عطر مورد استفاده بازیگران و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی
3/2

عطر مورد استفاده بازیگران و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 7 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :اَدِل: دیور پویزن هیپنوتیکریانا: کیلیانآنجلینا جولی: هیستوریز د پارفومز 1969اِما اِستون: شنل لس اکسکلوسیفس د شنل گاردنیاویکتوریا بکهام: روم سرویسکیت میدلتون: ایلومینوم وایت گاردنیا پتالزجنیفر لوپز: کرید تیوب‌رز ایندیاناآنتونیو باندراس: دیور ساوجبرد پیت: مسک لورنزو ویلورسیجود لاو: پائول اسمیت اکستریملئوناردو دی‌کاپریو: او د هدرینآرنولد شوارتزنگر: گرلن وتیورپرنس ویلیام: رالف لورن پولوتام کروز: آنیک گوتال او دو سودعطر سلبریتی های ایرانی کدامند؟

 

یکی از مسائلی که در دنیای مد و استایل همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد، این است که مشهورترین سلبریتی های جهان از چه نوع عطر یا ادکلنی استفاده می‌کنند یا عطر سلبریتی های معروف کدامند؟ هرچند که تمامی چهره‌های مشهور جهان مانند دیگران از عطرهای متنوعی در فصل‌های مختلف سال استفاده می‌کنند، اما این چهره‌ها معمولا یک یا دو مدل عطر را به عطرامضای خودشان تبدیل می‌کنند تا با رایحه آن عطر شناخته شوند. در ادامه به معرفی انواع عطر و ادکلن سلبریتی های معروف جهان می‌پردازیم.

اَدِل: دیور پویزن هیپنوتیک

اَدِل: دیور پویزن هیپنوتیک

یکی از ویژگی‌های بسیار تحسین‌برانگیز در مورد اَدِل، اصالت او در نوع پوشش و آرایش و همچنین وفاداری او به عطر و ادکلن و لوازم آرایشی مصرفی روزانه است. اَدِل در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که از اوایل نوجوانی به استفاده از عطر دیور پویزن هیپنوتیک علاقه زیادی داشته و همچنان هم از این عطر شرقی و وانیلی فرانسوی به‌عنوان عطر روزانه‌اش در فصل‌های سرد سال استفاده می‌کند.

ریانا: کیلیان

ریانا: کیلیان

در میان سلبریتی های مشهور جهان، عطرهای مورد استفاده ریانا بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. اگر بخواهیم عطر سلبریتی خاصی را معرفی کنیم که ریانا با استفاده از آن در مرکز تبلیغات رسانه‌ای قرار گرفته است، باید به عطرهایی مانند کیلیان لاو اشاره کنیم. جنیفر لارنس در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود اعلام کرده بود که من تا حالا هیچ سلبریتی خانمی را به خوشبویی ریانا ندیده‌ام. کیلیان عطری شیرین و با بوی خوراکی‌هایی مانند مارشمالو است و فنتی هم رایحه‌ای کاملا اغواگر، زنانه و با شیرینی ملایم دارد.

آنجلینا جولی: هیستوریز د پارفومز 1969

آنجلینا جولی: هیستوریز د پارفومز 1969

آنجلینا جولی هم به‌دلیل استفاده از عطرهای بسیار خاص و خوشبو همیشه در مرکز توجه رسانه‌های مد و آرایش قرار داشته است. عطر مورد علاقه این بازیگر معروف هالیوودی چیزی به‌جز هیستوریز د پارفومز 1969 نیست. این عطر که رایحه شیرین و ملایم هلو را در نت آغازینش جای داده، به‌خوبی نشانگر شخصیت آرام و متین آنجلینا جولی است. آنجلینا جولی می‌گوید که ترکیب روایح شکلات تلخ، قهوه، هل و هلو توانسته است که آمیزه‌ای دلپذیر را برای او خلق کند.

اِما اِستون: شنل لس اکسکلوسیفس د شنل گاردنیا

اِما اِستون: شنل لس اکسکلوسیفس د شنل گاردنیا

نکته بسیار جالبی که درباره انواع عطر سلبریتی وجود دارد، این است که بعضی از این عطرها به بخش جدانشدنی زندگی سلبریتی‌ها تبدیل می‌شوند. مثلا اِما اِستون نه‌تنها شنل لس اکسکلوسیفس د شنل گاردنیا را به‌عنوان عطرامضای خود انتخاب کرده، بلکه می‌گوید قبل از رفتن به رختخواب هم 1-2 افشانه از این عطر را به خود اسپری می‌کند تا رایحه این عطر به خوابیدن او کمک کند. در این عطر فرانسوی، ترکیبی از روایح گل‌فام با شیرینی لطیف و ملایم وجود دارد که باعث می‌شود این مدل از عطر شنل به عطری کاملا لطیف، آرامش‌بخش و وسوسه‌برانگیز تبدیل شود.

ویکتوریا بکهام: روم سرویس

ویکتوریا بکهام: روم سرویس

در میان انواع عطر و ادکلن سلبریتی های معروف، عطر ویکتوریا بکهام همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته است. ویکتوریا می‌گوید که از عطر شیک و فوق‌العاده خاص روم سرویس به‌عنوان عطرامضای خود استفاده می‌کند و آرامش خاصی با استفاده از این عطر به‌دست می‌آورد. این عطر درواقع آمیزه‌ای از روایحی مانند نارنگی ماندارین، شاه‌توت و مشک را در خود جای داده است و توسط بسیاری از سلبریتی‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید : اسامی انواع ادکلن های مشهور و معروف زنانه اسامی انواع ادکلن های مشهور و معروف زنانه

کیت میدلتون: ایلومینوم وایت گاردنیا پتالز

کیت میدلتون: ایلومینوم وایت گاردنیا پتالز

کیت میدلتون در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که در انتخاب عطر همیشه به‌سراغ انواعی از عطر و ادکلن می‌رود که رایحه ملایم، گل‌فام و شیرینی داشته باشند. او سال‌هاست که از عطر ایلومینوم وایت گاردنیا پتالز به‌عنوان عطرامضای خود در مراسم‌های رسمی استفاده می‌کند.

جنیفر لوپز: کرید تیوب‌رز ایندیانا

جنیفر لوپز: کرید تیوب‌رز ایندیانا

شاید در میان همه سلبریتی‌های جهان، فقط جنیفر لوپز باشد که خودش را در دریایی از عطر و ادکلن غرق کرده است. لوپز صراحتا اعلام کرده است که فقط یک عطرامضا ندارد و به استفاده از عطرهای متنوع بسیار علاقه‌مند است. با این‌حال، در میان انواع عطر و ادکلن‌هایی که این خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی از آنها استفاده می‌کند، نام کرید تیوب‌رز ایندیانا می‌درخشد. جی‌لو به استفاده از عطرهای دیگری مانند کرید سیلور مانتین واتر، جنیفر لوپز استیل، جنیفر لوپز لایو و جنیفر لوپز گلو هم علاقه زیادی دارد.

آنتونیو باندراس: دیور ساوج

آنتونیو باندراس: دیور ساوج

اگر می‌خواهید که با عطر مورد علاقه بازیگران مرد هالیوود آشنا شوید، بهتر است که با آنتونیو باندراس و عطر محبوبش، یعنی دیور ساوج، شروع کنیم. باندراس همیشه به‌دلیل بوی خوش و لاکچری خود در میان دوستانش شهرت دارد و می‌گوید که هیچ عطری نمی‌تواند مانند دیور ساوج به او آرامش بدهد. باندراس به‌دلیل رایحه مرکباتی دیور ساوج و بوی لیموی تازه‌ای که در این عطر وجود دارد، عاشق آن شده است.

برد پیت: مسک لورنزو ویلورسی

برد پیت: ماسک لورنزو ویلورسی

برد پیت از مشهورترین و پرطرفدارترین بازیگران هالیوود است که از نظر پوشش، استایل و عطر محبوبش همیشه مورد توجه بوده است. برد پیت می‌گوید که عطر مسک لورنزو ویلورسی را به‌عنوان عطرامضای خود انتخاب کرده زیرا علاقه خاصی به روایح چوبی و عطرهایی با ماندگاری بالا دارد. از زمانی که برد پیت در مورد این عطر صحبت کرد، ماسک لورنزو ویلورسی به‌عنوان یک عطر سلبریتی در جهان مطرح شد.

جود لاو: پائول اسمیت اکستریم

جود لاو: پائول اسمیت اکستریم

این بازیگر مشهور انگلیسی جزو خوش‌استایل‌ترین بازیگران مرد جهان است که همیشه به‌دلیل عطرهای بسیار خاصی که انتخاب می‌کند، حتی غریبه‌ها را هم در جشن‌ها و جمع‌های مختلف نسبت به خودش کنجکاو می‌کند. جود لاو می‌گوید که عطر پائول اسمیت اکستریم درواقع عطر محبوب او است که آمیزه‌ای از روایح لیمو، هل، مشک و اقاقیای برزیلی دارد.

لئوناردو دی‌کاپریو: او د هدرین

لئوناردو دی‌کاپریو: او د هدرین

اگر دانستن نام عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود برای شما جالب باشد، بهتر است بدانید که دی‌کاپریو به‌عنوان یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازیگران هالیوود از عطر مرکباتی او د هدرین استفاده می‌کند. دی‌کاپریو می‌گوید که این عطر حس طراوت، تازگی و سرزندگی به او می‌دهد و باعث می‌شود که همیشه از نظر روانی احساس شادابی داشته باشد.

آرنولد شوارتزنگر: گرلن وتیور

آرنولد شوارتزنگر: گرلن وتیور

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که آرنولد به‌خاطر نقش‌های اکشن و خشنی که بازی کرده، علاقه زیادی به عطرهای تند و تیز دارد. اما جالب است بدانید که عطر محبوب این بازیگر هالیوودی چیزی جز گرلن وتیور نیست. این عطر با رایحه ملایم و چوبی‌اش می‌تواند به‌سادگی نظر اطرافیان را به‌سوی شما جلب کند و حس آرامش شگفت‌انگیزی را به‌وجود بیاورد.

پرنس ویلیام: رالف لورن پولو

پرنس ویلیام: رالف لورن پولو

اگر به دانستن برند عطرهای مورد استفاده در خاندان سلطنتی علاقه دارید، بد نیست بدانید که پرنس ویلیام از عطر رالف لورن پولو به‌عنوان عطرامضای خود استفاده می‌کند. این عطر گرم، آمیزه‌ای از روایح چایپر چوبی را در خود جای داده است و به‌عنوان یک عطر اصیل آمریکایی برای استفاده روزانه در روزهای سرد سال بسیار مناسب است.

تام کروز: آنیک گوتال او دو سود

تام کروز: آنیک گوتال او دو سود

در ادامه معرفی عطر مورد علاقه بازیگران مرد هالیوود، بهتر است با عطر محبوب تام کروز، یعنی آنیک گوتال او دو سود هم آشنا شویم. این عطر فرانسوی با روایح مرکباتی و معطرش در سال 1996 به بازار آمد و بسیار مورد توجه سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور جهان قرار گرفت. روایح سبک و ملایم درون این عطر باعث شده‌اند که شما بتوانید به‌سادگی آنیک گوتال او دو سود را برای استفاده روزانه در نظر بگیرید.

عطر سلبریتی های ایرانی کدامند؟

اگر می‌خواهید که عطر افراد مشهور ایرانی یا عطر مورد علاقه بازیگران ایرانی را هم بشناسید، باید ابتدا این نکته را بدانید که معمولا سلبریتی‌های ایرانی در مورد برند عطرها یا لوازم آرایش مصرفیشان اطلاعات زیادی نمی‌دهند. اما در میان معروف‌ترین سلبریتی‌های ایرانی، بضی از آنها نام عطر محبوبشان را فاش کرده‌اند. مثلا الناز شاکردوست به استفاده از دیور ادیکت و دیور جادور علاقه زیادی دارد. محمدرضا گلزار بیشتر از عطرهای مردانه لاگرفلد با استایل‌های اسپرت استفاده می‌کند. نیکی کریمی هم عطرهایی از برند مون بلان را ترجیح می‌دهد. احسان علیخانی می‌گوید که در میان عطرهای مختلف به استفاده از عطر آلور هوم شنل علاقه دارد. نیوشا ضیغمی هم ترجیح می‌دهد که از برند ورساچه استفاده کند و در میان عطرهای مختلف این برند هم کریستال نویر را بیشتر می‌پسندد. حامد بهداد مانند محمدرضا گلزار به عطرهای لاگرفلد علاقه زیادی دارد، اما عطرهای برند شنل را هم می‌پسندد. ویشکا آسایش و مهتاب کرامتی هم اعلام کرده‌اند که در میان انواع عطر و ادکلن به عطرهای مختلف از برند گوچی علاقه زیادی دارند. لیلا اوتادی هم در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته است که ارتباط زیادی با عطرهای مختلف برقرار می‌کند اما به‌تازگی بیشتر به استفاده از عطر نارسیسو رودریگز علاقه‌مند شده است.

بیشتر بخوانید : برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی

 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
مهران
1403/04/28
بوی بولگاری آمیتیست برای خانومایی ک هدف بزرگی رو دنبال میکنن و در مسیر کمالگرایی ظرافت زنانه شان را حفظ کردن امضای خوبی میتونه باشه فکر میکنم تا این ویژگی ها رو ندیده باشید معنای بوی این عطر رو درک نخواهید کرد برای مثال تصویری میتونم بگم بوی یک مدیر خانوم موفق یا یک پژوهشگر مفید برای جامعه یا حتی یک دانشمند مثل مریم میرزاخانی رو میده بهترین جمله برای توصیف این عطر در صفحه اش نوشته شده نمیدونم نویسنده همین سایت نوشته یا ترجمه اس:
بولگاری اومنیا آمیتیست یک ادای احترام به زنانگی است.
بوش فوق العاده اس
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
یک مورد به یادم آمد :
جناب اسعدی از یک عطر نام بردند که از دید ایشان نزدیک بود به آونتوس
لیک تست نکرده ام که ببینم به کدام نوع از انواع آونتوس شبیه است
بپرسید از ایشان
کامبیز سخی
1403/04/22
پاسخ به کامبیز سخی
جناب کمیل عزیز
سلام خدمت شما
چه گویم !! هر کدام شباهتی دارند و تفاوتی !
آن آونتوس وینتیج دودی ی خنک دیگر چون رویاست حتی برای اکنون ِ خود کرید !!
یک گنج است !
شراب صد ساله ی عطربازان است :)
و اما بین عطور نامبرده این صفحه :
آرماف کلاب در " معدل " بهتر است .
اما نسخ جدید را که چهار شاخه شده است :
ادوتویلت
ادوتویلت تولید ویژه
ادوپرفیوم
پرفیوم
باید از دوستانی که آزموده اند و مطلع اند پرسید
خصوص دوست عزیزمان جناب اسعدی که خبره و پر تجربه است خصوص در عطور اماراتی به کل
ارادت تقدیم شما
کمیل
1403/04/21
پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی درود فراوان؛ بین تست‌هایی که داشتین کدومش شباهت بیشتری به اونتوس سه سال اول تولید داره؟
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟