برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی

برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در سال‌های اخیر و به دلیل نوسانات قیمت ارز،‌ انواع برندهای ایرانی عطر و ادکلن به دلیل قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به برندهای خارجی،‌ توانسته‌اند استقبال خوبی در بازار ایران داشته باشند. برخی از انواع عطر و ادکلن ایرانی ، به دلیل کیفیت بالا و رایحه دلپذیری که دارند، به عطر امضای بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده‌اند. همین استقبال خوب از برندهای ایرانی عطر و ادکلن باعث شده است تا در سال‌های اخیر، هنرمندان و بازیگران زیادی اقدام به تولید عطرهایی با برندهای مخصوص خود بکنند. اگر می‌خواهید برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی را بشناسید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

عطر لیلا حاتمی

عطر لیلا حاتمی

لیلا حاتمی، بازیگر توانمند و سرشناس ایرانی که سابقه حضور در جشنواره کن و دریافت جایزه‌های متعدد داخلی و بین‌المللی را در کارنامه کاری خود دارد، چند سال پیش و با همکاری شرکت فرانسوی پرفامز، اقدام به تولید عطر زنانه و مردانه «تهران» کرد. بسیاری از طرفداران این عطر معتقدند که دلیل همکاری لیلا حاتمی با کمپانی پرفامز، علاقه این شرکت فرانسوی به عناصر موجود در طبیعت و الهام گرفتن از روایح طبیعی برای تولید انواع عطر و ادکلن بوده است. به هر ترتیب اگر در میان برندهای ایرانی عطر و ادکلن به دنبال عطر سِت هستید یا انواع عطر و ادکلن ایرانی را می‌پسندید، می‌توانید عطر ایرانی مردانه یا زنانه «تهران» از برند لیلا حاتمی را انتخاب کنید.

ادکلن زنانه تهران»، یک عطر معتدل و با رایحه شرقی و گل‌فام است. این عطر برای خانم‌های جوان و با روحیه آرام، بسیار مناسب است. در عطر تهران زنانه از روایحی مانند گریپ‌فروت، فلفل، هلو، بنفشه، یاس، شکلات، وانیل،‌ نعناع هندی، خزه درخت بلوط و کارامل استفاده شده است. از این رو، می‌توان تهران زنانه را یک عطر زنانه مناسب، هم برای استفاده روزانه و هم برای مناسبت‌های رسمی در نظر گرفت.

ادکلن مردانه تهران» هم یک عطر ایرانی مردانه با طبع گرم است که با روایح تلخ و چوبی خود، طرفداران زیادی در میان آقایان خوش‌استایل و جوان پیدا کرده است. این عطر اصل مردانه می‌تواند برای استفاده روزانه در فصل‌های سرد سال، گزینه بسیار مناسبی باشد. در تهران مردانه از روایح دل‌فریبی همچون ترنج، هل، فلفل، سیب، نعناع هندی، انگور، کهربا، خزه درخت بلوط و خس‌خس استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا! 10 برند و اسم عطر ادکلن های لاکچری زنانه و مردانه دنیا!

 

عطر مهران مدیری

عطر مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر، مجری و کارگردان برجسته ایرانی است که تقریبا بیشتر ما با کارهای طنز و اجراهای بی‌نظیر وی خاطره‌های شیرینی داریم. این چهره هنری پرطرفدار در سال گذشته اقدام به رونمایی از کلکسیون عطرهای خود کرد و چند نمونه عطر زنانه و مردانه را به بازار فرستاد تا بتواند نام خود را در میان برندهای ایرانی عطر و ادکلن مطرح کند.

عطر ایرانی مردانه و زنانه کلوز آپ،  پلن،‌ مینور و رِ مینور، از برترین انواع عطر و ادکلن ایرانی از برند مهران مدیری هستند.

عطرهای سری پلن و کلوز آپ، معروف‌ترین عطر و ادکلن های برند مهران مدیری محسوب می‌شوند. در عطر مردانه پلن،‌ با روایح معتدلی مانند لیموترش، گاردنیای یاسمنی، هلو، یاس، گشنیز، وانیل و نعناع هندی مواجه هستیم. پلن زنانه هم روایح معتدلی مانند ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، نعناع هندی، سدر، یاس، فلفل، مشک، وانیل، چرم و عنبر را در خود جای داده است.

عطر ایرانی مردانه کلوز آپ هم عطری معتدل است که روایح متنوعی همچون سدر، لابدانیوم، چوب گایاک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، چوب کشمیر، مشک، کهربا و عود در آن خودنمایی می‌کنند. در ادکلن زنانه ایرانی کلوز آپ هم روایح دل‌انگیزی مانند ترنج، وانیل، انار، پرالین، مشک، کهربا، چوب صندل سفید و روایح چوبی شامه‌نوازی می‌کنند.

عطر نوید محمدزاده

عطر نوید محمدزاده

نوید محمدزاده یکی از پرطرفدارترین بازیگران جوان و بسیار توانمند سینمای ایران است که در تیرماه سال 99 با رونمایی از 2 مدل عطر و ادکلن زنانه و مردانه با برند خود، پا به دنیای روایح جادویی گذاشت. نوید محمدزاده عطرهای «For Her» و «For Him» را با شعار تبلیغاتی: «بماند به یادگار، از من به تو»، به بازار عرضه کرد.

ادکلن فور هیم یا عطر مردانه نوید محمدزاده در گروه بویایی معطر ادویه‌ای جای دارد. این عطر برای استفاده در مناسبت‌های رسمی مناسب‌تر است و با رایحه دل‌انگیز خود می‌تواند تمامی گروه‌های سنی را راضی نگه دارد. در عطر ایرانی مردانه نوید محمدزاده روایح لیموترش، ریحان،‌ برگ بنفشه، جوز، فلفل صورتی، نعناع هندی و خس‌خس در کنار یکدیگر چیده شده‌اند.

عطر نوید محمدزاده زنانه یا همان ادکلن فور هِر، عطری گل‌فام و میوه‌ای با رایحه‌ای کاملا رسمی و مناسب برای خانم‌های کلاسیک‌پسند و دارای وقار و متانت زنانه است. این ادکلن کاملا شیک و رسمی، روایح دل‌نشینی همچون لیموترش، نارنج، زیره سبز، رز،‌گل صد تومانی، پرالین، مشک و سدر را در خود جای داده است.

عطر ریو کالکشن

ریوکالکشن جزو برندهای معروف و معتبر عطر در ایران است که طرفداران بسیار زیادی را هم به خود اختصاص داده است. شما همیشه می‌توانید در میان برندهای ایرانی عطر و ادکلن ، نام این عطر را به عنوان برترین برندهای عطر و ادکلن ایرانی ببینید زیرا بیشتر محصولات ریو کالکشن، هم قیمت مناسبی دارند و هم رایحه‌های دلپذیری را به مخاطب عرضه می‌کنند. این عطر و ادکلن ایرانی بیش از 100 محصول زنانه، مردانه و یونی در بازار دارد که برخی از آنها با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند.

در میان عطرهای مردانه ریو کالشن، عطرهایی مانند ریو آراس،‌ ساواج، فورنایت، بلو دِ ریو و نویر دِ ریو اسپرت، محبوبیت بیشتری به عنوان یک عطر ایرانی مردانه دارند.

در میان انواع عطر و ادکلن زنانه این برند هم عطرهایی مانند ریو گود لیدی، بلک پاپیون، ریو جادار، دکلت و ریو الین درخشش بیشتری به عنوان یک عطر ایرانی زنانه داشته‌اند.

عطر ژک ساف

عطر ژک ساف

در میان برندهای ایرانی عطر و ادکلن ، برند ژک ساف همواره در گروه برندهای پرطرفدار قرار داشته است. شرکت الیزه کیش که از سال 2001 فعالیت خود در زمینه تولید عطر و ادکلن را آغاز کرد، نام ژک ساف پاریس را برای مجموعه عطر و ادکلن های زنانه و مردانه خود برگزید. ژک ساف پاریس بیش از 50 عطر و رایحه در بازار ایران دارد تا بتواند سلیقه‌های متفاوت مشتریان خود را پوشش بدهد. قیمت مناسب عطر و ادکلن ایرانی ژک ساف در کنار تنوع محصولات جیبی این برند باعث شده است تا استقبال خوبی در بازار ایران داشته باشد. از طرف دیگر، ژک ساف با تولید عطرهایی با پخش بو و ماندگاری بالا، به خوبی توانسته است تا کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را به رخ بکشد!

در حال حاضر شما می‌توانید انواع عطرهای برند ژک ساف با روایح گرم، خنک،‌ معتدل، تلخ و شیرین را از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن خریداری کنید.

ژک ساف ویکتور، سافاری،‌ داوینچی و دارک ماسک، ‌جزو محبوب‌ترین انواع ادکلن مردانه این برند هستند. ژک ساف سافاند، سوییت لاو، اومنیا پینک سافاری و نایت ویش فانتزی هم جزو محبوب‌ترین‌های زنانه از این برند عطر و ادکلن ایرانی به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیور معرفی 10 عطر خوش‌بو و پُرطرفدار برند دیورعطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسید عطرهای خوش‌بوی برند لالیک را بشناسیدمعرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچهکدام عطرهای برند «آمواج» محبوب‌تر هستند؟ کدام عطرهای برند «آمواج» محبوب‌تر هستند؟10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین 10 عطر برتر مردانه و زنانه برند کالوین کلین

به نظر شما کدام یک از برندهای ایرانی عطر و ادکلن ، عطرهای همه‌‌پسندتری را در بازار دارند؟

هر کدام از انواع عطر و ادکلن های زنانه یا مردانه ایرانی می‌توانند برای طرفدران خود، کاملا مناسب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطر و ادکلن ایرانی چیست؟

حتما بسیاری از شما هنگام خرید عطر و ادکلن ایرانی متوجه تفاوت قیمت این محصولات با محصولات مشابه خارجی شده‌اید. معمولا قیمت عطر یا قیمت ادکلن ایرانی، پایین‌تر از انواع خارجی آن است و بنابراین شاید بتوان قیمت مناسب را یکی از ویژگی‌های بارز انواع عطر و ادکلن ایرانی دانست. از طرف دیگر، معمولا محصولات ایرانی باتوجه به ذائقه و سلیقه مردمان این سرزمین تولید می‌شوند و شاید از این نظر هم بتوانند بیشتر نظر شما را جلب کنند.

بهترین برندهای ایرانی عطر و ادکلن کدامند؟

در میان برندهای فراوان ایرانی شما می‌توانید روی برندهایی مانند نوید محمدزاده، ژک ساف پاریس، لیلا حاتمی و مهران مدیری حساب ویژه‌ای باز کنید و خرید عطر و ادکلن اصل را از این برندها داشته باشید.

هنگام خرید اینترنتی عطر و ادکلن زنانه یا خرید عطر و ادکلن مردانه ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که شاید رایحه این عطر و ادکلن ها برای شما جدید باشد، توصیه می‌کنیم که قبل از خرید، حتما سمپل عطر را دریافت کنید و بعد از آن، برای خرید اصلی اقدام نمایید.


ندا احمدلو

نظرات کاربران (7 نظر)
مقاله ی ارزشمند دیگری از سرکار خانم احمدلو
زنده باد
روایح اینتنس ، اوپیوم و رافائل ژکساف ( فقط نسخه ی جیبی تولید شده ) را پسندیدم هرچند همگی را تهیه کردم چون علاقمند به تعقیب برندهای ایرانی ام .
به امید موفقیت همه ی برندهای ایرانی
و همه گیری ی عطر بین ایرانیان پرفرهنگ
18 مهر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس بهرامی nazanin

باعرض سلام خدمت دوستان گرامی و همه دست اندرکاران عطرافشانیم من حرفه ای نیستم ولی برندهای ایرانی بجز برند ژاک ساف اونم بعضی برندهاش بقیه چنگی بدل نمیزنن و همین برند آقای مدیری و نوید محمد زاده که هیچ حرفی برای گفتن ندارن شاید روا یح خوشبویی داشته باشن ولی اصلا پخش وماندگاریشم خیلی ضعیفه یه برند جدیدم اومده مختص ایران برند نافه اونم بد نیست واقعا حرفی داره برای گفتن البته اول راه این برند نافه بنده برند مردانه نافه پلاتینیومش تست کردم واقعا عالی با تشکر از شما عزیزان
24 آبان 1401 پاسخ تشکر

با سلام خدمت همه دوستان. در بین برندهای ایرانی که امتحان کردم برای خانمها برند زیفوید هم از لحاظ رایحه هم پخش و ماندگاری خوب بودن. بقیه برندها مثلا لیلا حاتمی حتی بو نداشت. البته اکثریت برندهای ایرانی خلاقیت جدید ندارند و همگی کپی برندهای دیزاینرها و نیش هستند. مثلا بگین لاویه بل لانکوم میخوام چنتا برند ایرانی که دقیقا همون بو رو داشت معرفی کردن. یه سری برند که عطرهای بسیار خوشبو و با پخش ماندگاری عالی داشتن مثل محمدرضا کاظمیان قیمت های بسیار بالا در حدود ۴ ت دارند اونم عطر ۵۰ میلی. قطعا کسی بخواد ۴ ت برای یه عطر کم حجم هزینه کنه داخل برندهای خیلی معتبر خارجی انواع عطرها رو پیدا میکنه.یه موضوع دیگه هم متاسفانه هست اونم کیفیت بسیار پایین شیشه و والف عطر هست. به سختی باز میشند اصلا درب شیشه بسته نمیشه بعد از چند بار استفاده والف عطر خراب شد. خود شیشه پر از حباب انگار پارچ آب مساجد جاده ای بود. یا کف شیشه عطر کج هست روی میز نمیشه استفاده کرد. با تشکر از همه دوستان
18 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shahrokh

برندرپلیکا ورویالیون هم تست فرموده ونظردهید. باتشکر
16 مرداد 1402 پاسخ تشکر

همچنین برند10for everآقای علی دایی
16 مرداد 1402 پاسخ تشکر

آلفامونته هم ایضا
16 مرداد 1402 پاسخ تشکر

در مورد برندینی و بایلندو هم بگویید
13 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟