Thierry Mugler - Alien Musc Mysterieux

تیری موگلر الین ماسك میستریو

زنانه
کد کالا : ATR-37605
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تیری موگلر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37605
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 175
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,800,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آلین اورینتال مجموعه فرعی آلین لاین از تیری موگلر است که در آن مواد اولیه هر ابداعی با ارزش بوده و از شرق الهام می‌گیرد. این مجموعه برای « عاشقان عطرهای نادر و مواد اولیه اصلاح شده و مد روز» ساخته شده است. پس از نسخه آلین عود ماجستیو از 2015، این کلکسیون با الین ماسک میستریو  جدیدی عرضه که از  بوی مُشک الهام می‌گیرد.
آلین ماسک میستریو « دعوت به سفری که عطر مُشک را برجسته می‌سازد، یکی از جدیدترین مواد اولیه در عطرسازی.» ترکیب مُشک- چوب شرقی را روپیون دومینیک ارائه کرد تا نت های امضای آلین همچنان باقی بماند، مانند یاس سامبا و کشمیر به اضافه مُشک سفید که با عطر وانیل و ترکیبی ادویه‌ها و زعفران در هم آمیخته شده است. 
شیشه آلین جادویی و جدید از طلای سفید با شکوه الهام گرفته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند تیری موگلر
عطار دومنیک روپیون
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ادویه جات معطر، زعفران
اسانس میانی یاس، کشمران
اسانس پایه مشک ، وانیل
نمره کاربران
Alien Musc Mysterieux-تیری موگلر الین ماسك میستریو
رایحه
7.8
4 رای
ماندگاری
8.3
4 رای
پخش بو
9
4 رای
طراحی شیشه
9
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تیری موگلر
اخبار برند تیری موگلر
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با اینکه زیاد طرفدار رایحه های شرقی که همین ترکیبات مشک و یاس و رز و عود و ادویه و.... رو دارن و به قولی آدم رو به زیارتگاهها و معابد می برن به عنوان عطری که بپوشم و باهاش توی جامعه بگردم نیستم اما وقتی نظرات دوستان رو در مورد دوتا از کارهای موگلر خوندم و دیدم که تقریبا از هر دو کار تعریف شده تصمیم گرفتم تستی از اونا داشته باشم و ببینم آیا به مذاق من خوش میان یا نه. عطر الین ماسک میستریو و خواهر بزرگترش الین عود مجستیو که در سال ۲۰۱۵ لانچ شده.
شاید باورتون نشه اما ۴ روز تمام درگیر تست این دو عطر بودم اونم به صورت های متفاوت؛ از کاغذ بلاتر بگیر تا روی پوست و دست آخر هم روی لباس. در اولین تستم روی بلاتر بلافاصله بعد از اسپری عود مجستیو رو پسندیدم. چون به نظرم رایحه میستریو خیلی تند بود. الین میستریو شروعی انفجاری از یاس زعفرانی شیرین داشت. شیرینیش رو دوست داشتم اما تندی ابتداییش باعث عقب نشینی من شد. عود مجستیو با رایحه کم و بیش مشابه یعنی زعفرانی ادویه ای با یاس خیلی کم رنگ باوقار و آروم خودش رو نشون داد و در درای داون با پررنگ شدن عود و کهربا بیشتر به دل من نشست. اما به مرور زمان چنان در دام تردید افتادم که ۳ روز دیگه مدام این دو عطر رو تست می کردم. خونه پر شده بود از فضای این دو کار. ۳-۴ساعت از اسپری اولیه بیشتر نگذشته بود که نظرم عوض شد و احساس کردم رایحه میستریو زیباتره و چون شیرین تره بیشتر دوستش دارم. فقط اینکه در تمام مدت حس می کردم یه آشنایی خاصی توی این عطر هست. برای همين مدام حافظه عطریم رو زیر و رو می کردم تا بتونم ازش سر در بیارم. این نکته رو اینجا نگه می دارم و میرم سراغ رایحه ها. میستریو رایحه بسیار شفافی داره، تغییر نت واضحی نداره و تقریبا از ابتدا تا انتها یک رایحه به مشام میرسه که در بالا بهش اشاره کردم. فقط در آغاز پر سر و صداست و کم کم از جنب و جوش می افته. ولی ابدا محو نمیشه پخش بوی به شدت بالا و ماندگاری خوبی داره. اما عود مجستیو کمی پیچیده تر هست حداقل به نظر من که اینطور اومد چون تغییر نت هاش برام محسوس بود. اولش زعفرانی و ادویه ای. اواسط کار بیشتر گُلی و اندکی یاس و دست آخر شیرینی کهربا و تلخی همزمان عود که رایحه رو شیک تر می کرد. به شخصه درای داون این کار خیلی برام دلنشین بود. پخش این کار هم خوبه ولی فوق العاده نیست اما ماندگاری خوبی داره. میستریو از نظر من یه خانم جوان سرزنده است با شخصیتی خونگرم که از همون اول با شیرینی که داره خیلی زود خودشو به شما نزدیک می کنه و باهاتون دوست میشه. اما عود یه خانم جوان موقر و مغروره که زود با هر کسی دوست نمیشه ولی جذابیت زیادی داره و همین شما رو ترغیب می کنه که خودتون برین سمتش. با اینکه این دسته روایح انتخاب اول من نیستن اما عود مجستیو به نظرم رایحه جدید، غیرتکراری و شیکی داشت که حتما سعی می کنم یکی ازش برای روزای سرد داشته باشم.

و حرف آخر: یادتونه گفتم میستریو از همون ابتدای کار یه خاطره، یه حس آشنا بهم منتقل کرد. حدس می زنین چی باشه؟
پیدا کردن این حس آشنا کشف روز چهارمم از تست این عطر بود. دقیقا عطری که توی زیارتگاهها و اماکن متبرکه به مشامتون میخوره . نه از اون دسته رایحه های رُزی بلکه از نوع یاسش که با مشک ترکیب شده و زیبایی خودش رو داره. لطفاً سریع با این نکته پایانی من این کار خوشبو رو از لیستتون حذف نکنید. دقت کنید من گفتم روز چهارم فهمیدم که این بوی آشنا چه بوییه، با تست روی لباس. و این یعنی اینکه خیلی ها ممکنه اصلا این حس رو ازش نگیرن. هیچکدوم برای بلایندبای سیف نیستن پس حتما اول تست کنید در صورت مقبولیت بخرید.

شاد و عطرآگین باشید
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : عباس روح‌الامین محسن

9
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
وای چه خوبه این عطر به وجود آمده, روحمو تازه می کنه. کاش هرگز تولیدش متوقف نشه. باید بیام هر از گاهی راجع بهش بنویسم تا دینمو بهش ادا کنم.
16 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Maxxine
گلی جان اگه خریدیش مبارکت باشه
من تو نظرات متوجه دو مدل نظر شدم من موگلر این کار و خریدم و انقد برام اعجاب انگیز بود و الین مادر رو ازش نگرفتم اما گویا تری موگلر این کار همون وصفی هست که شما در مورد سمپلش گفته بودین
اگه شما شیفته ی موگلرش شدین واقعا عالی و شگفت انگیزه
من تری موگلر شو تست نداشتم اما یکی از دوستانم تست داشت گفت چه خوب شد ریفرموله شد خیلی حرمی طور بود گویا
16 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : shima.a
سلام زیبا جان, بله که خریدمش از همین عطر افشان هم خریدم. اتفاقا همون اول ازشون پرسیدم این عطر ریفرموله نشده؟ گفتن که تیری موگلر قبل از 2017 شده موگلر. و این عطر تولید 2017 هستش و اساسا اصلا تیری موگلر نداشته و ریفرموله برای این عطر منتفیه. سمپلشم که گرفته بودم همون موگلر بود. من که هیچ بوی حرم احساس نمی کنم توضیح دادم پایین که رایحه خاطره داریه و برای من خوشاینده..بین همه نتهاش من به وضوح یاس رو احساس می کنم که خوب همون قلب و دی ان ای الین هستش : )
18 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ایرن
گلی جان
جالبه پس دوستم اشتباه کرد، چون من اصلا غیر از مال خودم ندیدم جایی که مال منم موگلر نوشته روش
منم دارمش و خیلی هم دوسش دارم اصلا هم بوی حرم و... نمیگیرم هیچ رگه ای هم از الین نمیگیرم ازش یه حس قدرت به ادم میده که قبلا هم تو همین صفحه توصیفش کردم
به شادی استفاده کنی عزیزم
19 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
کاش یکم بیشتر رایحه هارو میشناختم و بلد بودم میتونستم بهتر در وصف این عطر بگم. عجب عطره عجیبیه. اوایل استفاده فکر میکنی یونی هستش یکم ادویه اش زیاده ولی بعدش قانعت میکنه که من یه عطره زنانه ام. بوی غالب مشک و ادویه ای هستش که با نتهای گلی نرمتر شده. بوی جالبی داره و یونیک شاید تست کردن عطره گرم توو این فصل قشنگ جواب نده ولی معلومه بوی یونیکی داره. پخش در حد عالی ماندگاری طبق گفته ی فروشنده تا سه چهار روز روی لباس. همه پسند نیست ولی دوست داشتم بشخصه پس بلایند بای نفرمایید. شیشه هم طراحی جالبی داره. در کل نسبت به قیمت ارزش خرید بالایی داره. با اینکه نظرم در مورد استفاده ی روزمره و یا رسمی عطرها تغییر کرده و متقاعد شدم اگر عطری به دلم نشست رو همه جا استفاده کنم ولی این عطرو برای مراسم دورهمی و رسمی برای یه خانم مناسبتر میدونم.
16 تیر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ع میرزایی Maary

از اونجایی که به شخصه عاشق این برند هستم و مخصوصا نظرات شما دوستان عزیز رو خوندم خیلی علاقه مند شدم که این عطر رو تست کنم.
دوستان حتما کار الین عود رو هم تست کنید خوشحال میشم نظرتون رو بدونم. خودم که تستش کردم به شخصه خیلی بیشتر از الین اصلی دوسش داشتم از اون عطراس که اولش یجورایی عجیبه ولی حدود نیم ساعت بعدش جادوتون میکنه! پخش و موندگاریش هم حتی بهتر از الین هست. تو یوتیوب هم خیلی از بلاگر ها بشدت بهش علاقه نشون دادن و استقبال کردن. البته بنظرم یه کار خیلی خاص و جدیه که ممکنه هر شخصیتی باهاش ارتباط برقرار نکنه.
31 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Maxxine گلی
واقعیت من الین عود رو داشتم اصلا دوسش نداشتم یه جورایی یونی بود بازخورد خوبی هم نگرفتم ازش خیلی شباهت به الین اصلی داره به اضافه ی عود غلیظ از لحاظ پخش و موندگاری حق با شماست فرشته جان میشه گفت عالیه، به هرحال با سلیقه ی من و اطرافیانم همخونی نداشت
01 تیر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی
سلام و روز بخیر, می دونین وضع یه طوری شده که گرونی بیداد می کنه و خرید سمپل رسیده همپای یه شیشه عطر پدر مادر دار چند سال پیش از یه طرف هم کرونا باعث شده آدم نتونه بره بیرون و تو فروشگاهها چیزی بخره یا تست کنه. به صورت کلی من فکر می کنم آدما تو هر دهه از زندگیشون تغییرات محسوسی می کنن از طرز فکر و سلیقه و نگرش به زندگی همه چیز شاید در حال تکامل باشه. الان من تو این سن که هستم خیلی علاقمند شدم به عرفان و تصوف البته همیشه بودم ولی با رگه هایی از شیطنتهای جوانی. همیشه شعر و کتاب و تا حدودی فیلم و موسیقی تو برنامم داشتم ولی الانا احساس می کنم بیشتر شعرای حافظ و خیام و مولانا رو می فهمم هرچند که اونا هفت شهر عشق رو گشتن و ما فهم و درکی از دنیای اونا و رمز و رازش نداریم ولی همش دلم می خواد بدونم مثلا مولانا و خیام اگه بودن چه بویی می دادن؟ یا مثلا تو محفل بزم سماع چه رایحه ایی می تونه باشه؟ و با توجه به اینکه مولانا خیلی تو غرب سر و صدا کرده و خیام هم, البته خیام صد سالی یا بیشتر؛ شاید اونا هم به شرق کنجکاوتر شدن و همین سوالا تو ذهنشون شکل گرفته و ساخت رایحه هایی اینچنین بخشی از جواب به اون سوالا باشه. چون ساخت این رایحه ها خیلی جدیده و تحول بزرگی گویا شاید تو صنعت عطر سازی محسوب می شه (من تخصص و تجربه و مطالعه ای نداشتم صرفا حدس می زنم) به هر حال من قویا فکر می کنم این دوتا رایحه یکی ماسک میستریو ویکی اود مجستیو تجربه ای باشه از شرق برای توصیف روحیات صوفی گرایانه شرقیها به خصوص شاید ایران. و با توجه به اینکه هر دوشون یونی به نظر می رسن و خوب؛ روح و عرفان و ملکوت زن و مرد نمی شناسن این دوتا عطر هم برای من همچین حسی دارن. هر چند من اود مجستیو رو تست نکردم. به هر حال همیشه دوس داشتم بدونم اگه ملکوت بویی می داشت چه جوری می تونست باشه , کاش متخصص فیلسوف مسلکی مثل جناب ایکاروس پاسخی به این پرسش میداد. یا هر کسی که نظری یا تجربه ای در این زمینه داشته باشه. : )
01 تیر 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : ع میرزایی ایرن
خانم صالح پور عزیز
نمیدونم شاید چون من زیاد عطرهای مختلف تست نداشتم این بنظرم خیلی خاص اومد و خیلی دوسش داشتم و اینکه چون الین رو خیلی دوس دارم اما چون که دیگه کپی هاش زیاد شده و یجورایی همگانی شده فکر میکنم این کار و Alien Essence Absolue گزینه های بهتری برای عشاق الین باشه :-((
17 تیر 1399 پاسخ تشکر
به فرشته ی عزیزم
اسنس ابسولو که بله واقعا عطر خوبیه و به روزتر و مدرن تره و همون الین عود که خودتون پیشنهاد کردین هم عالیه برای عاشقان الین اما خسته از تکرار و روزمرگی
17 تیر 1399 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
و اینکه وقتی از داخل جعبه بوش می کنم بیس و پایه اصلی خود الین رو کاملا تشخیص می دم دقیقا dna الین اصلی رو داره...دکاملا در توضیحات عطر درست گفته شده نتهای امضای الین رو داره!
23 خرداد 1399 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوب...سمپلش به دستم رسید. باید بگم برای من و همسرم عطر نوستالژیکی هست در واقع نوعی دژاوو رو تداعی می کنه .رایحه خاطره داریه که آدم رو جای مکان میندازه بیشتر تا شخص! اولش فکر کردیم این بو رو قبلا از عطر دیگه ای حس کردیم ولی هی بو کردیم هی بو کردیم( هر دو روی مچ دستومن) اون یه اتاق دیگه بود و من یه جای دیگه از خونه و انگار هر دو داشتیم فکر می کردیم...من اینو کجا بو کردم؟کجا بو کردم وای چه خوبه چه آشناست! آها!!! این همون بوی بازار کرمانه! همون جا که دوسش دارم! همسرمم یه هو گفت بوی عطرای حرم رضوی رو هم می ده ها! "ببین نه بوی گلاب یه بویی مال اونجاها!". گفتم خوب آره دیگه اطراف حرم هم ازین ادویه فروشیها هست! (" مکان" )ما هر دو خیلی خوشمون اومد, به نظرمون یونی اومد و همسرم عاشقش شده! هی راه میره به پسر بزرگم دستشو تعارف می کنه می گه ببین چقدر خوشبوئه! اصلا تند و آزارنده و خیلی گرم نیست. بسیار خوب بالانس شده و بسیار با کیفیته رایحش. شامه من خیلی قدرت افتراق رایحه ها رو نداره ولی ادویه جات قابل تشخیصه و هینطور مشک. اینم بگم من یه نیمچه میگرنی هم دارم که به بوها خیلی حساسم خیلی از رایحه ها برای من سر درد سازه ولی این خوشبختانه مشکل منو تشدید نکرد علی رغم اینکه فکر می کردم باید با توجه به ادویه جاتش سر درد بده. عطری با این رایحه نداشتم و واقعا خاصه. با اینکه سمپلشو استفاده کردم و نمی شه با سمپل خیلی رو پخش و ماندگاری نظر داد ولی واقعا پخشش عالی بود و ماندگاری هم؛ولی پخش خیلی بیشتر از ماندگاری. یا باید دو تا ازش بخرم و اسمامون روش بنویسم یا اصلا نخرم چون همسرم تمومش می کنه خیلی زود!
و اینکه به نظر من بیشتر مناسب سنین بالاتر هست و شاید برای زیر چهل سال مناسب نباشه. یا حداقل اینکه شخص استفاده کننده یه جایگاه ویژه اجتماعی داشته باشه. متفکر, اصیل, و قدرتمند.
23 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ایرن Maary

دوستان نظری دارین در مورد این عطر؟
17 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
خانوم صالح پور سلام, امیدوارم سالم و شاد باشین. تو این مدتی که با عطر افشان آشنا شدم کشف کردم که ذائقه بویاییم با شما و خانوم صوفیا و فائزه تقریبا یکسانه...به خصوص خود شما. از آرمانی کد و بعد رفتی سراغ الکسیر دمغوی و اپوس 8 و ولوت ارکید و روبرتو کاوالی نرواسولو و بقیه. :))) خلاصه خیلی پیگیرتم چقدر خوبه یکی سلیقش شبیه آدم باشه و هی تعقیبش کنی ؛ ) حالا اگه یادداشت منو دیدی و این عطرم تست کردی نظرتو راجع بهش می گی لطفا؟ : )
18 خرداد 1399 پاسخ تشکر
سلام عزیزم منم خیلی خوشحالم مرسی از توجه شما
من این عطر و بلایند بای کردم
بوی خیلی خاصی داره یه بوی ش.. وانی و البته نه س... سی بلکه اون بخش حیوانی یک انسان شبیه یک زن جسوری که تو مافیا کار میکنه
البته احساس من نسبت بهش اینطوریه
غالبش مشک حیوانیه
مشک چندین مدله
گیاهی
حیوانی
سینیتیک
(اگر اشتباه نکنم)، این مشکش کاملا حیوانیه هرچند که استفاده از مشک حیوانی طبیعی ممنوعه ولی در هرصورت تری موگلر به خوبی اون و در اورده بسیار حرفه ای
یه کم من و یاد اپوس 8 انداخت به نظرم شباهت هایی دارن شاید به لحاظ نوت ادویه ش
شبیه به هیچ عطری نیست، من بازخورد مثبت ازش گرفتم خیلی شیرین نیست اما زنانگی توش داره عمیقا، پخشش خیلی خوبه موندگاریش خوبه ولی پخشش بیشتر از موندگاریشه
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Maary گلی
مرسی از توضیحاتت : ) و اینکه احتمالا یه عطر مجلسی محسوب می شه و نه روزانه. و از ترکیباتش و همچنین توضیحات راجع به ساختش معلومه که خیلی خاصه.
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
راستش این عطر واسه من جمع خوبان به نظر می رسه همینطوریش. اولا اینکه عاشق ادویه جاتم( از جاهایی که خیلی دوسش دارم بازار کرمانه که توش بوی انواع ادویه جات پیچیده و مسگرا هم دارن مسگری می کنن. دوس دارم همینجوری ساعتها برم اونجا الکی بشینم و با بوها و صداها عشقبازی کنم که البته فعلنا نمی شه سفر کرد) دوم زعفران!!!! و اینکه یاس و مشک و وانیلم داره سوم طراحی شیشه اشه که خیلی به نظرم به محتویاتش میاد و البته و صد البته اسم دومینیک روپیون که بر فرازش می درخشه...من همینجوره بو نکرده تا اینجا نمره 8 رو بهش میدم, و اینکه تو دسته ای قرار می گیره که خیلی گلی نیست و شرقی چوبیه. خلاصه اینکه فریاد می زنه بیا منو بخر من گمشدتم!!!!!
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : فاطمه مهدوی
این عطر رو تست نکردم ولی با توجه به شناختی که از این برند دارم احتمال بسیار زیاد دی اِن ای نسخه اصلی درونش حس خواهد شد، و اگر اونو می‌پسندید به احتمال زیاد این عطر هم مورد پسند شما قرار میگیره،،
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : گلی
سلام...بله نسخه اصلی رو که می پسندم چون یاس خیلی توش طبیعی و حقیقیه هرچند که خیلی انفجاریه...فکر می کنم این رو هم بپسندم : )
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
به perfumeesss عزیز
اصلا و ابدا و تاکیدا عرض میکنم اصلا و ابدا هیچگونه ژنی از الین به ارث نبرده حتی ذره ای، کاملا این عطر مستقله
اگه بین الین و آمواج اپوس 8 بتونین شباهت ببینین در این دوتا هم میتونین!!! تا این حد نسبت بهم بیگانه هستن
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
هر دو دوست عزیز ممنون از راهنمایهاتون چون احساس کردم بلایند بای این خیلی ریسکیه, همین لحظاتی قبل سمپلشو پیدا کردم از یه سایت دیگه و هر وقت به دستم برسه نظر کارشناسیمو خدمتتون عرض می کنم : )
19 خرداد 1399 پاسخ تشکر
حتما همینطوره که فرمودید خانم صالح پور ، من فقط حدس زدم و گفتم که تست نکردم، عطر های مردانه این لاین اکثرا یه شباهتی به نسخه اصلی دارن برای همین....در هر صورت بسیار ممنون از توضیح کاملتون
20 خرداد 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟