جدیدترین و بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای فصل تابستان

جدیدترین و بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای فصل تابستان

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 2 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل تابستان1. کرید اونتوس2. آرماف کلاب د نویت اینتنس3. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو4. بولگاری آکوا پور هوم5. ورساچه پور هومجدیدترین عطر مردانه تابستانی1. کارولینا هررا 212 مردانه هیروز2. آزارا پور هوم کلن اینتنس3. دانهیل آیکون ریسینگ بلو4. دیویدوف کول واتر استریت فاینر چمپیون سامر5. لووه 7 کوبالت

 

یکی از اصول داشتن یک استایل شیک و برازنده در فصل تابستان، استفاده از عطرهای خنک و مناسب فصل است. معمولا عطرهای آبزی که بر پایه مرکبات، میوه‌‌ها یا روایح چوبی هستند، می‌توانند گزینه مناسبی به عنوان عطر مردانه تابستانی برای آقایان شیک‌پوش باشند. از آنجایی که معمولا عطرهای خنک تابستانی، ماندگاری کمتری نسبت به عطرهای گرم پاییزی و زمستانی دارند، بنابراین همیشه به آقایان توصیه می‌شود که از هر عطری، یک شیشه کوچک هم تهیه کنند تا همیشه عطر امضای خود را به همراه داشته باشند. به این ترتیب اگر در روزهای گرم سال، جلسه یا قراری فوری برای‌تان پیش بیاید، می‌توانید بسیار معطر و باکلاس در جلسه کاری یا قرار عاشقانه خود حاضر شوید! اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطرها یا ادکلن‌های تابستانی هستید اما نمی‌دانید که کدام گزینه برای‌تان مناسب‌تر است، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

در ادامه این مقاله با بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل تابستان و جدیدترین عطرهای مردانه تابستانی آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین ادکلن‌های مردانه برای فصل تابستان

1. کرید اونتوس

کرید اونتوس

حدود یک دهه می‌شود که عطر کرید اونتوس در گروه بهترین عطرهای تابستانی مردانه قرار می‌گیرد. این عطر فرانسوی که در سال 2010 به بازار آمد، با آمیزه‌های چایپر میوه‌ای خود، غوغای زیادی در میان طرفداران عطرهای خنک برپا کرد. این عطر شیک و خوشبو به‌سرعت توانست به عطر امضای بسیار از مردان جوان در مراسم‌های رسمی یا حتی استفاده روزانه بدل شود. کرید اونتوس به‌خوبی توانسته است تا روایح متنوعی مانند ترنج، سیب، انگور سیاه‌فرنگی، آناناس، رز، نعنا هندی، یاس، چوب درخت  قان، مشک، وانیل و خزه درخت بلوط را در کنار رایحه خاص عنبر بچیند و شگفتی مرموزی برای روزهای گرم تابستانی خلق کند. وقتی رایحه چوبی این عطر مردانه تابستانی را در کنار روایح میوه‌های خنک اشتشمام می‌کنید، تجربه قدم زدن در باغ‌های نم‌‌زده میوه به شما دست می‌دهد.

2. آرماف کلاب د نویت اینتنس

آرماف کلاب د نویت اینتنس

اگر به دنبال بهترین عطر مردانه برای تابستان هستید، می‌توانید روی آرماف کلاب د نویت اینتنس، حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر خنک و دل‌نشین تابستانی از 6 سال پیش به بازار معرفی شده و تا به امروز، جایگاه خاصی در میان عطرهای خنک مردانه پیدا کرده است. تنوع روایح ترش و خنک در کنار رایحه‌های شیرین و ملایم،‌ حس جادویی و دل‌فریبی به این مدل از عطر آرماف کلاب داده است. شما تصورش را بکنید که قرار گرفتن رایحه نعنا هندی، ترنج و لیموترش در کنار سیب و انگور، آناناس و رز، یاس و عنبر، وانیل و چوب درخت قان، چه لطافت دلپذیری به یک عطر تابستانی خواهد داد! آرماف کلاب د نویت اینتنس، عطری مناسب برای استفاده روزانه در ایام گرم سال محسوب می‌شود.

3. جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو

این مدل از عطر جیورجیو آرمانی هم در تقسیم‌بندی بهترین عطرهای تابستانی مردانه جایگاه خاص خود را دارد. آکوا دی جیو پروفومو، در سال 2015 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار عطر مردانه تابستانی معرفی شد و با روایح ساده اما دل‌انگیز خود، دل بسیاری از آقایان شیک‌پسند را با خود برد! رایحه ترنج و آب دریا، نت آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. در نت میانی، جادوی سالویا، شمعدانی و رزماری در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و نت پایانی هم با ترکیب روایح دودی با نعنا هندی، اوج اسرارآمیز بودن این عطر را به رخ می‌کشند. عطرهای سری آکوا می‌توانند گزینه مطلوبی برای استفاده روزانه، به‌خصوص در محل کار باشند.

4. بولگاری آکوا پور هوم

بولگاری آکوا پور هوم

بسیاری از آقایان اعتقاد دارند که بولگاری آکوا پور هوم، بهترین عطر مردانه برای تابستان است. این عطر ایتالیایی آبزی از سال 2005 به بازار آمد و با خنکای دل‌نشین خود، به گزینه بسیار مطلوبی برای استفاده روزانه در روزهای گرم سال تبدیل شد. آکوا پور هوم، نت آغازین خود را با ترکیب سحرآمیز نارنگی ماندارین، پرتقال و برگ درخت نارنج شروع می‌کند. در نت میانی، روایح دل‌انگیز اسطوخدوس، جلبک دریایی و گل پنبه را در کنار یکدیگر می‌چیند و در نت پایانی هم ترکیب اغواکننده کهربا، نعنا هندی، سدر و سالویا را در کنار روایح دودی قرار می‌دهد. این عطر آبزی، خنک و ملایم می‌تواند بدون ایجاد حس سردرد و کلافگی، در تمامی فضاهای سرپوشیده مورد استفاده قرار بگیرد.

5. ورساچه پور هوم

ورساچه پور هوم

شاید کمتر مردی را پیدا کنید که طرفدار انواع عطر و ادکلن باشد اما ورساچه آبی را در کلکسیون عطرهای خنک تابستانی خود نداشته باشد! ورساچه پور هوم از سال 2008 تاکنون، همواره جزو بهترین عطرهای تابستانی مردانه بوده است و جایگاه ویژه‌ای در میان عطرهای خنک ایتالیایی دارد. این عطرِ معطر فوژه، برای استفاده روزانه در فصل تابستان بسیار مناسب است و جذابیت آن به‌قدری زیاد است که حتی می‌تواند به عطر امضای شما در روزهای گرم سال بدل شود. در عطر ورساچه آبی، روایح رویایی و دل‌فریبی مانند ترنج، لیمو ترش، بهارنارنج، رز، سدر، شمعدانی، سنبل، سالویا، دانه تونکا، مشک و کهربا در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا این عطر مردانه تابستانی بتواند بهترین گزینه برای آقایان شیک‌پوش، خاص‌پسند و جذاب باشد.

جدیدترین عطر مردانه تابستانی

1. کارولینا هررا 212 مردانه هیروز

کارولینا هررا 212 مردانه هیروز

اگر طرفدار انواع عطرهای 212 هستید، بهتر است بدانید که کمپانی کارولینا هررا به‌تازگی از عطر 212 مردانه هیروز، به عنوان یک عطر مردانه برای تابستان رونمایی کرده است. این عطر خنک آمریکایی از 6 رایحه ساده اما با ترکیبی جادویی تشکیل شده است تا استفاده از آن، شما را به عمق رویا بکشاند. زنجبیل و گلابی در نت ابتدایی این عطر خودنمایی می‌کنند تا خنکای شیرینی را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورند. سالویا و شمعدانی، در نت میانی 212 مردانه هیروز جای گرفته‌اند تا بتوانند این عطر را به بهترین عطر مردانه برای تابستان تبدیل کنند. درنهایت هم نت پایانی با ترکیب مشک و چرم به پایان می‌رسد تا ماندگاری این عطر را برای مردان خاص‌پسند و شیک‌پوش به اوج خود برساند.

2. آزارا پور هوم کلن اینتنس

آزارا پور هوم کلن اینتنس

کلن اینتنس، یک عطر خنک، معطر و مرکباتی از برند فرانسوی آزارا است که در سال 2021 به بازار عطرهای مردانه تابستانی معرفی شد! این عطر به دلیل روایح ساده و بسیار رویایی خود می‌تواند به‌سرعت به بهترین عطر مردانه برای تابستان تبدیل شود. خالقان آزارا پور هوم کلن اینتنس، با ترکیب 3 رایحه ساده‌ی لیمو ترش سبز، اسطوخدوس و صمغ درخت مصطکی توانسته‌اند به‌خوبی جسارت و قدرت خود در خلق یک اثر ماندگار در دنیای عطر و ادکلن را به رخ بکشند. استفاده از این عطر می‌تواند به‌شدت باعث درخشیدن شما در هر جمع رسمی یا دوستانه در روزها و شب‌های گرم سال بشود.

3. دانهیل آیکون ریسینگ بلو

دانهیل آیکون ریسینگ بلو

آیکون ریسینگ بلو، محصول سال 2021 از برند انگلیسی دانهیل است. این عطر خنک، چوبی و معطر، حس رویایی قدن زدن در بیشه‌زارهای باران‌زده را به شما منتقل می‌کند. تنوع روایح موجود در ریسینگ بلو باعث شده است تا آقایان سخت‌پسند بتوانند گزینه مورد نظر خود در میان بهترین عطرهای تابستانی مردانه را پیدا کنند. آیکون ریسینگ بلو ترکیبی از روایح خنک، شیرین و اسپایسی مانند ترنج،‌ لیمو ترش سبز، آمبروکسان، بهارنارنج، هل، گشنیز، نمک، نعنا هندی، چوب صندل سفید، عنبر و چوب خیس سواحل را در خود جای داده است تا بتواند یک عطر مردانه تابستانی تمام و عیار باشد. رویای قرار گرفتن روایح مرکباتی و خنک در کنار رایحه‌های ادویه‌ای و چوبی، ریسینگ بلو را به عطری قدرتمند در میان عطرهای پرطرفدار تابستانی تبدیل خواهد کرد.

4. دیویدوف کول واتر استریت فاینر چمپیون سامر

دیویدوف کول واتر استریت فاینر چمپیون سامر

چمپیون سامر ادیشن فور هیم، جزو جدیدترین عطرهای مردانه تابستانی است که در سال 2021 توسط کمپانی سوییسی خود به عنوان یک عطر مردانه تابستانی به بازار معرفی شد. این عطر خنک، چوبی و معطر، آمیزه‌ای از 3 رایحه ساده اما جادویی را در خود جای داده است تا بتواند جسارت خالقان خود در عطرسازی را به رخ بکشد. نت آغازین چمپیون سامر با رایحه خوش نارنگی ماندارین شروع می‌شود؛ در نت میانی به عطر دل‌فریب و اسپایسی فلفل می‌رسد و نت پایانی را با رایحه شگفت‌انگیز چوب گایاک تمام می‌کند تا بتواند رقابتی جدی در بازار بهترین عطرهای تابستانی مردانه داشته باشد.

5. لووه 7 کوبالت

لووه 7 کوبالت

اگر جزو آن گروه از آقایانی هستید که دوست دارید عطرهای جدید را امتحان کنید، لووه 7 کوبالت را برای فصل تابستان به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر اسپانیایی، تنها چند ماه است که بازار عطرهای مردانه تابستانی پا گذاشته است اما از همین ابتدای کار با طبع خنک، چوبی و ادویه‌ای خود، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شما در لووه 7 کوبالت با آمیزه‌ای از دانه تونکا، سالویا، خس‌خس، ادویه گل میخک، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی و روایح دودی، سورپرایز می‌شوید و قطعا بعد از اولین تست پوستی، آن را به عطر مردانه تابستانی خود تبدیل می‌کنید. مهمانی‌های شبانه تابستانی، زمان مناسبی برای درخشش این عطر جدید و خنک هستند.

بیشتر بخوانید : عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین هامعرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان معرفی چند عطر ادکلن گرم زمستانی مخصوص آقایان10 عطر و ادکلن مردانه برای فصل بهار با پخش بوی عالی 10 عطر و ادکلن مردانه برای فصل بهار با پخش بوی عالی5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر! 5 ادکلن مردانه و 5 عطر زنانه چهار فصل برتر!

به نظر شما کدام عطر مردانه می‌تواند بهترین عطر مردانه تابستانی باشد؟

هر کدام از عطرهای تابستانی مردانه می‌توانند برای آقایان خوشبو، خاص و جذاب باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای تابستانی مردانه چیست؟

معمولا عطر مردانه یا ادکلن مردانه از انواع زنانه آن کمی تندتر یا تلخ‌تر است. با این حال یکی از ویژگی‌های عطرهای تابستانی مردانه این است که باید کمی ملایم‌تر و ترش‌تر باشند تا استفاده از آنها در روزهای گرم سال باعث کلافگی و سردرد نشود. از این رو، اگر به دنبال خرید عطر مردانه هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا عطرهای حاوی روایح سبز، آبزی، گیاهی و میوه‌ای را برای روزهای گرم تابستان در نظر بگیرید.

در انتخاب و خرید عطر و ادکلن مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که می‌خواهید یک عطر یا ادکلن مردانه مناسب برای تابستان تهیه کنید، حواس‌تان باشد که حتما خرید عطر اورجینال را فراموش نکنید. اگر بتوانید خرید ادکلن اصل مردانه را به صورت اینترنتی و از سایت‌های معتبر عطر و ادکلن انجام بدهید، قطعا یک عطر مردانه اصل به دست‌تان خواهد رسید. عطرها و ادکلن‌های غیر اصل، درصد الکل بالا و ترکیبات شیمیایی زیادی دارند و ماندگاری یا رایحه آنها با عطر و ادکلن اورجینال به هیچ عنوان قابل مقایسه نخواهد بود. شما می‌توانید با خرید آنلاین عطر اورجینال، قیمت عطر مردانه مورد نظرتان را هم به‌صورت آنلاین رصد کنید که این مساله، یکی از ویژگی‌های مثبت خرید عطر اینترنتی خواهد بود.

آیا عطرهای تابستانی مردانه، ماندگاری مناسبی دارند؟

به‌طور حتم عطرهای تابستانی و خنک نسبت به عطرهای گرم و شیرین زمستانی، غلظت پایین‌تری دارند و ماندگاری آنها هم کمتر خواهد بود. بنابراین هنگام خرید اینترنتی ادکلن به این نکته توجه داشته باشید که عطرهایی با حجم کمتر را خریداری کنید تا بتوانید شیشه عطر را در روزهای گرم سال، همیشه همراه خود داشته باشید.

خوشبوترین عطرهای تابستانی مردانه کدام هستند؟

هرچند که انتخاب عطر کاملا به سلیقه فردی شما بستگی دارد، اما می‌توان در میان عطرهای خوشبوی مردانه به عطرهایی از برندهای کرید، ورساچه، جیورجیو آرمانی و دیویدوف اشاره کرد.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران (2 نظر)
سلام چطور میتونم عطر اصل اونتوس رو تهیه کنم و قیمتش در حال حاضر چقدره؟
20 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام داخل سایت عطرافشان چک نمایید

می‌توان جورجیا آرمانی جیو یا آکوا دی جیو را هم در این لیست قرار داد
10 اسفند 1400 پاسخ تشکر

سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟