6 اسم و برند عطر ادکلن معروف مردانه

6 اسم و برند عطر ادکلن معروف مردانه

توسط : مدیر سایت آخرین به روز رسانی : 1 سال پیش
اشتراک گذاری :

در این مقاله خواهید خواند :اسامی 6 برند ادکلن معروف مردانه1. دانهیل2. آرامیس3. بنتلی4. هامر5. جان وارواتوس6. جکس بوگارت

 

آیا شما هم جزو آن گروه از افرادی هستید که همیشه دوست دارید نام عطرهای معروف مردانه را بدانید و قبل از خرید عطر مورد نظرتان، ادکلن های معروف جهان را بشناسید؟ بعضی افراد ترجیح می‌دهند که انتخاب عطر و ادکلن را از میان معروف‌ترین برندها و اسامی موجود در بازار داشته باشند، اما بعضی دیگر هم دوست دارند که با انتخاب‌های خاص و تک خود همیشه استایلی منحصربه‌فرد پیدا کنند. اگر شما جزو گروه اول هستید و می‌خواهید معروف ترین برند عطر مردانه را بشناسید، به شما توصیه می‌کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اسامی 6 برند ادکلن معروف مردانه

1. دانهیل

دانهیل

وقتی که به‌دنبال یک اسم عطر معروف مردانه هستید، محال است که نام یکی از عطرهای برند انگلیسی دانهیل به گوشتان نخورد. خانه طراحی دانهیل از سال 1893 فعالیتش را با تولید انواع کالاهای لوکس، پوشاک مردانه، لوازم جانبی خودرو، عینک‌های ایمنی مخصوص رانندگان و روکش‌های چرمی خودرو آغاز کرد. این کمپانی در ادامه، فعالیت‌هایی مانند تولید پیپ‌های لوکس و فندک را شروع کرد و درنهایت هم اقدام به تولید انواع عطر و ادکلن نمود. دانهیل، ادکلن های معروف مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی قابل قبولی را در میان محصولات خود دارد. ادکلن معروف مردانه دانهیل با نام دانهیل مردانه در سال 1934 به بازار عرضه شد. این عطر معتدل، چوبی و ادویه‌ای در طی حدود 90 سالی که در بازار بوده، به عطرامضای بسیاری از مردان جوان و میانسالی تبدیل شده است که همیشه دوست دارند استایلی آراسته، شیک، ساده  و تمیز داشته باشند. از دیگر ادکلن های معروف این برند می‌توان به عطرهایی مانند این موارد اشاره کرد:

دانهیل سنچری آلفرد، دانهیل دیزایر اکستریم، دانهیل آیکون ریسینگ، دانهیل آیکون الیت، دانهیل دیزایر بلک، دانهیل دیزایر سیلور، دانهیل آیکون ابسولوت و دانهیل ایکس سنتریک.

2. آرامیس

آرامیس

اگر به‌دنبال عطر مردانه امریکایی معروف هستید یا می‌خواهید اسم برند عطر معروف امریکایی را بشناسید، به شما توصیه می‌کنیم که برای انتخاب یک ادکلن معروف مردانه به‌دنبال ادکلن‌هایی از برند آرامیس باشید. این برند در سال 1964 به بازار معرفی شد و انواع ادکلن مردانه با بوی عالی را روانه بازار کرد. یک ادکلن مردانه معروف با ماندگاری بالا از این برند آمریکایی، عطر مردانه هاوانا است که در سال 1994 به بازار معرفی شد و سریعا مورد توجه مردان کلاسیک‌پوش برای مناسبت‌های رسمی قرار گرفت. این عطر گرم، شرقی و ادویه‌ای به‌دلیل داشتن روایحی همچون دارچین، ریحان، چوب صندل سفید، درخت نراد و نارنگی ماندارین، برای استفاده در مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید یک عطر معروف مردانه قیمت مناسب داشته باشید، سایر عطرهای مردانه این برند آمریکایی که شامل موارد زیر هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

آرامیس توسکانی پر یومو، آرامیس دوین، آرامیس 900، آرامیس برای مردان، آرامیس اسپشیال بلند، آرامیس پرفیوم کالیگرافی رز، آرامیس بلک و آرامیس وویاجر.

3. بنتلی

بنتلی

بیشتر ما بعد از شنیدن نام برند بنتلی، لوکس‌ترین خودروهای جهان در ذهنمان تداعی می‌شود. این درحالی است که این برند انگلیسی با وارد شدن به قلمروی تولید عطر و ادکلن، محصولات بسیار جذاب، پرطرفدار و چشمگیری را به دنیای عطر  ادکلن های معروف مردانه دنیا معرفی کرد. انواع ادکلن های معروف مردانه بنتلی با قیمت‌هایی بسیار مناسب در بازار وجود دارند و مورد توجه مردان زیادی در سراسر اروپا، خاورمیانه و آمریکا قرار گرفته‌اند. طراحی خاص بطری‌های این ادکلن معروف مردانه باعث شده است که بسیاری از افراد تمایل بیشتری به خرید آن نشان بدهند. اگر بخواهیم اسم چند برندمعروف ادکلن مردانه را نام ببریم، قطعا بنتلی یکی از آنها خواهد بود. در میان انواع عطرهای معروف بنتلی، نام عطرهای معروف مردانه زیر به چشم می‌خورند:

بنتلی اینتنس ادو پرفیوم، بنتلی برای مردان، بنتلی برای مردان بلک ادیشن، بنتلی اینفینیتی راش وایت ادیشن، بنتلی مومنتوم آنلیمیتد، بنتلی اینفینیتی ادو تویلت و بنتلی آزور. بنتلی آزور به‌عنوان یکی از ادکلن های معروف مردانه 2015 معرفی شد که به‌دلیل رایحه خنک، چوبی و آبزی خود بسیار مورد توجه مردان جوان برای استفاده روزانه قرار گرفت. معمولا آقایان جوانی که اهل استایل‌های کژوال و لباس‌های راحت و اسپرت هستند، از این عطر تمیز و خنک استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید : با اسم و برند عطرهای معروف دنیا آشنا شوید + تصاویر با اسم و برند عطرهای معروف دنیا آشنا شوید + تصاویر

4. هامر

هامر

اگر به‌دنبال یک عطر مردونه امریکایی معروف هستید، می‌توانید به‌جز عطرهای برند آرامیس، انتخابی از میان عطرهای برند معروف عطر مردانه هامر هم داشته باشید. انواع عطرهای هامر تحت مجوز شرکت الیزابت آردن تولید می‌شوند و اولین ادکلن مردانه معروف این برند در سال 2004 به بازار معرفی شد. هامر اچ‌2 یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ ترین ادکلن های مردانه برند هامر است که با طبع گرم و رایحه شرقی ادویه‌ای در سال 2005 به بازار معرفی شد. این ادکلن مردانه در گروه ادکلن های معروف مردانه با قیمت ارزان هم جای می‌گیرد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای شب‌های خنک پاییزی یا زمستانی باشد. وجود رایحه کهربا، هل، ترنج و دارچین در کنار روایح دودی، طبیعت خاص و منحصربه‌فردی به هامر اچ‌2 بخشیده است. اگر بخواهیم چند عطر مردانه معروف از این برند را نام ببریم، می‌توانیم اسامی زیر را در نظر بگیریم:

هامر هامر، هامر بلک، هامر کروم و هامر لجندری.

5. جان وارواتوس

جان وارواتوس

برند آمریکایی جان وارواتوس در سال 2000 نام خود را با تولید لباس‌های شیک و پوشاک ورزشی خاص بر سر زبان‌ها انداخت و در ادامه هم فعالیت خود را با تولید عینک، محصولات مراقبت از پوست، کیف، کفش، کمربند و عطرهای لوکس ادامه داد. طراحی خاص بطری‌های این ادکلن معروف مردانه باعث شد که سریعا نظر بسیاری از مردان خاص‌پسند به این برند عطر مردانه معروف جلب شود. اگر بخواهیم انواع معروف عطر مردانه برند جان وارواتوس را نام ببریم، ابتدا باید با جان وارواتوس آرتیسان پور به‌عنوان یک عطر خنک و با رایحه مرکباتی آشنا شویم که در سال 2017 به بازار آمد و در گروه ادکلن های معروف مردانه 2017 قرار گرفت. آقایان جوان، پرشور، جسور و اهل ریسک به استفاده از این عطر مرکباتی که در کنار مرکبات، روایح چوبی را هم در خود جای داده است، تمایل بسیار زیادی دارند. از دیگر ادکلن های معروف مردانه این برند آمریکایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جان وارواتوس آرتیسان بلو، جان وارواتوس مردانه، جان وارواتوس وینتیج، جان وارواتوس آرتیسان، جان وارواتوس آرتیسان آکوا، جان وارواتوس عود، جان وارواتوس دارک ربل و جان وارواتوس ایکس ایکس آرتیسان تیل.

بیشتر بخوانید : 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید! 20 برند برتر عطر در جهان را بشناسید!

 

6. جکس بوگارت

جکس بوگارت

محال است که به‌دنبال معروف ترین برند عطر مردانه باشید و اسم عطر های معروف مردانه از برند جکس بوگارت را نشنیده باشید. جکس بوگارت یک کمپانی فرانسوی است که عطرهای مردانه‌ای با روایح کاملا قدرتمند و جذاب را روانه بازار کرده است تا بتواند با انواع عطر و ادکلن‌های خود، اعتمادبه‌نفس بالایی به مردان سخت‌پسند بدهد. خوش بختانه ادکلن های معروف مردانه با قیمت مناسبی توسط این برند فرانسوی در بازار وجود دارند که مشهورترین آنها جکس بوگارت سیلور سنت است. سیلور سنت در سال 2006 به‌عنوان عطری گرم، شرقی و چوبی به بازار آمد که گرمای دلپذیرش باعث شد تا مردانی با احساسات سرشار و رمانتیک به‌خوبی از آن استقبال کنند. قرارگیری رایحه لیموترش و شکوفه پرتقال در کنار شمعدانی، رزماری، هل، دانه تونکا و سرخالو در این عطر گرم فرانسوی، آمیزه شگفت‌انگیزی را برای مخاطب ایجاد کرده است. اگر بخواهیم انواع ادکلن معروف مردانه دیگر این برند را هم بشناسیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

جکس بوگارت سیلور سنت اینتنس، جکس بوگارت وان من شو، جکس بوگارت پور هوم، جکس بوگارت کلاب 75 وی‌آی‌پی، جکس بوگارت سانتانا بی، جکس بوگارت ویتنس.

به نظر شما کدام‌یک از عطرهای معرفی‌شده، بهترین ادکلن معروف مردانه برای شما هستند؟

هر کدام از عطرهای معرفی‌شده می‌توانند براساس ترکیبات موجود در عطر، استایل و علاقه‌مندی شخصی شما، انتخاب مناسبی برایتان باشند. حالا شما کدام یک از عطرهای معرفی‌شده را بیشتر می‌پسندید؟ عطر مورد نظرتان را در قسمت نظرات به ما معرفی کنید.

ادکلن های معروف مردانه 2018 کدامند؟

در میان ادکلن های معروف مردانه که به‌عنوان ادکلن های معروف مردانه 2018 معرفی شده‌اند، عطرهایی مانند دیور ساووج، کرید اونتوس، شنل بلو، تام فورد عود وود، جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو و ایو سن لورن لا نویت له هوم به چشم می‌خورند.

برند معروف عطر مردانه چه برندی است؟

اگر به‌دنبال نام عطرهای معروف مردانه هستید و می‌خواهید برند عطر مردانه معروف و همه‌پسندی را بشناسید، بهتر است بدانید که در میان برندهای مختلف، برندهایی مانند جیورجیو آرمانی، ورساچه، کرید، دیور، شنل، تام فورد، دانهیل، باربری، پاکورابان، بولگاری، آزارو، لالیک، هرمس و ناسوماتو جای گرفته‌اند و معمولا این برندها جزو ده برند عطر برتر مردانه شناخته می‌شوند.

پنج عطر مردانه معروف خارجی کدامند؟

هرچند که معروف یا مشهور بودن عطرها کاملا به سلیقه مخاطبان آنها در کشورهای مختلف بستگی دارد، اما بعضی از عطرهای مردانه همواره نام عطرهای معروف مردانه را یدک می‌کشند. در میان این عطرها می‌توان به مواردی مانند عطر ادکلن مردانه ورساچه من او فرش، آکوا دی جیو، پاکورابان وان میلیون، گس سداکتیو، هوگو باس باس No6، لالیک لامور، کالوین کلین اترنیتی و کرید اونتوس اشاره کرد.

لاکچری‌ترین طراحی بطری معروف‌ترین ادکلن مردانه متعلق به کدام برند است؟

اگر همواره به‌دنبال خرید عطر مردانه معروف و با ظاهر لاکچری هستید، حتما نام عطر مردانه پاکورابان وان میلیون به گوشتان خورده است. این ادکلن مردانه معروف با ظاهر شمش طلا برای سال‌های متوالی در گروه پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع عطر و ادکلن مردانه بوده است. وان میلیون، آمیزه‌ای گرم و چوبی و ادویه‌ای دارد و به‌دلیل داشتن پخش بو و ماندگاری بسیار بالا، مورد توجه مردانی با استایل کلاسیک، شیک و خاص قرار گرفته است.


 


ندا احمدلو

نظرات کاربران
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
فاطی 🤍
1403/02/23
بامش اینتنس که خیلی خوش بو و خوبههه چطوری بازخورد خوبی نمیگره به نظرم خیلی عطر بی ریسکیه 😭😭
حمید
1403/02/14
پاسخ به کامبیز سخی
سلام استاد
شرکتی بنام طیبستان هم به تازگی تولید عطر را آغاز کرده که وجه تمایز آن طبیعی بودن اسانسها میباشد و حتی خاصیت درمانی هم بر آن قایل شده
سلام وقت بخیر
داخل ایران میشه تهیه کرد؟
پاسخ مدیر : سلام نه متاسفانه
سلام اگه بچ کد برای چک کردن سال تولید هست پس چجوری بفهمیم اصالت عطر رو؟
عطری هدیه گرفتم و بچ کد زدم الان داشتم کامنتارو میخوندم متوجه شدم بچ کد برای سال تولیدهس.
پاسخ مدیر : سلام بله درسته ، بچکد برای سال تولید هست ، تنها می بایستی از فروشگاه های معتبر تهیه شود
عالی
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟