راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال

راهنمای عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 14 روز پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوالشنل آلور ادو پرفیومشنل آلور ادو تویلتشنل آلور پارفومشنل آلور سنشوال

 

شنل از آن برندهایی است که نامش با ظرافت، جلوه‌های لوکس و نوآوری گره خورده است. زنانی از نسل‌های مختلف همیشه به عطرهای نمادین و مشهور این برند علاقه داشته‌اند، درحالی که این عطرها همچنان مخاطبان جدیدی را به‌سوی خودشان جذب می‌کنند و مثل یک سرچشمه الهام‌بخش برای مخاطبان نمایان می‌شوند. دو عطر که در میان طرفداران عطرهای شنل محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، عطرهای «آلور» و «آلور سنسوئل» ‌هستند. هر دوی این عطرها درواقع ذات درونی زنان امروزی و مدرن را به تصویر می‌کشند و اعتمادبه‌نفس، زیبایی‌های پیچیده و جلوه‌های هوس‌انگیز زنان امروزی را به نمایش می‌گذارند. در این مقاله راهنما، من نگاه دقیق‌تری به ادیشن‌های مختلف این دو عطر خواهم داشت، خصوصیات ویژه و نت‌های کلیدی هر کدام از آنها را بررسی خواهم کرد و همچنین برای شما توضیح خواهم داد که هر کدام از این عطرها برای چه موقعیتی مناسب هستند. چه از طرفداران قدیمی عطرهای شنل باشید و چه به‌تازگی با برند شنل آشنا شده باشید، این راهنما همچنان در کشف جذابیت عطرهای آلور و آلور سنسوئل به شما کمک می‌کند.

عطرهای شنل آلور و شنل آلور سنشوال

نام عطر

تاریخ عرضه

نت‌های برجسته

شنل آلور ادو پرفیوم

1999

هلو، وانیل، یاس

شنل آلور ادو تویلت

1996

پرتقال، هلو

شنل آلور پارفوم

2006

پرتقال، وانیل

شنل آلور سنشوال

2005

رز، زنبق

شنل آلور ادو پرفیوم

شنل آلور ادو پرفیوم

شنل آلور ادو پرفیوم از عطرهای کلاسیک شنل است که با محوریت نت هلو شکل می‌گیرد. نت وانیل هم به‌خوبی با نت هلو آمیخته می‌شود تا شنل آلور ادو پرفیوم به یکی از اولین عطرهایی تبدیل گردد که از این ترکیب دولایه استفاده کرده‌اند. به نظرم شنل آلور ادو پرفیوم، میوه‌ای‌ترین عطری محسوب می‌شود که برند شنل تا به امروز ساخته است. با این‌حال، روایح یاس و شکوفه پرتقال در نت‌های میانی به خلق ته‌مایه‌های گل‌فامی کمک کرده‌اند که جلوه‌ای کلاسیک و پاکیزه دارند.

من استفاده از شنل آلور ادو پرفیوم را برای اوقات روز پیشنهاد می‌کنم، درحالی که در همه فصل‌های سال هم می‌توان از این عطر استفاده کرد.

شنل آلور ادو تویلت

شنل آلور ادو تویلت

شنل آلور ادو تویلت درواقع یک ادیشن سبک‌تر و باطراوت‌تر نسبت به ادیشن شنل آلور ادو پرفیوم است. نت نارنگی ماندارین همراه با نت هلو به خلق یک عطر مرکباتی و باطراوت کمک می‌کند که عملکرد بی‌نظیری در شرایط آب‌وهوایی مرطوب و شرجی دارد.

شنل آلور پارفوم

شنل آلور پارفوم

ادیشن پارفوم از عطر شنل آلور، آمیزه بسیار غلیظی دارد که کاملا روی پوست می‌نشیند. شنل آلور پارفوم درواقع نت‌های کلیدی پرتقال و وانیل را با سادگی خاصی به‌کار می‌گیرد تا این نت‌ها را برجسته کند. با توجه به این‌که ادیشن پارفوم دیگر الکل موجود در ادیشن ادو پرفیوم شنل آلور را ندارد، پس هاله‌سازی آنچنان زیادی نخواهد داشت اما همچنان ماندگاری طولانی‌مدتی را به نمایش می‌گذارد.

شنل آلور سنشوال

شنل آلور سنشوال

شنل آلور سنسوئل با عطر اصلی آلور کاملا تفاوت دارد. شنل آلور سنسوئل را می‌توان یک عطر ادویه‌ای با محوریت نت نعناع هندی معرفی کرد که بیشتر به شنل کوکو شباهت می‌یابد تا این‌که به آلور شباهت داشته باشد.

نت‌های گل رز و زنبق درواقع عناصر گل‌فام این عطر خاص را می‌سازند که هر دو هم جلوه‌های گرم و ژرف دارند. به نظر من، شنل آلور سنسوئل در گروه عطرهای زمستانی قرار می‌گیرد، درحالی که عطر شنل آلور درواقع یک عطر تابستانی است.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسی راهنمای کامل همه عطرهای جویسی کوتور ویوا لا جویسیراهنمای عطر های شالیمار گرلن راهنمای عطر های شالیمار گرلنراهنمای کامل همه عطرهای دیور جادور راهنمای کامل همه عطرهای دیور جادورراهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل  راهنمای کامل همه عطرهای کارولینا هررا گود گرل راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشن راهنمای کامل کارل لاگرفلد متیرس کالکشنراهنمای کامل عطرهای له‌ لابو راهنمای کامل عطرهای له‌ لابوراهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برتر راهنمای کامل عطرهای زنانه لالیک + معرفی 14 عطر برترراهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعت راهنمای کامل عطرهای هرمس ژاردن: کاوشی در شاهکارهای خوش‌عطر طبیعتراهنمایی برای عطرهای تام فورد چری راهنمایی برای عطرهای تام فورد چریراهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریا راهنمای کامل برای همه عطرهای کالوین کلین ایفوریاراهنمای کامل عطرهای گوچی بلوم راهنمای کامل عطرهای گوچی بلومراهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانو راهنمای عطرهای آکوا دی پارما بلو مدیترانوراهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسی راهنمای کامل عطرهای ایسی میاکه لئو د ایسیراهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی راهنمای کامل عطرهای روبرتو کاوالی


ترجمه: ندا احمدلو

منبع: sokilondon

لینک مطلب:

https://sokilondon.com/chanel-allure-vs-allure-sensuelle-perfumes/

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Baby reXa
1402/11/27
سلام عطر های گود گرل ، بد بوی و ماسکینو توی2 و کرید اونتوس زنانه هم گزینه های خوبی برای کادو ولنتاین میتونن باشن
وکیلی
1402/11/26
سلام وقت بخیر .من یک محلول نیاسینامید اسید گرفتم از سایت خان..می از برند بالانس ،فکر می‌کنم فیک هست ،متاسفانه جعبه محصول رو انداختم ،راهی هست که بفهمم اصله یا فیک؟
جالب بود
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟