بهترین مارک و نام عطر و ادکلن های زنانه در جهان
3/1

بهترین مارک و نام عطر و ادکلن های زنانه در جهان

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :بهترین عطر و ادکلن زنانه1. لالیک آمیتیس2. گوچی فلورا ادو پرفیوم زنانه3. هرمس تویلی د هرمس4. کارولینا هررا سی‌اچ زنانه5. گرلن مون ‌گرلن ادو پرفیوم6. تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم7. ورساچه برایت کریستال8. ایو سن لورن مانیفستو ادو پرفیوم9. دیور ادیکت ادو پرفیوم 201410. جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

 

آیا شما هم جزو آن گروه از خانم‌هایی هستید که همیشه به‌دنبال بهترین ادکلن‌ های زنانه جهان می‌گردید یا می‌خواهید بهترین ادکلن های زنانه ایران را در لیست خرید و انتخاب‌ خود داشته باشید؟ اگر این‌طور است، باید بدانید که شما تنها نیستید و بسیاری از خانم‌ها همواره به‌دنبال بهترین ادکلن های زنانه روز دنیا هستند تا بتوانند استایل خود را با مُد روز یا بهترین‌های روز همگام کنند. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین‌های حوزه عطر و ادکلن در سال‌های اخیر را بشناسید و از میان آنها انتخاب خوبی داشته باشید، خواندن مقاله زیر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بهترین عطر و ادکلن زنانه

1. لالیک آمیتیس

لالیک آمیتیس

در میان بهترین عطر های زنانه دنیا، همواره نام لالیک آمیتیس به‌عنوان یکی از بهترین ادکلن های زنانه جهان می‌درخشد. شاید زمانی که کمپانی فرانسوی لالیک در سال 2007، این عطر زنانه معتدل را وارد بازار کرد، فکرش را نمی‌کرد که آمیتیس بتواند به‌عنوان بهترین عطر لالیک زنانه در میان خانم‌های جوان و خوش‌پوش شناخته شود. لالیک آمیتیس، رایحه‌ای گل‌فام و میوه‌ای دارد و می‌تواند برای استفاده روزانه در بهار و پاییز بسیار مناسب باشد.

اگر می‌خواهید بدانید که بهترین عطر و ادکلن زنانه برای کدام گروه از خانم‌ها مناسب‌تر است، باید به این نکته توجه داشته باشید که رایحه انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه‌توت و توت فرنگی در نت آغازین این عطر باعث شده‌ است که خانم‌های اهل استایل‌های کاملا لطیف و زنانه که تمامی اجزای پوشش خودشان را با ظرافت خاصی انتخاب می‌کنند و در کنار یکدیگر می‌چینند، علاقه بیشتری به آن نشان دهند. در نت میانی لالیک آمیتیس به‌عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه، رایحه رز، گل یلانگ، فلفل و گل صدتومانی خودنمایی می‌کند. ماندگاری و پخش بوی مناسب این عطر هم از ترکیب رایحه مشک و وانیل همراه با روایح چوبی در نت‌ پایانی سرچشمه می‌گیرد تا درنهایت شما با یک عطر خیره‌کننده و هوس‌انگیز مواجه باشید.

بیشتر بخوانید : عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید

2. گوچی فلورا ادو پرفیوم زنانه

گوچی فلورا ادو پرفیوم زنانه

مگر می‌شود که به‌دنبال بهترین عطر و ادکلن زنانه باشید و نامی از گوچی فلورا ادو پرفیوم نشنیده باشید؟ این عطر که در میان بهترین عطر های زنانه در ایران هم جای می‌گیرد، در سال 2010 و با روایحی گل‌فام و معتدل به بازار آمد و سریعا هم مورد استقبال خانم‌های جوان، سرزنده و پُر از شور زندگی قرار گرفت. شاید بتوان در میان ویژگی‌های گوچی فلورا ادو پرفیوم به‌عنوان بهترین عطر زنانه دنیا، از لطافت و سادگی و ظرافت زنانه آن به‌عنوان مهم‌ترین خصوصیت‌ها نام برد. این بهترین مارک ادکلن زنانه بیشتر مورد توجه خانم‌های جوانی قرار می‌گیرد که همیشه در عین شیک‌‌پوشی، انتخاب‌هایی ساده دارند و استایل آنها نیز همیشه تمیز و مرتب است. رایحه نارنگی ماندارین در کنار گل صدتومانی و مرکبات در نت آغازین این عطر زنانه جای گرفته‌اند. از نت میانی، رایحه دلنشین رز و گل اوسمانتوس به مشام می‌رسد و در نت پایانی هم شما با ترکیب شگفت‌انگیز نعناع هندی، چوب صندل سفید و فلفل صورتی غافلگیر می‌شوید تا درنهایت با یک عطر آرامش‌بخش، لطیف و در عین حال کاملا شیک مواجه باشید.

3. هرمس تویلی د هرمس

هرمس تویلی د هرمس

این عطر معتدل و فرانسوی که به‌عنوان بهترین عطر زنانه 2017 هم مطرح شد، شدیدا مورد علاقه دختران جوان و نوجوان قرار گرفت. اگر می‌خواهید بهترین عطر زنانه از نظر آقایان را در میان عطرهای پاییزی خودتان داشته باشید یا برای قرارهای عاشقانه خاص در روزهای بارانی بهاری و پاییزی از بهترین عطر و ادکلن زنانه استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما تست هرمس تویلی د هرمس را در برنامه خود داشته باشید. رایحه تند و تیز زنجبیل در نت آغازین همراه با رایحه شیرین و گل‌فام گل مریم در نت میانی و همچنین رایحه شیک و ماندگار چوب صندل سفید در نت پایانی توانسته است این عطر را به عطری کاملا شاد و جذاب برای خانم‌های جوان که جسارت و اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، تبدیل کند. شیرینی لطیف و دلربای این عطر باعث شده است که هرمس تویلی د هرمس به‌عنوان عطر خوشایند اقایان در سال‌های اخیر مطرح شود.

4. کارولینا هررا سی‌اچ زنانه

کارولینا هررا سی‌اچ زنانه

اگر می‌خواهید بهترین و خوشبوترین عطر زنانه با ماندگاری و پخش بوی خیره‌کننده را داشته باشید، هیچ گزینه‌ای نمی‌تواند جای کارولینا هررا سی‌اچ زنانه را برای شما بگیرد. این عطر که در گروه بهترین ادکلن های زنانه 2020 هم جای گرفته است، طبعی معتدل دارد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام قرار می‌گیرد. از این‌رو شما می‌توانید در روزهای سرد سال به‌صورت روزانه از آن استفاده کنید و در روزهای گرم سال هم برای مهمانی‌های رسمی تا نیمه‌رسمی یا مناسبت‌های خاص از رایحه دلپذیر آن لذت ببرید. ترکیب رایحه ترنج با پرتقال و ملون در نت ابتدایی این بهترین عطر و ادکلن زنانه، طراوت بسیار خاصی به آن بخشیده است. قرار گرفتن رایحه رز در کنار یاس و پرالین در نت میانی و ترکیب دارچین با روایح دودی در نت پایه این عطر هم باعث می‌شود که کمتر کسی در برابر آن مقاومت کند و نام عطرتان را نپرسد. آمیزه شگفت‌انگیزی از روایح ترش، شیرین و خنک در این عطر باعث شده است که بسیاری از کارشناسان، آن را در گروه بهترین عطر های زنانه با قیمت مناسب قرار دهند. ضمن این‌که این عطر می‌تواند بهترین عطر زنانه از نظر مردان هم باشد.

5. گرلن مون ‌گرلن ادو پرفیوم

گرلن مون ‌گرلن ادو پرفیوم

اگر می‌خواهید بهترین مارک ادکلن زنانه با قیمت مناسب بشناسید یا اگر می‌خواهید یکی از بهترین برندهای ادکلن زنانه را داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که عطرهای برند گرلن، مخصوصا عطر گرلن مون گرلن را امتحان کنید. این عطر شرقی چوبی که در سال 2017 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار عرضه شد، نماد یک خانم کاملا باوقار و اهل استایل‌های مدرن است که همیشه لباس‌های مُد روز به تن دارد و با لطافت زنانه‌ای صحبت می‌کند. در نت آغازین بهترین عطر و ادکلن زنانه از برند گرلن، رایحه دلنشین ترنج در کنار اسطوخودوس قرار گرفته است. ترکیب رایحه زنبق و یاس در نت میانی هم این عطر را به عطری بسیار رویایی تبدیل کرده است که می‌تواند خاطره خوشی از حضور شما در جمع‌های مختلف در ذهن مخاطبتان ایجاد کند. در نت پایانی هم روایح شیرین و چوبی دلربایی مانند دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا بعد از افشاندن این عطر روی پوست یا لباس، حس خوش زندگی را به اطرافیانتان منتقل کنید. بسیاری از طرفداران این عطر اعلام کرده‌اند که اطرافیان همیشه نام عطر آنها را می‌پرسند و می‌گویند که رایحه این عطر، نماد خانمی مهربان است که همواره لبخند زیبایی به لب دارد.

6. تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم

تیری موگلر آنجل ادو پرفیوم

این عطر که با نام تیری موگلر ستاره‌ای هم شناخته می‌شود، در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد و با طبع گرمش برای مهمانی‌های شبانه و رسمی کاملا مناسب است. تیری موگلر ستاره‌ای در سال 1992 توسط کمپانی فرانسوی خود به بازار معرفی شد و سریعا هم مورد توجه خانم‌های خاص‌پسند که اهل استایل‌های کلاسیک، شیک و لوکس بودند، قرار گرفت. این عطر زنانه که در گروه بهترین عطر زنانه سال 2018 جای دارد، روایح ماندگار و شگفت‌انگیز و جادویی خاصی مانند ترنج، دانه‌های قرمز، آناناس، زیره، جوز، وانیل، نعناع هندی، پرالین، چوب صندل سفید و دانه تونکا را در خود جای داده است و می‌تواند به‌خوبی مورد توجه خانم‌های میانسال و شیک‌پوش قرار بگیرد.

7. ورساچه برایت کریستال

ورساچه برایت کریستال

امکان ندارد که شما به‌دنبال بهترین مارک عطر زنانه با قیمت مناسب باشید و در میان بهترین ادکلن های زنانه روز دنیا، نام ورساچه برایت کریستال را نبینید. برایت کریستال به‌عنوان بهترین عطر ورساچه زنانه هم شناخته شده است و به دلیل رایحه شاد، گل‌فام، میوه‌ای و خنکش مورد توجه خانم‌های جوان و نوجوان شاداب و سرزنده قرار گرفته است. برایت کریستال را می‌توان نماد دختری جوان با موهای بافته و لباس‌هایی با رنگ روشن دانست که همیشه درحال خندیدن و خوش‌گذرانی با دوستانش است. این عطر ایتالیایی برای سال‌های طولانی، عنوان بهترین عطر زنانه دنیا را همراه خود داشته و همواره به‌عنوان بهترین عطر زنانه از نظر مردان مطرح بوده است. خنکای رایحه انار، یوزو و آب در نت ابتدایی، شیرینی ملایم رایحه گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی در نت میانی و ماندگاری رایحه مشک، کهربا و چوب ماهون در نت پایانی باعث شده است که افراد بسیاری، کریستال برایت را به‌عنوان عطری معرفی کنند که هرگز از استشمام رایحه‌اش دلزده نمی‌شوند. زمانی که این عطر را استفاده می‌کنید، بلافاصله حس لطیف و آرامش‌بخش حضور در یک باغ گل بهاری را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

8. ایو سن لورن مانیفستو ادو پرفیوم

ایو سن لورن مانیفستو ادو پرفیوم

ایو سن لورن همیشه بهترین ادکلن های زنانه دنیا را در گروه محصولات خود داشته است. ایو سن لورن مانیفستو جزو فهرست بهترین عطر و ادکلن زنانه است که با رایحه شرقی گل‌فام و گرمش برای استفاده در مناسبت‌های رسمی، مهمانی‌های شبانه و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است. رایحه دلفریب و اغواکننده مانیفستو ادو پرفیوم باعث شده است که شما بهترین و ماندگارترین عطر زنانه را پیش روی خود داشته باشید. این ادکلن زنانه می‌تواند نماد یک خانم شیک‌پوش و اهل استایل‌های کاملا رسمی باشد که همیشه به‌خاطر کیف و کفش‌های چرمی و زیبایش در مرکز توجه تمام جمع قرار دارد. اگر می‌خواهید قرار عاشقانه خود در فصل پاییز و زمستان را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانید و در این قرار از بهترین مارک عطر و ادکلن زنانه استفاده کنید، در انتخاب و استفاده از مانیفستو ادو پرفیوم اصلا تردید نداشته باشید. این ادکلن زنانه که از سال 2012 تا کنون به عطرامضای بسیاری از خانم‌های لاکچری‌پسند تبدیل شده و در سال 2019 هم عنوان بهترین عطر زنانه 2019 را به‌دست آورده، روایح رویایی و ماندگار و دلفریبی همچون ترنج، انگور فرنگی سیاه، یاس، گل برف، دانه تونکا، وانیل، سدر، چوب صندل سفید و ترکیبات سبز را در خود جای داده است.

9. دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014

دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014

اصلا امکان ندارد که شما نام بهترین عطر زنانه یا نام بهترین عطر و ادکلن زنانه را جستجو کنید و اسم دیور ادیکت به چشمتان نخورد. این عطر کاملا لوکس و لاکچری فرانسوی در سال 2012 به بازار عرضه شد و برای سال‌های طولانی هم لقب بهترین عطر دیور زنانه را داشت. نام دیور ادیکت در گروه بهترین عطر های زنانه سال 2018 و بهترین عطر زنانه 2021 هم به چشم می‌خورد. این عطر برای آن گروه از خانم‌هایی که دوست دارند همیشه خط بوی شگفت‌انگیزی از خود بر جای بگذارند، بسیار مناسب است و با پخش بو و ماندگاری خوبش واقعا می‌تواند برای مناسبت‌های رسمی یا مهمانی‌های شبانه مورد استفاده قرار بگیرد. رایحه خوش برگ درخت نارنج در کنار شکوفه پرتقال، یاس و وانیل به‌خوبی در این عطر لطیف زنانه شامه‌نوازی می‌کند.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور

10. جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس آی ادو پرفیوم

عطرهای چایپر میوه‌ای مانند اس آی یا سی ادو پرفیوم جیورجیو آرمانی همواره مورد توجه خانم‌های جوان قرار داشته و دارند. اس آی ادو پرفیوم در سال 2013 و به‌عنوان یک عطر گرم ایتالیایی وارد بازار شد و برای استفاده در روزهای سرد سال مورد توجه خانم‌هایی با اعتمادبه‌نفس بالا قرار گرفت. این عطر، نماد ظرافت و شیک‌پوشی و درعین‌حال سادگی و جذابیت است و می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. شیرینی لطیف و ماندگار سی ادو پرفیوم باعث شده است که این عطر در گروه بهترین عطر های زنانه در ایران هم قرار بگیرد. لطافت رایحه برگ و جوانه انگور فرنگی در نت آغازین این عطر، حس سرزندگی خاصی به شما و اطرافیانتان می‌بخشد. رایحه رز و فریزیا در نت میانی هم باعث افزایش مقبولیت اجتماعی این عطر می‌شود و رایحه وانیل، نعناع هندی و آمبروکسان در کنار روایح چوبی در نت پایانی، ماندگاری آن را به رخ می‌کشد. اس آی ادو پرفیوم برای سال‌های طولانی به‌عنوان بهترین عطر محرک زنانه هم مطرح بوده است.

به نظر شما کدامیک از عطرهای معرفی‌شده در میان بهترین عطر و ادکلن زنانه جهان می‌توانند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

بهترین عطر شنل زنانه کدام است؟

اگر به دنبال بهترین مارک ادکلن زنانه باشید، حتما نام شنل را در جستجوهایتان می‌بینید. بسیاری از افراد در سراسر دنیا، انواع عطر و ادکلن زنانه شنل را در میان انتخاب‌هایشان دارند. حالا اگر می‌خواهید بهترین عطر شنل زنانه را داشته باشید، بهتر است بدانید که شنل چنس او تندر در گروه بهترین عطرهای خنک، گل‌فام و میوه‌ای جهان از برند فرانسوی شنل است که در سال 2010 به بازار معرفی شد و برای سال‌های متوالی هم در گروه بهترین عطر های زنانه جهان جای گرفت. شنل چنس او تندر با پخش بو و ماندگاری بسیار مناسب و همچنین رایحه بسیار شیک و رمانتیکش، بهترین عطر زنانه 2019 و بهترین عطر زنانه 2017 بوده است.

بهترین عطر جیوانچی زنانه کدام است؟

جیوانچی هم جزو بهترین مارک عطر و ادکلن زنانه است که همیشه بهترین عطر های زنانه دنیا را در فهرست محصولاتش داشته است. در میان بهترین عطرهای این برند فرانسوی، عطر جیوانچی ایرسیستیبل که در سال 2020 به بازار معرفی شد، بسیار مورد توجه خانم‌های شاداب و جوان قرار گرفت و با رایحه گل‌فام میوه‌ای خود به گزینه مطلوبی برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی تبدیل شد. این عطر جزو عطرهای بدون ریسک است که مقبولیت اجتماعی بالایی دارد و به‌عنوان بهترین عطر زنانه سال 2020 هم معرفی شده است.

آیا قیمت بهترین عطر زنانه جهان بالا است

زمانی که به قیمت بهترین عطر زنانه 2020 یا قیمت بهترین عطر زنانه 2018 نگاهی می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که فقط بالا بودن قیمت عطر زنانه نمی‌تواند به معنای بالا بودن مقبولیت آن باشد. به عبارت ساده‌تر، همواره در میان نام بهترین عطر زنانه در جهان، نام عطرهایی با قیمت مناسب، ماندگاری خوب و بازخورد اجتماعی بالا هم دیده می‌شود.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (3 نظر)
با درود و احترام به همه عطر دوستان
پرفیوم های معرفی شده در این مقاله به عنوان بهترین ها در دنیا رو میتونم بگم تعداد کمی شون رو میشه جزو بهترینها برشمرد .
ضمنا عطر معرفی شده از برند جورجیو آرمانی که به اشتباه خانم احمدلو «اس آی »خطاب کردند ، اسمش «سی» هست که به زبان ایتالیایی به معنی بله ومعادل Yes انگلیسی هست .برند جورجیو آرمانی بعضی از عطرهاش رو به زبان مبدا برند نامگذاری میکنه همچون برندهای دیگری که به فرانسوی ، اسپانیش و ژاپنی( ایسی میاکه) و ....نامگذاری کردند.
23 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ

بهترین عطرهای زنانه دنیا اینها نیستند غالباً بهتره که هم این جمله رو به انگلیسی سرچ کنید و بهترین عطر های زنانه دنیا رو بشناسید
24 اسفند 1401 پاسخ تشکر

 2023

Chanel No. 5Viktor&Rolf FlowerbombLe Labo Another 13Gucci BloomMaison Francis Krukdjian Baccarat Rouge 540Mugler Angel Eau de ParfumMaison Margiela By the FireplaceMaurice Roucel Frederic Malle Musc RavageurTom Ford Tobacco VanilleByredo Mojave GhostArmani Beauty SíYSL Black OpiumLe Labo Santal 33Dior Miss DiorBurberry Her Eau de ParfumEx Nihilo Fleur NarcotiqueDiptyque Do SonD.S. & Durga Amber TeutonicMarc Jacobs DaisyEllis Brooklyn Myth

24 اسفند 1401 پاسخ تشکر

حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟