DSQUARED² - Wood for Her

دسکوارد 2 وود فور هر

زنانه
کد کالا : ATR-40875
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دسکوارد2
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-40875
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
790,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

وود ، پروژه‌ای است که بر پایه خصیصه‌های چوب طراحی شده است – قوی و محکم، با ساختار پیچیده‌ای که آن را منحصر به فرد و بی‌رقیب می‌سازد.» جفت این عطر برای دسکوارد 2 معاصر زنانه و مردانه ساخته شده است که شهوانی و با اعتماد به نفس هستند و براساس شور، انرژی خوب و حرکت به سمت چیزهای جدید زندگی می‌کنند.
«ترکیبی معاصر، زنده و به شدت زنانه. وود، عطر جدید زنانه‌ی دسکوارد 2 ساخته‌شده از نارنگی سیسیلی و برگ تمشک است که لذت و زنده‌بودن را بیان کرده و با زنبق دره و مگنولیا ترکیب می‌شود که نُت‌های اتری تازه به آن می‌افزایند. ترکیب اوسمانتوس و یاس که عناصری بارازش و اغواگر هستند؛ زنانگی عمیق را آشکار می‌سازد. نُت‌های روشن چوب‌های سفید و سدر، در کنار عمق امبروکس، نشانه‌ی پرفیومی با ویژگی غیرقابل‌اشتباه است.»

نوع عطر ادو تویلت
برند دسکوارد2
سال عرضه 2018
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، گل برف ، مگنولیا ، شکوفه تمشک
اسانس میانی یاس، گل اوسمانتوس
اسانس پایه سدر ، روایح چوبی، آمبروکسان
نمره کاربران
Wood for Her-دسکوارد 2 وود فور هر
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
7
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
7
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دسکوارد2
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطر رو تست نکردم اما عطر she wood رو قبلا امتحان کردم. شی وود از این عطر قوی‌تر هست و اینکه ادو پرفیوم هست با اینحال پخش و ماندگاری در حد دیویدوف باشه. این عطر ادو تویلت هست و در سایت های مختلف سرچ کردم هم از لحاظ پخش هم ماندگاری نمره خیلی کمی گرفته بود.
27 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سالمی 🄼🄾🄽🄰

مدیر محترم و دوستانی که این عطر و تست داشتن میشه لطفا درباره رایحه و فضا و عناصر و رایحه کلی و پایه عطر یک توضیحی بفرماین .
من هر جا دیدم تستر نداشته فقط یک جا تونستم بدون اسپری کردن دربشو بو کنم که به نظرم عطر جالب و متفاوتی اومد و یک بوی خیلی آشنا بین روایح بود رایحه ای که مال سالهای دور و دوران بچگی م بوده و من و به حدود سی سال پیش برد ولی سالهای طولانی حتی یکبارم توی هیچ عطری یا حتی مکانی دیگه به مشامم نخورده بود !!!
رایحه یک گیاه بود اگر اشتباه نکنم مطمینم توی گلدونهای کنار حوض خونه مون یا شایدم یک جای دیگه بین بچگیهام همیشه این بو حضور داشته ولی ناگهان غیب شده . از اینرو خیلی کنجکاو و مشتاق تست و حتی خرید این عطر شدم ..
04 شهریور 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ملورین Shaghayegh
من این عطر رو ندارم فقط یکبار تستش کردم. درباره اینکه رایحه گیاه بخصوصی داشته باشه نظری ندارم اما بنظر من تا حد زیادی شبیه ورساچه برایت کریستال اومد. نه که عین برایت کریستال باشه اما تو همون سبک و حس و حاله. خیلی ظریف و ملیح و دخترونه، فرش، تمیز و شامپویی با حس و حال مرکباتی، میوه ای. نت گلی بخصوصی بصورت جداگانه حس نکردم. قطعا تو داری داون رایحه چوبی طوری داره بااینحال نت چوبی مشخصی ازش نگرفتم. تو همون یبار تست، حس کردم موندگاری کمی داره اما تو همون مدت کمی که موند، از نظر پخش بو بدک نبود.
15 دی 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : شکیبا فاطمه فیضی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟