو ناتاشا، دختر استرالیایی، را دید که ریکاردو را برانگیخت که با او به ملبورن برود و در دانشگاه موناش ثبت‌نام کند. در استرالیا، دنیای هیجان‌انگیز عطرها را کشف کرد: شغل ناتاشا در ام‌‌او‌آر کاسمتیکس ابعاد شگفت‌انگیز و کشف‌نشدۀ جدیدی را به او نشان داد. ریکاردو از این موضوع الهام گرفت و مسیرش را یافت.

بعد از بازگشت به ایتالیا، به شهر شلوغ میلان رفت و در آنجا شغل مشاور را انتخاب کرد. نخستین بار در گروه « LVMH parfum et cosmetique » شروع به کار کرد و این فرصت را یافت تا عملیات‌های برندهای معتبر عطر مانند دیور، گرلن، کنزو، جیونچی و آکوا دی پارما را درک کند.
در همان دوره، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار خود را از دانشکدۀ تجارت دانشگاه پلی‌تکنیک میلان گرفت و الساندرو، استاد جوان و پر از ایده، را ملاقات کرد و خیلی زود توانست تحسین و اعتمادش را برانگیزد. دوستی بین الساندرو و ریکاردو قویتر شد و عشق مشترکش به هنر و عطر آنها را تشویق کرد که خانۀ عطر خودشان را تأسیس کنند و خلاقیت‌شان را آزادانه نشان دهند.

موسسان برند ماسک
 

ماسک در 1 آپریل 2010 متولد و دفتر مرکزی آن در میلان واقع شد.

برای خرید محصولات عطر و ادکلن ماسک به وبسایت عطرافشان مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک نمایید.

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟