برترین عطرهای پاییزی زنانه

برترین عطرهای پاییزی زنانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :انتخاب عطر پاییزی زنانهفهرست بهترین عطر های پاییزی زنانه

 

انتخاب عطر پاییزی زنانه

عطرها همواره جزو جذاب‌ترین انتخاب‌ها در صنعت مد و فشن بوده‌اند. تصور کنید که در یک عصر دلنشین و خنک پاییزی، زمانی که برای شرکت در یک مهمانی یا حضور در قرار عاشقانه‌تان آماده می‌شوید، پوستتان را با رایحه‌هایی گرم و وسوسه‌کننده مانند عطر وانیل، مشک، ترنج، رز، لاوندر، میخک، یاس و چوب‌های باران‌زده معطر کنید! ترکیب شیرین و گرم عطرهای پاییزی با هوای سرد و مرطوب این روزها، ترکیب مسحورکننده‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند انکارش کند. از این‌رو کمپانی‌های عطرسازی در سراسر جهان از گوچی و ورساچه تا جیورجیو آرمانی و تام فورد در سال‌های اخیر با تمام قدرت تلاش کرده‌اند تا شگفت‌انگیزترین و دلرباترین رایحه‌ها را در عطرهای پاییزی خودشان بگنجانند و به این ترتیب در بازار رقابتی این کالاهای لوکس باقی بمانند. اگر هنوز در انتخاب عطر مناسب برای روزهای سرد سال تردید دارید، شاید خواندن ادامه این مقاله بتواند انتخاب شما را ساده‌تر کند.

فهرست بهترین عطر های پاییزی زنانه

1. ایو سن لورن لیبر زنانه

ایو سن لورن لیبر زنانه

«ایو سن لورن لیبر زنانه» یکی از جذاب‌ترین عطرهای پاییزی زنانه است که رایحه دل‌انگیز و شگفت‌آورش می‌تواند شما را درجا سحر کند! این عطر فرانسوی که در سال 2019 عرضه شد، ترکیباتی خیره‌کننده از رایحه‌هایی مانند پرتقال، وانیل، لاوندر و سدر را در خود جای داده است تا گرمای دلپذیرش بتواند شدیدا شما را جذب خودش کند. رایحه این عطر به اندازه‌ای لوکس است که قطعا در هر مهمانی چند نفری درباره عطرتان با شما صحبت خواهند کرد. شما می‌توانید این عطر پاییزی گرم و دل‌انگیز را برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی و رسمی انتخاب کنید تا تحسین اطرافیان را درباره این انتخاب ویژه‌تان ببینید! بد نیست بدانید که این عطر می‌تواند گزینه انتخابی بسیار مناسبی هم برای قرارهای کاری باشد تا تاثیر مثبتی روی مخاطبتان بگذارد.

2. تام فورد متالیک

تام فورد متالیک

تام فورد متالیک زنانه از دیگر عطرهای بسیار مناسب پاییزی است که گاهی انتخاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. اگر شما هم جزو افراد خاص‌پسند در قفسه عطرها هستید، در انتخاب این ادیشن فوق‌العاده از تام فورد شک نکنید. همان‌طور که می‌دانید، تام فورد از عطرهای آمریکایی است که ادیشن متالیکش از سال 2019 به بازار جهانی عطرها عرضه شده است. ترکیب رایحه‌هایی مانند ترنج، گل برف، وانیل و گل ختمی باعث شده است که تام فورد روی میز آرایش بسیاری از خانم‌های شیک‌پسند قرار بگیرد. تمام کسانی که برای اولین بار این عطر را در روزهای سرد پاییزی استفاده کرده‌اند، اعتراف می‌کنند که تا دقایقی در شوک رایحه بسیار دل‌انگیزش غرق شده‌اند و نمی‌دانستند که چرا تا به امروز این عطر جذاب را تجربه نکرده‌اند.

3. لانکوم ایدول

لانکوم ایدول

اگر به‌دنبال یک عطر اصیل و گرم فرانسوی برای روزهای سرد و بارانی پاییز هستید، در انتخاب «لانکوم ایدول» شک نکنید. این عطر هم که در سال 2019 به بازار آمد، سریعا و به‌دلیل پخش بوی مناسبش جای خود را در میان عطرهای پاییزی باز کرد. خیلی از طرفداران «لانکوم ایدول» بر این باورند که پخش بوی مناسب این عطر باعث می‌شود که حتی در روزهای بارانی هم احساس خوشایند استفاده از یک عطر دل‌انگیز را داشته باشند. رایحه گل‌فام این عطر باعث شده است که بیشتر طرفدارانش از میان خانم‌های جوان و پُرشور باشند و با انتخاب «لانکوم ایدول» جسارت و بی‌پروایی خودشان را به رخ دیگران بکشند.

4. گوچی ممویر دون اُودِر

گوچی ممویر دون اُودِر

گوچی، یکی از محبوب‌ترین برندهای ایتالیایی، با عرضه این عطر در سال 2019 همه را شگفت‌زده و میخکوب کرد. ممویر دون اُودِر، عطری پاییزی و مناسب برای آقایان و خانم‌ها است. ترکیب رایحه بادام، بابونه، مشک، سدر، وانیل و چوب صندل با رایحه یاس، آمیزه جسورانه‌ای را خلق کرده است که فقط گوچی از پس خلق آن برمی‌آمد! ترکیب یاس و چوب صندل، به تلخی نت نهایی این عطر اضافه کرده است تا همچنان بحث‌های داغی در میان طرفداران گوچی ممویر جریان داشته باشد که آیا واقعا می‌توان این عطر را از عطرهای یونی دانست یا کفه ترازو به سمت رایحه مردانه‌تر سنگینی می‌کند؟! از دیگر ویژگی‌های «ممویر دون اُودِر» طراحی بسیار شیک شیشه عطر است که آن را به گزینه جذابی برای هدیه‌های عاشقانه پاییزی تبدیل می‌کند.

5. جیورجیو آرمانی اس اِی ادو پرفیوم

جیورجیو آرمانی اس اِی ادو پرفیوم

شاید وقتی که جیورجیو آرمانی از سال 2013 این عطر گرم پاییزی را روانه بازار بزرگ عطرهای جهان می‌کرد، اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که بعد از گذشت 7 سال همچنان «اس ای ادو پرفیوم» در لیست عطرهای برتر پاییزی باقی بماند و سال‌ها به گزینه ثابت روی میز آرایش بسیاری از خانم‌های خاص‌پسند تبدیل شود. این عطر که رایحه‌هایی مانند برگ انگور فرنگی، رز، وانیل، فریزیا و چوب را در خود جای داده است، شاید در برخورد اول کمی شیرین به نظر برسد اما مدت کوتاهی که از مصرفش بگذرد، عطر لوکس خود را در فضا آزاد می‌کند و با پخش و ماندگاری مطلوبش توجه شما را به سمت خود نگه می‌دارد. ترکیب لطیف وانیل و فریزیا باعث شده است که این عطر دلربای زنانه، گزینه خوبی برای مهمانی‌ها، مراسم‌های رسمی و قرارهای عاشقانه پاییزی باشد.

6. لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی

لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی

دوباره لانکوم و دوباره عطرهای سحرکننده پاییزی! «لانکوم لا نویت ا لای فولی» با رایحه گرم، وانیلی و شرقی‌اش توانسته است که از سال 2018 تا کنون جایگاه خود را در میان عطرهای برتر پاییزی زنانه حفظ کند. ترکیب کردن رایحه‌هایی مانند ترنج، چوب، رز، وانیل، فلفل صورتی، جوز و لوبان هم نیازمند جسارتی بود که تنها از کمپانی لانکوم برمی‌آمد تا بتواند عطری لوکس و آتشین برای روزهای سرد، برفی و بارانی پاییز و زمستان تولید کند. رایحه گلابی موجود در این عطر، حس نوستالژی دل‌انگیزی به آن بخشیده و ترکیبش با رایحه بنفشه باعث شده است تا نظر بسیاری از خانم‌های لوکس‌پسند به سمت آن جلب شود.

7. ورساچه پور فمه دیلن بلو

ورساچه پور فمه دیلن بلو

ورساچه همیشه برند انتخابی بسیاری از اهالی طرفدار عطر بوده و هست. این برند ایتالیایی در سال 2017 و با عرضه ورساچه دیلن بلو زنانه، گرمای دلپذیری به قفسه عطرهای پاییزی بخشید و رایحه گل‌فام و میوه‌ای را برای هوادارانش به ارمغان آورد. این عطر گرم که رایحه‌هایی مانند رز، سیب، هلو، مشک و چوب را در خود جای داده است، علاوه بر طراوت پاییزی یادآور برخی از عطرهای نوستالژی ورساچه نیز هست. از این نظر، همه کسانی که می‌خواهند با تغییر اندکی از روایح در برند محبوب خود مواجه باشند، می‌توانند با خیال راحت این عطر پور فمه را خریداری و دیگران را با خط بوی شگفت‌انگیزش مجذوب کنند. گرمای دلنشین این ادیشن از عطر ورساچه، آن را به عطری مناسب برای مهمانی‌های شبانه در شب‌های سرد و طولانی پاییز و زمستان تبدیل کرده است.

8. جیورجیو آرمانی اس آی پشن

جیورجیو آرمانی اس آی پشن

جیورجیو آرمانی سال‌هاست که طرفدارانش را با عطرهای گرم و خاص پاییزی‌اش شگفت‌زده می‌کند. اس آی پشن با سرشتی گل‌فام و میوه‌ای از سال 2017 به‌عنوان یکی از دلرباترین عطرهای پاییزی زنانه شناخته شده است. قرار گرفتن رایحه گلابی و فلفل در کنار رایحه رز و بنفشه و همچنین وانیل و سدر، جذابیتی وصف‌ناشدنی به این عطر داده است. به همین دلیل هم تمام کسانی که از این عطر گرم در روزهای سرد سال استفاده می‌کنند، حتما تجربه توجه ناگهانی دیگران به خود را خواهند داشت! عطر گرم و فلفلی «اس آی پشن» آن را به گزینه جسورانه‌ای برای خانم‌های جوان تبدیل کرده است. لطافت عطر میوه در کنار تندی عطر ادویه‌ها باعث شده است که این مدل از جیورجیو آرمانی خیلی سریع جایش را در کیف خانم‌های شاغل و خاص‌پسند هم باز کند.

9. کارولینا هررا گود گرل

کارولینا هررا گود گرل

طراحی منحصربه‌فرد این عطر باعث شده است که جایگاه ویژه‌ای برای آن در میان خانم‌هایی با سلیقه متفاوت در نظر گرفته شود. «کارولینا هررا گود گرل» توسط کمپانی آمریکایی‌اش در سال 2016 به بازار عطر عرضه شد و با رایحه شرقی و گل‌فامش دل بسیاری از خانم‌های لوکس‌پسند را ربود! قرار دادن رایحه بادام در کنار گل نرگس و کاکائو، کاری بود که کارولینا در انجامش شجاعت و جسارت خاصی به خرج داد و نتیجه این جسارت را هم با جذب طرفداران فراوان برای این عطر دید! «کارولینا هررا گود گرل» شیک‌ترین و گرم‌ترین رایحه پاییزی را برای قرارهای عاشقانه خلق می‌کند و قدرت این را دارد که شما را در مرکز توجه همه مهمانی‌های خاص و لاکچری قرار دهد! پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبول در روزهای سرد و بارانی از دیگر دلایلی است که بعضی خانم‌ها را شدیدا به سمت این عطر جذب می‌کند.

10. تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید

«بلک ارکید» تام فورد در تمام این 14 سالی که در بازار عطرهای پاییزی بوده، همیشه در میان اولین انتخاب‌های لوکس‌پسندان قرار داشته است. شیرینی و گرمای دلپذیر این عطر، آن را به گزینه مناسبی برای مراسم‌های رسمی تبدیل کرده و باعث شده است که شما ترجیح بدهید تا بیشتر در فضاهای آزاد از آن استفاده کنید. ترکیب رایحه انگور و ارکیده، وانیل و شکلات، لیمو و ادویه، یا کهربا و یاس، آمیزه‌ای بسیار مرموز و لطیف برای این عطر خلق کرده است. «بلک ارکید» می‌تواند جذابیت و اعتمادبه‌نفس شما را در مصاحبه‌های کاری افزایش دهد و کاری کند که طرف مقابلتان در قرارهای عاشقانه پاییزی ساعت‌ها میخکوب شما بماند. شما با انتخاب این عطر، سلیقه و جسارت خود را به رخ دیگران خواهید کشید.

بیشتر بخوانید : عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها عطر مردانه مناسب پاییز - معرفی بهترین ها

 


تهیه و گردآوری : ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟