آرماند باسی سنت آف کیس مای هارت
5/1

آرماند باسی سنت آف کیس مای هارت

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 3 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :معرفی عطر سنت آف کیس مای هارتنت های تشکیل دهنده عطرطراحی ظاهری عطر

 

معرفی عطر سنت آف کیس مای هارت

یک سال پس از اولین نسخه سنت آف کیس، تحت مجوز آنجلینی بیوتی، برند اسپانیایی آرماند باسی به سفر خود ادامه می‌دهد که حول محور بوسه جدیدترین محصولش می‌چرخد، سنت آف کیس مای هارت.

همان طور که این برند توضیح می‌دهد، «آرماند باسی رایحه لایک‌ها را عرضه می‌کند: یعنی نوعی از بوسه دیجیتال که نسل‌های Y و Z (به ترتیب 25-21 سال و 20-16 سال) مرتب در رسانه‌های اجتماعی تبادل می‌کنند. به گفته فیسبوک، به طور متوسط در یک روز 60 میلیون ایموجی ارسال می‌شود، در حالی که مسنجر آن را حدود 5 میلیون محاسبه می‌کند. پرکابردترین ایموجی چهره خندان با اشک شوق است و پس از آن چشمان به شکل قلب و ایموجی ضربان قلب به جای بوسه است. برخی بخت یا دست کم شغل خود را بر پایه این بوسه دیجیتال بنا کرده‌اند. ایده‌ی سنت آف کیس مای هارت، جوان‌ترین و دخترانه‌ترین عطر آرماند باسی نیز همین طور.»
سنت آف کیس مای هارت

نت های تشکیل دهنده عطر

ترکیب جدیدترین محصول سنت آف کیس مای هارت امضای آماندین کلرک ماری عطرساز را دارد که قطعه موسیقایی بویایی بسیار پیچیده‌ای را ساخته است که در آن نقاط مخالف یکدیگر را جذب و دفع کرده و در هم تنیده می‌شوند تا هارمونی مقاومت‌ناپذیر خود را بیابند. سنت آف کیس مای هارت به خانواده میوه‌ای و وانیل شرقی تعلق دارد.

در نُت‌های بالایی رگه‌های مرکباتی نارنگی، شیرینی پالپ هلو را تازه می‌کنند که آن نیز اثر ترش سیب قرمز را تقویت می‌کند. نُت‌های میانی – دانه تونکا، نارگیل، یاس تاهیتی و یاسمن – ماندگاری زیاد این آمیزه را تضمین می‌کنند. نُت‌های پایه همراه با شهوانیت گرم وانیل با رگه‌های خوشمزه بادام سوخته و نُت‌های چوبی چوب صندل هستند.



رایحه میوه ای شیرین سنت آف کیس مای هارت
طراحی شیشه سنت آف کیس مای هارت

طراحی ظاهری عطر

طراحی بطری

بطری با شکلی مانند رژ لبی باز در شیشه‌ای نقاشی‌شده به رنگ صورتی براق، نام سنت آف کیس را به رنگ سفید روی شیشه چاپ‌شده دارد، در حالی که کلمات مای هارت و سه قلب دیجیتال به رنگ قرمز چاپ شده‌اند. در پلاستیکی براق به همان رنگ، کاملا تکرار سر رژ لبی است که زنان سراسر جهان برای رنگ‌زدن به لبان خود و حس زیباترشدن از آن استفاده می‌کنند. زیر در، پمپ اسپری فلزی با رگه نقره‌ای وجود دارد که کاملا برای این کار مفید است.

طراحی جعبه

جعبه ساده به شکل مکعب مستطیل از افکت فلزی با عناصری به شکل برجسته و تضادی شیشه‌ای-مات در دو طرف ساخته شده است. در یک سمت نام عطر به شکل نسخه افکت دیجیتالی جدید مشاهده می‌شود. در سمت دیگر لوگوی آرماند باسی به شکل برجسته روی زبانه بالایی مشاهده می‌شود. ایده اصلی تکثیر بسته‌بندی رژ لب جدید در مقیاس بزرگ بود که برای حفاظت از جعبه در زیر انتهای آن قرار گرفته است.

طراحی جعبه سنت آف کیس مای هارت

نظرات کاربران (2 نظر)
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟