اسامی انواع ادکلن های مشهور و معروف زنانه

اسامی انواع ادکلن های مشهور و معروف زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :1. کالوین کلین ایفوریا زنانه2. لانکوم لا ویه است بله3. میس دیور بلومینگ بوکت4. ایو سن لورن لیبر زنانه5. لانوین اکلت زنانه6. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم7. تام فورد بلک ارکید8. کارولینا هررا گود گرل9. ورساچه برایت کریستال

 

عطر شما می‌تواند بازتابی از روحیات و شخصیت شما باشد. بسیاری از افراد، وسواس زیادی در انتخاب و خرید عطر مورد نظرشان به خرج می‌دهند، زیرا دوست دارند با استفاده از عطر دلخواهشان بازخوردهای اجتماعی خوبی از اطرافیانشان بگیرند. شما باید قبل از خرید ادکلن یا عطر مورد نظرتان به این نکته توجه داشته باشید که آیا عطری با ماندگاری بالا می‌خواهید یا ترجیح می‌دهید که عطری معروف و همه‌پسند را استفاده کنید؟ بسیاری از دوستداران عطر و ادکلن، مخصوصا خانم‌هایی که اهل ریسک نیستند، ترجیح می‌دهند که همیشه از عطرهای معروفی که معمولا مورد توجه دیگران قرار می‌گیرند، استفاده کنند. اگر شما هم جزو همین گروه از افراد هستید، می‌توانید با خواندن ادامه این مطلب، با انواع ادکلن زنانه معروف در جهان آشنا شوید و انتخاب مناسبی از میان آنها داشته باشید.

انواع ادکلن زنانه معروف

1. کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه

سی‌کی یوفوریا زنانه یا همان ایفوریا، یک ادکلن زنانه معروف است که در سال 2005 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار معرفی شد. این عطر که با نام ادکلن معروف ایفوریا در بازار وجود دارد، با طبع گرم و رایحه شرقی گل‌فام خود، گزینه‌ مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های رسمی محسوب می‌شود. البته بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و کلاسیک‌پسند که می‌خواهند وقار زنانه خود را به رخ بکشند، از این عطر معروف زنانه در روزهای سرد زمستانی هم استفاده می‌کنند. در نت آغازین این ادکلن معروف زنانه، از رایحه دل‌انگیز و ترش‌وشیرین انار استفاده شده است. نت میانی هم ترکیبی از روایح لاله مردابی و ارکیده را در خود جای داده تا عطری دل‌انگیز را در اختیار شما قرار دهد. نت پایانی ایفوریا از ترکیب مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون تشکیل شده است تا ماندگاری و پخش بوی این عطر کلاسیک و آرام‌بخش را بیشتر کند. تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که بعد از استفاده از این ادکلن زنانه معروف با ماندگاری بالا، مورد تحسین اطرافیان خود قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید : بهترین مارک و نام عطر و ادکلن های زنانه در جهان بهترین مارک و نام عطر و ادکلن های زنانه در جهان

 

2. لانکوم لا ویه است بله

لانکوم لا ویه است بله

در میان انواع ادکلن های معروف زنانه، نام لانکوم لا ویه است بله به‌زیبایی هرچه تمام‌تر می‌درخشد. این عطر گرم فرانسوی که در سال 2002 به بازار آمد، در گروه معروفترین ادکلن های زنانه دنیا جای گرفته است. لا ویه است بله، آمیزه‌ای گل‌فام، میوه‌ای و شیرین دارد و نماد یک زن شاداب، پرانرژی و شیک‌پوش است که همیشه لباس‌هایی به رنگ روشن، کاملا تمیز و اتوکشیده به تن دارد. در نت آغازین این مارک عطر معروف زنانه، روایحی همچون انگور فرنگی سیاه و گلابی خودنمایی می‌کنند. رایحه زنبق، یاس و شکوفه پرتقال هم لطافت خاص زنانه‌ای به نت میانی این عطر بخشیده است. در نت پایانی هم روایح دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا شما هر زمانی که نام ادکلن های زنانه معروف را جستجو کنید، حتما به اسم لا ویه است بله برخورد کنید.

3. میس دیور بلومینگ بوکت

میس دیور بلومینگ بوکت

میس دیور بلومینگ بوکت یا همان بلومینگ بوکه، عطری خنک و فرانسوی است که با روایح گل‌فام خود در سال 2014 به بازار عطرهای زنانه معرفی شد و در گروه ادکلن های معروف زنانه 2015 و ادکلن های معروف زنانه 2016 قرار گرفت. این عطر شیک فرانسوی در مدت کوتاهی پس از عرضه‌اش، به عطرامضای بسیاری از خانم‌های جوان، سرزنده،‌ آراسته و عاشق بدل شد. بسیاری از دختران جوان، این عطر را برای قرارهای عاشقانه خاصشان استفاده می‌کنند تا بتوانند لطافت و ظرافت دخترانه خود را به رخ بکشند. میس دیور بلومینگ بوکت از سال 2004 همواره در گروه اسامی عطرهای معروف زنانه قرار داشته است. در نت آغازین این عطر، تک‌رایحه ترش و خنک نارنگی ماندارین شامه‌نوازی می‌کند. روایح زیبا، دل‌انگیز، دخترانه و دلفریبی همچون رز، گل صدتومانی، هلو و زردآلو در نت میانی این عطر جای گرفته‌اند. فرانسوا دماشی، عطرساز این عطر خنک فرانسوی، با زیرکی قابل توجهی رایحه مشک را در نت پایانی عطر طراحی‌شده خود قرار داده است تا بتواند جلوه‌های شیک و ماندگاری آن را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید : پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن زنانه در ایران

4. ایو سن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر، یک عطر زنانه معروف است که اسم آن همیشه در گروه اسم عطرهای معروف زنانه قرار داشته است. این ادکلن زنانه معروف گران در سال 2019 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد. روایح شرقی فوژه این ادکلن زنانه معروف باعث شد که بسیاری از خانم‌های جوان یا در اوایل میانسالی که همیشه استایل‌های کلاسیک، اصیل و کاملا زنانه را می‌پسندند، استقبال خوبی از آن داشته باشند. ایو سن لورن لیبر زنانه در گروه ادکلن های معروف زنانه 2020 هم قرار داشته است و بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش معتقدند که این عطر برای تکمیل استایل منحصربه‌فرد آنها به بازار آمده است. پخش بو و ماندگاری قابل توجه عطر لیبر، آن را به عطری مناسب برای مهمانی‌های شبانه، مناسبت‌های رسمی یا قرارهای خاص کاری تبدیل کرده است. نت آغازین این عطر با روایح شیک و دلنشینی همچون نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه آغاز می‌شود. از نت میانی، روایحی همچون اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسند. نت پایه این معروف ترین ادکلن زنانه هم از ترکیب روایحی همچون مشک، وانیل، سدر و عنبر تشکیل شده است.

5. لانوین اکلت زنانه

لانوین اکلت زنانه

اگر به‌دنبال یک ادکلن زنانه معروف با قیمت مناسب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما اکلت را امتحان کنید. این عطر زنانه فرانسوی که در سال 2006 به بازار معرفی شد، در گروه عطر ادکلن های زنانه خنک، گل‌فام و گیاهی جای می‌گیرد و طرفداران بسیار زیادی در میان دختران جوان، شاداب، جسور و با اعتمادبه‌نفس بالا دارد. سرزندگی و خنکای اکلت باعث شده تا این عطر در گروه عطر های معروف زنانه جهان جای بگیرد. روایحی همچون مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، یاس بنفش و گل اوسمانتوس به‌ظرافت هرچه تمام‌تر در کنار همدیگر چیده شده‌اند تا اکلت را در میان عطرهای معروف زنانه جهان بگنجانند.

6. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

اگر نام چند عطر معروف زنانه دنیا را جستجو کنید، حتما به نام عطر تیری موگلر آلین ادو پرفیوم برخورد خواهید کرد. این عطر گرم و گل‌فام فرانسوی در سال 2005 به بازار آمد و سریعا به عطرامضای بسیاری از خانم‌های خاص‌پسند در تمامی گروه‌های سنی تبدیل شد. پخش بو و ماندگاری بسیار بالای این ادکلن زنانه معروف، باعث شد تا بسیاری از خانم‌ها آن را به عطر ویژه خود برای مهمانی‌های شبانه زمستانی تبدیل کنند. اگر عاشق روایح گل‌فام و چوبی هستید، می‌توانید این ادکلن زنانه معروف با قیمت نسبتا مناسب را به فهرست خرید خود اضافه کنید. تیری موگلر آلین ادو پرفیوم، دو رایحه یاس و کهربا را در کنار روایح چوبی در نت‌های مختلف خود جای داده است تا عطری ساده و در عین حال شیک را پیش روی شما بگذارد.

7. تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید

تام فورد یک برند معروف عطر زنانه و مردانه است که در سال 2006 با معرفی بلک ارکید به بازار عطرهای گرم، شرقی و وانیلی زنانه، سروصدای زیادی بر پا کرد. بلک ارکید نامی آشنا در میان نام عطر های زنانه معروف است که به دلیل تنوع روایح بسیار شیک، خاص و منحصربه‌فرد مورد توجه خانم‌های لوکس‌پسند و اهل استایل‌های رسمی قرار گرفته است. بسیاری از اهالی عطر ادکلن بر این باورند که بلک ارکید را می‌توان جزو معروف‌ ترین ادکلن های زنانه دنیا به‌حساب آورد. دو پاف از این عطر برای درخشش شما در رسمی‌ترین، شیک‌ترین و خاص‌ترین مهمانی‌های شبانه کافی است. در این عطر لاکچری آمریکایی، روایح دلربایی همچون ترنج، نارنگی ماندارین، لیموترش، یاس، قارچ توبر، گل یلانگ، لاله مردابی، ارکیده، ادویه‌ها، شکلات، کهربا، چوب صندل سفید و روایح دودی خودنمایی می‌کنند.

8. کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل

امکان ندارد که شما به‌دنبال عطرهای معروف زنانه جهان باشید یا مارک عطر معروف زنانه را جستجو کنید، اما چشمتان به نام کارولینا هررا گود گرل نخورد. این عطر گرم آمریکایی در سال 2016 به بازار ادکلن‌های زنانه شیک و لاکچری معرفی شد و با آمیزه شرقی گل‌فامش مورد توجه خانم‌های خاص‌پسند که روحیه مرموز و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، قرار گرفت. در نت آغازین این ادکلن زنانه، دو رایحه بسیار خاص و دلنشین همچون بادام و قهوه در کنار همدیگر جای گرفته‌اند. نت میانی هم از روایح زنانه و لطیفی مانند یاس و نرگس تشکیل شده است. در نت پایانی هم رایحه دانه تونکا در کنار کاکائو قرار گرفته تا این ادکلن زنانه معروف در گروه ادکلن های معروف زنانه 2017 و ادکلن های معروف زنانه 2018 قرار بگیرد.

9. ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

بدون شک، یکی از ادکلن های معروف زنانه با قیمت مناسب، همین ورساچه برایت کریستال است. این ادکلن که از سال عرضه‌اش تا کنون در گروه ادکلن های مشهور زنانه جهان قرار داشته، آمیزه‌ای خنک، گل‌فام و میوه‌ای دارد. برایت کریستال، محصول سال 2006 از کمپانی ایتالیایی ورساچه است و به دلیل ظرافت و لطافت خاصی که در تک‌تک نت‌های خود جای داده، همواره مورد توجه دختران جوان، شاداب و سرزنده قرار داشته است. رایحه انار، یوزو و آب جزو سرزنده‌ترین روایحی هستند که در نت ابتدایی این عطر قرار گرفته‌اند. ترکیب رایحه گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی هم ظرافت دخترانه این عطر را دوچندان کرده است. قرار گرفتن رایحه مشک در کنار کهربا و چوب ماهون در نت پایانی هم باعث شده تا ماندگاری این ادکلن زنانه برند معروف بالا برود و استقبال قابل توجهی در دهه‌های اخیر از آن صورت بگیرد.

 

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، معروف‌ ترین ادکلن زنانه مناسب برای شما هستند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

نام برند عطر زنانه معروف کدام است؟

در میان انواع برندهای معروف عطر زنانه می‌توان به برندهایی همچون شنل، ورساچه، ایو سن لورن، لانوین، کارولینا هررا، جنیفر لوپز، دیور، لانکوم و کالوین کلین اشاره کرد. در میان این برند های معروف ادکلن زنانه می‌توان معروف ترین ادکلن های زنانه جهان را پیدا کرد.

ادکلن زنانه معروف 2017 و ادکلن زنانه معروف 2018 کدام است؟

در میان برندهای معروف ادکلن زنانه می‌توان نام عطرهایی مانند لانکوم لا ویه است بله، بولگاری اومنیا، مایکل کورس سکسی آمبر، جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو و شنل نامبر 5 را به‌عنوان ادکلن های معروف زنانه در سال‌های 2017 و 2018 دید.

عطرهای معروف زنانه با قیمت مناسب کدامند؟

اگر به‌دنبال خرید ادکلن زنانه معروف با قیمت مناسب و ماندگاری بالا هستید، بهتر است که انتخابی از میان این عطرها داشته باشید: پلیس فوربیدن زنانه، سارا جسیکا پارکر لاولی، ایو د سیستل سندرلینگ، کالوین کلین بیوتی، الیزابت آردن گرین تی، بریتنی اسپیرز بیلیو، جنیفر لوپز استیل، ایسی میاکه پلیتس پلیز ادو پرفیوم 2013، بریتنی اسپیرز میدنایت فانتزی، آرماف کلاب دینایت زنانه، استی دوپونت بلانک، کالوین کلین سی‌کی این تو یو زنانه، دیویدف کول واتر زنانه، کالوین کلین شیر بیوتی و گس بای مارسیانو زنانه.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟