10 ادکلن مردانه تند خوشبو
5/1

10 ادکلن مردانه تند خوشبو

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 10 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :10 ادکلن مردانه تند خوشبو1. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو2. مونت بلنک لجند3. جکس بوگارت سیلور سنت4. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه5. ایسه میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم6. جگوار کلاسیک بلک7. دیویدف چمپیون8. دیزل آنلی د بریو9. ایو سن لورن وای ادو پرفیوم10. پرادا لونا رزا کربن

 

گاهی اوقات هیچ چیز به اندازه رایحه عطر شما نمی‌تواند نشان‌دهنده ویژگی‌های منحصربه‌فرد شخصیتی شما باشد. به‌عنوان مثال، مطالعات فراوانی ثابت کرده‌اند که مردانی که به انواع عطر و ادکلن‌های تند علاقه دارند، معمولا از چارچوب‌ها و قواعد رایج و پذیرفته‌شده در زندگی پیروی نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند که انتخاب‌های منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند. این افراد با دیگران به‌سادگی رابطه برقرار می‌کنند و احساس امنیت مناسبی را به طرف مقابلشان انتقال می‌دهند. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید و به انواع عطر و ادکلن های مردانه تند و تیز علاقه دارید، آشنایی با عطرهای زیر می‌تواند انتخاب را برای شما ساده‌تر کند.

10 ادکلن مردانه تند خوشبو

1. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

اگر به‌دنبال یک ادکلن مردانه تند اما خنک و تابستانی می‌گردید، آکوا دی جیو پروفومو از برند ایتالیایی جورجیو آرمانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این عطر آبزی که در سال 2015 به بازار معرفی شد، سریعا مورد استقبال مردان جوان قرار گرفت و به عطرامضای تعداد زیادی از آقایانی با روحیه ماجراجو و پرشور تبدیل شد. این ادکلن مردانه سرشار از شور زندگی و طراوت است و می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی در روزهای گرم سال برای شما به همراه داشته باشد. خنکای دلچسبی که بعد از افشاندن این عطر روی پوست یا پیراهنتان حس می‌کنید، شما را به معنای واقعی معتاد این عطر می‌کند. در نت آغازین این عطر اصل مردانه، رایحه ترنج و آب دریا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. عطر خوش سالویا، شمعدانی و رزماری هم از نت میانی آن به مشام می‌رسند و نت پایه با ترکیب شگفت‌انگیزی از رایحه نعناع هندی و روایح دودی شکل می‌گیرد.

2. مونت بلنک لجند

مونت بلنک لجند

این عطر فرانسوی که در بازار با نام مون بلان لجند هم شناخته می‌شود، عطری معتدل و با آمیزه‌ای از روایح معطر فوژه است که در سال 2011 توسط عطرساز معروفش، اولیویه پسکاکس، به بازار عرضه شد. اگر به‌دنبال یک ادکلن مردانه با قیمت مناسب هستید و می‌خواهید در روزهای نه‌چندان گرم بهاری، خط بوی دلنشینی از خود بر جای بگذارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما مون بلان لیجند را تست کنید. مردان جوان و پسران نوجوان، پرشور و جسور این عطر را برای انتخاب روزانه خود بسیار مناسب می‌دانند. رایحه ترنج، اسطوخودوس، به‌لیمو و آناناس، تعادلی دلچسب به نت آغازین این عطر مردانه بخشیده‌اند. در نت میانی این ادکلن مردانه تند از رایحه رز در کنار کومارین، ‌خزه درخت بلوط، شمعدانی، سیب سرخ و خشکبار استفاده شده است. ماندگاری و پخش بوی این عطر مردانه هم وابسته به روایح جای‌گرفته در نت پایانی آن، یعنی دانه تونکا و چوب صندل سفید است.

بیشتر بخوانید : معرفی 5 ادکلن مردانه شیرین تند برتر! معرفی 5 ادکلن مردانه شیرین تند برتر!

3. جکس بوگارت سیلور سنت

جکس بوگارت سیلور سنت

در میان انواع ادکلن مردانه تند با قیمت مناسب می‌توان به سیلور سنت از برند فرانسوی جکس بوگارت اشاره کرد که در سال 2006 به‌عنوان یک عطر مردانه گرم و با آمیزه‌ای از روایح شرقی چوبی به بازار آمد. این عطر گرم می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل زمستان و برای تمامی آقایان در همه گروه‌های سنی مناسب باشد. آمیزه آرامش‌بخش، شاداب و سرزنده این عطر، سیلور سنت را به عطری مناسب برای مردان جسور و خاص‌پسند تبدیل کرده است. اگر قیمت عطر مردانه برای شما مهم است و می‌خواهید عطر شما علاوه بر رایحه دلپذیر، قیمت مناسبی هم داشته باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌سادگی از کنار سیلور سنت نگذرید. تنوع روایح موجود در این ادکلن مردانه تند باعث می‌شود که شما بازخوردهای اجتماعی نسبتا خوبی از این عطر بگیرید. روایحی همچون لیموترش، شکوفه پرتقال، اسطوخودوس، شمعدانی، رزماری، هل، گشنیز، جوز، سرخالو، دانه تونکا، چوب درخت ساج و خس‌خس در این عطر اورجینال خودنمایی می‌کنند.

4. آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

انواع عطر و ادکلن های آرماف به‌دلیل قیمت مناسبی که دارند، همیشه مورد توجه مردان جوان برای استفاده روزانه قرار داشته‌اند. بنابراین اگر قیمت ادکلن اصل برای شما مهم است و می‌خواهید یک ادکلن برند با رایحه دلنشین و قیمت مناسب داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما نگاهی به عطرهای برند آرماف داشته باشید. کلاب د نویت اینتنس، یک ادکلن مردانه تند و خنک با آمیزه‌ای از روایح چوبی و ادویه‌ای است که در سال 2015 به بازار آمد. این ادکلن سرزنده و باطراوت می‌تواند برای روزهای گرم بهاری و تابستانی بسیار مناسب باشد. از آنجایی که آمیزه‌ این عطر بسیار به عطر معروف کرید اونتوس شباهت دارد، بنابراین تعداد زیادی از آقایان هم آن را به عطرامضای خود برای استفاده روزانه در بهار و تابستان تبدیل کرده‌اند. نت آغازین این عطر، ترکیبی از روایح باطراوت ترنج، لیموترش، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس را دارد. از نت میانی، روایحی همچون رز، یاس و چوب درخت قان به مشام می‌رسند. نت پایانی این عطر دلفریب هم با ترکیب روایح مشک، وانیل، نعناع هندی و عنبر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید : 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو! 10 ادکلن مردانه سرد و تند و بسیار خوشبو!

5. ایسه میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم

ایسه میاکه لئو بلو د ایسه پور هوم

لئو بلو، عطری معتدل و پرطرفدار از برند ژاپنی ایسه یا ایسی میاکه است که در سال 2004 به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه تند با آمیزه‌ای از روایح چوبی معطر و قیمتی بسیار مناسب توانست در مدت‌زمان کوتاهی به عطرامضای تعداد زیادی از مردان جوان، رمانتیک و با روحیه‌ای مرموز تبدیل شود. خنکای دلچسبی که از این عطر بر جای می‌ماند، باعث می‌شود که اطرافیان شما از حضور شما لذت ببرند. این عطر رویایی و فریبنده می‌تواند انتخاب مناسبی هم برای استفاده در قرارهای عاشقانه توسط مردان جوان در شب‌های گرم بهاری و تابستانی باشد. رایحه نارنگی ماندارین، پرتقال، رزماری و لیموترش سبز در نت آغازین، روایح اسطوخودوس و زنجبیل در کنار سرو، فلفل صورتی و دانه سرو کوهی هم در نت میانی، و همچنین روایح کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، سدر و چوب صندل سفید در نت پایانی با زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار یکدیگر نشسته‌اند.

6. جگوار کلاسیک بلک

جگوار کلاسیک بلک

اگر می‌خواهید خرید ادکلن مردانه با قیمت مناسب را برای بهار و تابستان در برنامه خود داشته باشید، انتخاب جگوار کلاسیک بلک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر انگلیسی با سرشت خنک خود در سال 2009 به بازار معرفی شد و با آمیزه‌ای از  روایح شرقی فوژه مورد استقبال مردان جوان و پسران نوجوان، جسور و سرزنده قرار گرفت. روایح دلفریب و اغواگرانه این عطر باعث شده‌اند که آقایان جوان به استفاده روزانه از آن در بهار و تابستان تمایل زیادی داشته باشند. تنوع روایح موجود در این ادکلن مردانه تند، آن را به عطری نسبتا همه‌پسند تبدیل کرده است. ازجمله روایح این عطر مردانه می‌توان به این موارد اشاره کرد: نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، مشک، آب دریا، شمعدانی، هل، چای، دانه تونکا، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر و چوب صندل سفید.

7. دیویدف چمپیون

دیویدف چمپیون

دیویدف چمپیون را می‌توان یک عطر شگفت‌انگیز سوئیسی و با آمیزه‌ای از روایح چوبی معطر دانست که در سال 2010 به‌عنوان یک ادکلن مردانه تند و خنک به بازار عرضه شد. شما می‌توانید بدون نگرانی از بازخوردهای منفی و ایجاد سردرد برای دیگران، این عطر اصیل را به‌صورت روزانه و در محیط‌های سرپوشیده استفاده کنید. ترکیب رایحه ترنج و لیموترش در نت آغازین این عطر، حالتی معتدل و طراوت‌بخش ایجاد کرده است. رایحه صمغ گالبانیوم و سالویا اسکلاریا هم به‌زیبایی در نت میانی با یکدیگر آمیخته شده‌اند و از نت پایانی هم روایح خزه درخت بلوط و سدر به مشام می‌رسد.

8. دیزل آنلی د بریو

دیزل آنلی د بریو

این عطر خنک ایتالیایی که به‌دلیل طراحی بسیار خاص شیشه‌اش با نام دیزل مُشتی هم شناخته می‌شود، در سال 2009 و با آمیزه ای از روایح شرقی چوبی توسط عطرسازان معروفش به بازار معرفی شد. پسران نوجوان و مردان جوان زیادی از این عطر خنک ایتالیایی استقبال کرده‌اند و به‌دلیل شادابی شگفت‌انگیز این عطر رمانتیک، آن را به‌عنوان عطرامضای خود برای استفاده روزانه در بهار و تابستان برگزیده‌اند. در نت آغازین این ادکلن مردانه تند، روایح نارنگی ماندارین و لیموترش در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در نت میانی، روایح سدر و بنفشه همراه با گشنیز خودنمایی می‌کنند. نت پایانی هم ترکیبی از روایح ماندگارتری همچون لوبان، کهربا، چرم، لابدانیوم و بوته وحشی جاوی دارد.

9. ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

امکان ندارد که به‌دنبال یک ادکلن مردانه تند خوشبو باشید و به‌سادگی از کنار این عطر فرانسوی، معطر و فوژه بگذرید. وای ادو پرفیوم در سال 2018 به‌عنوان یک عطر قدرتمند و منحصربه‌فرد به بازار معرفی شد و مورد استقبال مردانی با اعتمادبه‌نفس بالا و روحیه مدیریتی قرار گرفت. پخش بو و ماندگاری نسبتا مناسب این ادکلن مردانه باعث شده است که مردان جوان و میانسال، آن را به عطرامضای خود برای مهمانی‌های رسمی یا مناسبت‌های کاملا خاص تبدیل کنند. از نت آغازین این ادکلن مردانه تند، رایحه ترنج و سیب و زنجبیل به مشام می‌رسد. نت میانی براساس ترکیبی از روایح سالویا، شمعدانی و دانه سرو کوهی شکل می‌گیرد. در نت پایانی هم روایح ماندگارتری همچون دانه تونکا، خس‌خس، سدر، صمغ کندر و چوب عنبر جلوه‌گری می‌کنند.

10. پرادا لونا رزا کربن

پرادا لونا رزا کربن

عطری جذاب و کاملا مدرن برای آقایان خاص‌پسند که می‌خواهند جسارت خود را به رخ بکشند! این عطر خنک ایتالیایی در سال 2017 و با آمیزه‌ای از روایح معطر فوژه توسط دانیالا روش آندرایه به بازار عرضه شد و سریعا مورد استقبال آقایان جوان و بسیار شوخ‌طبع قرار گرفت. طراوت شگفت‌انگیز پرادا لونا رزا کربن باعث می‌شود که ذهنیت بسیار مثبتی از شما در ذهن اطرافیانتان شکل بگیرد. رایحه ترنج و فلفل، تعادل شگفت‌انگیزی به نت آغازین این ادکلن مردانه تند خوشبو داده‌اند. در نت میانی، رایحه اسطوخودوس به‌زیبایی با رایحه آب، ذغال‌سنگ، خاک خیس جنگلی و رایحه فلزات آمیخته می‌شود. نت پایانی هم با ترکیبی از روایح نعناع هندی و آمبروکسان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن مردانه را بالا می‌برد.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین ادکلن تند خوشبو مردانه برای شما هستند؟

هر کدام از عطرها یا برندهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.  

یک ادکلن تند مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر می‌خواهید انتخاب مناسبی از میان انواع عطر و ادکلن های مردانه تند داشته باشید، بهتر است بدانید که معمولا این عطرها رایحه‌ای قدرتمند، سنگین و گیرا دارند و اگر دارای روایح گرم باشند، ممکن است برای استفاده روزانه یا استفاده در فضاهای سرپوشیده چندان مناسب نباشند. تند و تیزی این عطرها گاهی اوقات باعث آزار دیگران می‌شود و به همین دلیل هم بهتر است که اگر اهل استفاده از عطرهای تند هستید، انواع خنک آنها را برای فضاهای سرپوشیده یا استفاده روزانه انتخاب کنید.

معمولا چه ترکیباتی در یک ادکلن تند مردانه به‌کار می‌روند؟

بسیاری از طرفداران حرفه‌ای عطر و ادکلن بر این باورند که عطرهای تند مانند نیش حشرات عمل می‌کنند و سریعا با رایحه خاصشان طرف مقابل را می‌گزند. حالا ممکن است که این گزش برای بعضی افراد کاملا مطلوب و برای بعضی دیگر غیرقابل تحمل باشد. معمولا نیش عطرهای تند از رایحه ادویه‌های معطر، زنجبیل، دانه خردل، فلفل و حتی بعضی از گیاهان ریشه‌ای سرچشمه می‌گیرد. گاهی برای خلق روایح تند از ترکیبات مصنوعی در عطرها کمک می‌گیرند.

مشهورترین عطرهای تند مردانه کدامند؟

در میان انواع عطر و ادکلن های تند مردانه می‌توان به این موارد به‌عنوان پرطرفدارترین این عطرها اشاره کرد: کالوین کلین آبسشن مردانه، دیور فارنهایت، جگوار کلاسیک بلک، جکس بوگارت سیلور سنت، ایو سن لورن وای ادو پرفیوم، دیویدف چمپیون.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (1 نظر)
تشکر از سایت عطرافشان هم بابت عطرهای خوبی که موجود میکنن و هم مطالب خوبی که منتشر میکنند و هم خیلی چیزای دیگه

یه سوال داشتم از دوستانی که تجربه ی دکانت رو داشتند من برای بار اول هست میخوام دکانت بگیرم با خوندن پیشنهادات دوستان کم و بیش متوجه شدم کجا بیشتر معتبر هست اما میخواستم بدونم اگر توصیه و تجربه ایی دارند برای کسی که میخواد وارد فضای دکانت بشه ممنون میشم که راهنمایی کنند
01 مرداد 1402 پاسخ تشکر

حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟