سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
بامبشل برای من شماره یکه 🥇
با اینکه پخش بوش هیچوقت اون چیزی نبوده که دلم میخواد، هنوز نتونستم جایگزینی براش پیدا کنم.
چیزی که دلم رو برده فقط رایحه گلی، میوهای و باطراوتش نیست. بیشتر اون حالوهوای شاد و فانتزیشه که باعث شده با وجود تنوعطلبی، ازش خسته نشم💕
نسخههایی مثل اینتنس، پشن و نیویورک و حتی کلونهای مختلفش رو تست کردم. نسخههای مختلفش هر کدوم جذابیتهای خودشون رو داشتن، اما اون حس سبک، شفاف و سرزنده رو به نظرم کم داشتن. کلونها هم در مجموع چنگی به دل نمیزدن!
ممنون میشم اگه رایحهای در همین سبک، ولی با پخش و ماندگاری بهتر میشناسید معرفی کنید 🌸