معرفی 5 ادکلن خنک با رایحه پیچ امین‌الدوله

معرفی 5 ادکلن خنک با رایحه پیچ امین‌الدوله

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 15 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :5 ادکلن خنک با رایحه پیچ امین‌الدوله1. گوچی بلوم گوچی دی فیوری2. باربری لندن زنانه3. گوچی بلوم نتتره (نتتاره) دی فیوری4. مارک جاکوبز هانی5. استی لودر مدرن موس

 

نت «هانی‌ساکل» که در ایران به آن نت «پیچ امین‌الدوله» هم می‌گویند، در عطرسازی براساس نوعی ارج نهادن به روایح گل‌فام شیرین و جذاب معنا پیدا می‌کند. شکوفه‌های پیچ امین‌الدوله که سرشار از شهد هستند، نت‌هایی را خلق می‌کنند که شیرینی سرمست‌کننده‌ای دارند و همزمان از طراوت لطیف و دلنشینی برخوردار هستند. نت هانی‌ساکل درواقع بازتابی از شب‌های تابستانی و باغ‌های سرشار از روح زندگی است و به همین دلیل هم حالتی آرامش‌بخش و شادی‌بخش دارد. نت پیچ امین‌الدوله براساس ترکیبی از جلوه‌های شیرین عسلی و ته‌مایه‌های سبک و میوه‌ای شکل می‌گیرد که شکوه بی‌دغدغه طبیعت را در اوج شکوفایی‌اش تداعی می‌کند.

نت پیچ امین‌الدوله معمولا براساس آمیزه‌ای از روایح طبیعی و مصنوعی خلق می‌شود. هدف عطرسازان از چنین کاری، به‌دست‌آوردن همه سویه‌های شیرین، غنی و نسبتا میوه‌ای این نت است. هنر عطرسازان در خلق کردن آکورد هانی‌ساکل به‌واسطه حفظ کردن شیرینی سرمست‌کننده اما زودگذر رایحه این گل اهمیت می‌یابد، درحالی که عطرسازان باید شیرینی این آکورد را با کمک سویه‌های باطراوت و سبز به تعادل برسانند.

در قلمروی نت‌ها و آکوردها، نت پیچ امین‌الدوله معمولا به‌عنوان نمادی از شادی، شیرینی و خاطرات خوش روزهای بهاری و تابستانی دلپذیر نمایان می‌شود. رایحه پیچ امین‌الدوله با مفاهیمی مثل صمیمیت، محبت و بازگشت به لذت‌های ساده گره خورده است. نت پیچ امین‌الدوله برای کسانی جذاب خواهد بود که می‌خواهند عطرشان ترکیبی از سویه‌های نشاط‌آور و سرشار از زیبایی طبیعت را با نت‌های گل‌فام آمیخته کند.

در عطرسازی معاصر و امروزی، نت پیچ‌ امین‌الدوله به‌خاطر سویه‌های شیرین، گل‌فام و نسبتا میوه‌ای خود اهمیت می‌یابد. این نت را اغلب در عطرهایی می‌بینیم که می‌خواهند گرمای طبیعی و ملایمی را خلق کنند، درحالی که در خلق عطرهای سبک و بهاری یا تابستانی هم کاربرد دارد. نت هانی‌ساکل به‌زیبایی با دیگر نت‌های گل‌فام و سبز و همچنین عناصر میوه‌ای آمیخته می‌شود و در پدید آوردن عطرهای روشن، شاداب و آمیخته به شیرینی دلپذیر هم نقش موثری دارد.

حالا که با نکات اولیه‌ای درباره نت پیچ امین‌الدوله در جهان عطرسازی آشنا شدید، در ادامه این مقاله می‌خواهیم چند ادکلن خنک با رایچه پیچ امین الدوله را برای شما معرفی کنیم.

5 ادکلن خنک با رایحه پیچ امین‌الدوله

1. گوچی بلوم گوچی دی فیوری

گوچی بلوم گوچی دی فیوری

اگر دنبال یک عطر زنانه گل‌فام و جذاب برای بهار می‌گردید و اگر می‌خواهید که عطر شما اساسا بوی فصل بهار را داشته باشد، «گوچی بلوم گوچی دی فیوری» از برند گوچی قطعا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

ساختار سبک و باطراوت گوچی بلوم گوچی دی فیوری در قالب یک عطر ادو تویلت به شیوه‌ای طراحی شده است که حال‌وهوای آغاز بهار را تداعی کند. آمیزه این عطر هم از چارچوب سه بخشی کلاسیک با تمرکز بر نت‌های آغازین، میانی و پایه پیروی نمی‌کند، بلکه سه ترکیب خاص را با غلظت‌های بالا با همدیگر آمیخته می‌گرداند: جوانه یاس، عصاره گل مریم و نت هانی‌ساکل چینی.

بوی اثیری و لطیف گوچی بلوم گوچی دی فیوری که به قطرات باران بهاری شباهت دارد، این محصول را به یک ادکلن خنک با رایچه پیچ امین الدوله تبدیل می‌کند. شما می‌توانید در فصل بهار از این عطر گل‌فام که شیرینی ملایمی دارد، به‌عنوان یک عطر روزانه استفاده کنید.

2. باربری لندن زنانه

باربری لندن زنانه

با توجه به این‌که باربری لندن زنانه با غلظت ادو پرفیوم عرضه می‌شود، طبیعتا ماندگاری بیشتری هم دارد. پس اگر به یک عطر ادو پرفیوم برای فصل بهار نیاز دارید، می‌توانید باربری لندن زنانه را امتحان کنید.

باربری لندن زنانه از رایحه پیچ امین‌الدوله در نت‌های اولیه استفاده می‌کند و روایح گل رز و نارنگی را نیز به آن می‌افزاید. پس از مدت کوتاهی، آکوردی هوس‌انگیز از جنس یاس، یاسمن تاهیتی و گل صدتومانی خودنمایی می‌کند که همگی به‌واسطه رگه‌های ظریفی از نت نارنگی به حالت برجسته‌تری می‌رسند. نت‌های پایه نیز ترکیب گرمی را براساس روایح نعناع هندی، مشک و چوب صندل خلق می‌کنند. به همین دلیل هم باربری لندن زنانه به یک عطر شدیدا زنانه و بسیار دلفریب تبدیل می‌شود.

باربری لندن زنانه در گروه عطرهای گل‌فام کلاسیک با تمرکز بر نت یاس در لایه میانی قرار می‌گیرد، درحالی که آکورد گل‌های سفید نیز برجستگی نابی در این عطر دارد. شما می‌توانید در اولین روزهای بهاری هم از این عطر استفاده کنید، اما هرچه به پایان بهار نزدیک می‌شویم، باربری لندن زنانه هم بیشتر با اوقات شبانه بهار تناسب پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید : پیشنهاد بهترین عطر زنانه خنک معروف با ماندگاری بالا پیشنهاد بهترین عطر زنانه خنک معروف با ماندگاری بالابهترین عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا بهترین عطر زنانه خنک و شیرین و پرفروش دنیا

3. گوچی بلوم نتتره (نتتاره) دی فیوری

گوچی بلوم نتتره (نتتاره) دی فیوری

گوچی بلوم نتتاره دی فیوری از نت پیچ امین الدوله در لایه میانی استفاده می‌کند و این نت را در کنار یاس، گل مریم و نیلوفر رنگون قرار می‌گیرد. اگر عطر گوچی بلوم گوچی دی فیوری برای شما سبک است و یک جایگزین با غلظت ادو پرفیوم می‌خواهید، احتمالا گوچی بلوم نتتاره دی فیوری بتواند رضایت شما را جلب کند.

گوچی بلوم نتتاره دی فیوری نیز در گروه عطرهای گل‌فام و چایپر قرار می‌گیرد که شدیدا هوس‌انگیز و زنانه است. نت‌های آغازین این عطر که از زنجبیل و گل رز شکل می‌گیرند، شروع پرانرژی و بهاری خاصی را رقم می‌زنند و نت‌های پایه با تمرکز بر روایح نعناع هندی، مشک و گل اوسمانتوس توانسته‌اند که ماندگاری خوبی را به ساختار گوچی بلوم نتتاره دی فیوری اضافه کنند. البته بهتر است که از این عطر در روزهای خنک اولین ماه بهار یا شب‌های بهاری خنک استفاده کنید. گوچی بلوم نتتاره دی فیوری می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای خانم‌های رمانتیکی که می‌خواهند جلوه هوس‌انگیزی به خودشان بدهند.

4. مارک جاکوبز هانی

مارک جاکوبز هانی

اگر به عطرهای خورشیدی و آمیخته به روایح گل‌فام و میوه‌ای علاقه دارید و اگر می‌خواهید که همه این ویژگی‌ها در یک عطر خنک بهاری جمع شده باشد، پس مارک جاکوبز هانی به احتمال زیاد می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

خانم‌هایی که دنبال یک عطر بهاری بانشاط، شیرین و سبک می‌گردند، از ترکیب شدن نت‌های عسل با گلابی سبز و نارنگی ماندارین در لایه آغازین این عطر لذت می‌برند. رگه‌هایی از نت شکوفه پرتقال و شهد هلو هم در کنار نت پیچ امین‌الدوله در لایه میانی این عطر احساس می‌شوند. در ساختار پایه مارک جاکوبز هانی هم به نت‌های وانیل، عسل و روایح چوبی می‌رسیم.

مارک جاکوبز هانی جزو بهترین گزینه‌های بهاری به‌عنوان یک عطر انرژی‌بخش برای محل کار، گردش در پاساژها و هر جای دیگری در ساعات روز است. ماندگاری این عطر با توجه به غلظت ادو پرفیوم آن در رده خوبی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که آمیزه مارک جاکوبز هانی در ساعات روز روی پوست شما باقی بماند. مارک جاکوبز هانی از عطرهای زنانه و ظریفی است که حال‌وهوا و حس بسیار پرانرژی و شادابی به شما می‌بخشد. پس اگر یک ادکلن خنک با رایچه پیچ امین الدوله می‌خواهید، مارک جاکوبز هانی را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید : 5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانه 5 عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد بسیار خوشبو و معطر زنانهپرفروش ترین عطرهای خنک و ملایم زنانه + نقد و بررسی کامل پرفروش ترین عطرهای خنک و ملایم زنانه + نقد و بررسی کامل

5. استی لودر مدرن موس

استی لودر مدرن موس

این بار هم با یک ادکلن زنانه و ادو پرفیوم مواجه هستیم که در گروه عطرهای گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود قرار می‌گیرد، درحالی که برجستگی خاصی به آکورد گل‌های سفید می‌بخشد.

استی لودر مدرن موس می‌خواهد بازتابی از استایل خاص، اعتمادبه‌نفس و خلاقیت‌های زنانی باشد که شخصیت مستقل و توانایی دارند. زنانگی و زیبایی این عطر که از نت یاس سرچشمه می‌گیرد، به‌واسطه روایح چوبی لطیف به تعادل می‌رسد تا درجاتی از نیرومندی زنانه را هم در این عطر احساس کنیم. استی لودر مدرن موس اساسا عطر چندوجهی و چندسویه‌ای است، درست مثل شخصیت پویا و پیچیده زنان مستحکم و نیرومندی که انعطاف‌پذیری خاص خودشان را دارند.

نت‌های اصلی استی لودر مدرن موس از مرکبات، یاس، شهد پیچ امین‌الدوله و نعناع هندی شکل می‌گیرد. نت‌های ثانویه را هم کهربا، روایح چوبی، مشک و وانیل ماداگاسکار می سازند.

این عطر بدون این‌که بیش‌ازحد حالت گل‌فام به خود بگیرد، جلوه‌های زنانه نابی را می‌آفریند. به همین دلیل هم استی لودر مدرن موس می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه در فصل بهار باشد. ساختار آمیزه‌ای استی لودر مدرن موس به شیوه‌ای طراحی شده است که می‌توان از آن به‌عنوان یک عطر روزانه یا در روزهای بهاری یا برای یک قرار ناهار دوستانه یا یک شام معمولی با دوستان استفاده کرد، درحالی که بعضی افراد هم این عطر را گزینه‌ای مناسب برای استفاده در محل کار و ادارات توصیف کرده‌اند.


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟