راهنمای عطرهای لیدی میلیون

راهنمای عطرهای لیدی میلیون

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 ماه پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای لیدی میلیونلیدی میلیونلیدی میلیون پرایولیدی میلیون لاکیلیدی میلیون امپایرلیدی میلیون فابولوسلیدی میلیون رویال

 

پس از موفقیت عطرهای پاکو رابان میلیون که برای مردان عرضه شد، کالکشن زنانه‌ای هم با عنوان «لیدی میلیون» برای زنان به بازار عطرها آمد. عطرهای لیدی میلیون که مثل یک میلیون الماس می‌درخشند، کالکشن جذاب و سحرآمیزی را می‌سازند که با جلوه‌های لوکس و فریبنده‌شان شما را به‌سوی خود جذب می‌کنند. این کالکشن جذاب از برند پاکورابان که از شکوه و درخشندگی طلا الهام می‌گیرد، طیف گسترده‌ای از عطرها را در اختیار شما می‌گذارد که سرشار از اعتمادبه‌نفس، زنانگی ناب و ظرافت جاودانه هستند. در این بررسی جامع، من می‌خواهم شما را با دنیای سحرآمیز 6 ادیشن مختلف از عطرهای لیدی میلیون آشنا کنم و ویژگی‌های خاص هر کدام و نت‌های جذاب هر یک از آنها را بررسی کنم.

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

لیدی میلیون

2010

 

عسل، یاس، گل پرتقال آفریقایی، تمشک

لیدی میلیون پرایو

2016

شکلات، عسل، نعناع هندی، شکوفه پرتقال

لیدی میلیون لاکی

2018

تمشک، عسل، فندق، چوب کشمیر

لیدی میلیون امپایر

2019

آلو قطره‌طلا، کنیاک، نعناع هندی، انگور فرنگی قرمز

لیدی میلیون فابولوس

2021

وانیل، گل مریم، دانه تونکا

لیدی میلیون رویال

2023

انار، گل‌های سفید

عطرهای لیدی میلیون

لیدی میلیون

لیدی میلیون

لیدی میلیون ادو پرفیوم درواقع عطر اصلی این کالکشن و محبوب‌ترین عطر در میان 6 ادیشن مختلف لیدی میلیون است. این عطر در گروه عطرهای زنانه، مدرن و کلاسیک قرار می‌گیرد که از نت تمشک در لایه آغازین، از روایح گل‌فام در نت میانی و همچنین از نعناع هندی و عسل در نت پایه استفاده می‌کند.

نت عسل به احتمال زیاد همان عنصر خاصی است که لیدی میلیون را از دیگر ادیشن‌های این کالکشن متمایز می‌کند. البته مجموعه عطرهای لیدی میلیون به شیوه‌های خاص خودشان از نت عسل استفاده می‌کنند.

لیدی میلیون پرایو

لیدی میلیون پرایو

دومین ادیشن در این کالکشن، لیدی میلیون پرایو نام دارد. این عطر زنانه شکلاتی، عطر پرادا کندی نایت را به یاد می‌آورد. نت شکلات در این عطر با نت امضاگونه عسل از عطر اصلی آمیخته شده است و در کنار نت‌های نعناع هندی و شکوفه پرتقال قرار می‌گیرد.

لیدی میلیون پرایو در گروه عطرهای گرم و نسبتا ادویه‌ای قرار می‌گیرد. من فکر می‌کنم که لیدی میلیون پرایو بیشتر برای ساعات شامگاهی و شبانه مناسب است و استفاده از آن در فصل زمستان حتما لذت‌بخش خواهد بود.

لیدی میلیون لاکی

لیدی میلیون لاکی

لیدی میلیون لاکی در گروه عطرهای میوه‌ای با تمرکز بر نت تمشک قرار می‌گیرد. با محو شدن نت تمشک در آمیزه این عطر، نت شیرین فندق از عطر اصلی نمایان می‌شود که البته در کنار نت فندق آجیلی جدیدی قرار می‌گیرد. به نظر من، لیدی میلیون لاکی هم از عطرهای مناسب برای مهمانی و خوش‌گذرانی‌های شبانه است.

لیدی میلیون امپایر

لیدی میلیون امپایر

لیدی میلیون امپایر هم از عطرهای میوه‌ای این کالکشن است. آمیزه این ادکلن زنانه با تمرکز بر آلو قطره‌طلا و انگور فرنگی قرمز شکل می‌گیرد. نت غلیظی از کنیاک هم در لیدی میلیون امپایر احساس می‌شود که حالتی بسیار سرمست‌کننده و سنگین به آن می‌بخشد. این‌بار هم من توصیه می‌کنم که از لیدی میلیون امپایر برای خوش‌گذرانی‌های شبانه استفاده کنید.

لیدی میلیون فابولوس

لیدی میلیون فابولوس

لیدی میلیون فابولوس کاملا به نت وانیل اختصاص دارد. این عطر گرم و شیرین برای پاییز و زمستان عالی خواهد بود و درواقع عطر محبوب من در کالکشن لیدی میلیون محسوب می‌شود.

نت گرم دانه تونکا نیز باعث می‌شود که لیدی میلیون فابولوس واقعا حالت صمیمی و دلپذیری داشته باشد، درحالی که نت گل مریم به آن حالتی مدرن و شفاف می‌بخشد.

لیدی میلیون فابولوس از ماندگاری خوبی برخوردار است و می‌توان در ساعات روز یا شب از آن استفاده کرد.

لیدی میلیون رویال

لیدی میلیون رویال

لیدی میلیون رویال درواقع میوه‌ای‌ترین و باطراوت‌ترین عطر در کالکشن لیدی میلیون است. نت اصلی این ادکلن از جلوه‌های شدیدا باطراوت انار شکل می‌گیرد که با ته‌مایه‌های گل‌فام، باطراوت و زنانه آمیخته می‌شود.

لیدی میلیون رویال هم جزو عطرهای محبوب من در کالکشن لیدی میلیون و شاید حتی در میان همه عطرهای پاکو رابان است.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/the-ultimate-guide-to-every-paco-rabanne-lady-million-perfume/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟