AZZARO - Chrome Sport

آزارو کروم اسپرت

مردانه
کد کالا : ATR-31261
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی آبزی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آزارو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-31261
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بعد از نسخه کروم لجند اینبار و در فوریه 2010 این محصول به جهانیان معرفی شد، عطری که سراسر انرژی، آرامش و نشاط و شادیست و بسیار مناسب جهت فصلهای گرم سال .

این محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی توسط Michel Almairac تولید و معرفی شد.کروم اسپرت عطری سرشار از انرژی و تحرک است. آمیزه این عطر توسط میشل آلمیراک ساخته شده و نت‌های آغازین به‌واسطه روایح بالنگ، ترنج، گریپ‌فروت و نارنج غنی شده‌اند. نت‌های میانی هم شما را با علف‌های تازه چیده‌شده، روایح آبزی، زنجبیل و اکسیژن ناب سرمست می‌کنند. نت‌های پایانی کروم اسپرت نیز با سدر، کهربا و مشک سفید کامل می‌شوند.

نوع عطر ادو تویلت
برند آزارو
عطار میشل آلمیراک
طبع خنک
سال عرضه 2010
گروه بویایی چوبی آبزی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، گریپ فروت ، لیمو ترش سبز
اسانس میانی آب دریا ، زنجبیل ، علف
اسانس پایه مشک ، کهربا، سدر
نمره کاربران
Chrome Sport-آزارو کروم اسپرت
رایحه
7.3
4 رای
ماندگاری
6.5
8 رای
پخش بو
6.1
8 رای
طراحی شیشه
8
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آزارو
اخبار برند آزارو
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
داشتم یه جستجویی در این برند میکردم.برندی که سرآغاز عطر بازی را باهاش تجربه کردم.در ضمیر ناخودآگاهم بی اختیار وقتی صحبت از ادکلن میشد فارغ از سن و سال در آن دوران بیاد آزارو آرامیس، جفری بین ،بروت ، وان من شو ،کول واتر دیویدوف و البته یک افتر شیو دوست داشتنی به نام OLD SPIce میفتادم.با همین خیال در آن زمان تا وارد فروشگاه میشدم سراغ این برندها میرفتم.واضح است که آرامیس خیلی مناسب آن رده سنی نبود قطعا برای پدر بزرگوار بعنوان هدیه درنظر گرفته میشد البته به همراه وان من شو آن جادوی بزرگ .بهترین گزینه برای خودم و خاطره بازی هایم بیشتر برند آزارو بود که بسیاری از لحظه هایم معطر به محصولاتش بودم.اولین بار که آزارو کروم اسپرت را خریدم تقریبا یازده دوازده سال پیش بود با خودم عهد بستم که عطر امضای من در تابستان باشد.ولی صد حیف که تنها همان بار اول مرا راضی کرد و سال به سال با تولید جدید این محصول کیفیتش پایین و پایین تر آمد.حیف آن پرفورمنس در سالهای اوایل تولید.یه ادکلن بسیار مناسب برای جوان‌های اهل ورزش و فعال.رایحه ای بسیار ظریف و دلپذیر در تابستان.نمره ای که به این عطر دادم دقیقا مربوط به دوران زیبایی این رایحه و جوانیم بود.ظاهرا هم من در جاده پیری قدم میگذارم هم این عطر به سمت افول سیر می‌کند.
07 دی 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : derrick Sajjad
جناب وقوعی عطرهایی که نام بردید.با خواننده های دهه ۸۰ میلادی مثل آلفاویل و بد بویز بلو و دیوید بوویی و سارینا و مادونا و کریس آیزاک و پیتر گبریل و....همزمانی داشتن.بگذریم....یک شو از آلفا ویل دیدم مال چند ماه پیش بود و اون جوان ریزز اندام و لاغر و بامزه با اون دندونهای خرگوشی به چه هیولایی تبدیل شده بود و منهم با خودم گفتم روزگار و دوران با آدم چه میکنه.اگر نمیومد بخونه بهتر بود و من بوی عطرها را با چهره جوان او به یاد میاوردم
08 دی 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : محسن امیر رنجبر
درود بر شما استاد گرانقدر .فرمایشتان کاملا متین است.گروه آلفاویل با ترانه معروفشbig in Japan.بله گذر زمان انسانها را شکسته میکند.نظرات شما را مطالعه میکنم و لذت میبرم و چه بسیار خرسندم که عزیزانی چون شما در عطرافشان حضور دارند.پاینده باشید.

[EDITED] 1402/10/09 17:54
09 دی 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : derrick nazanin

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
آزارو کروم اسپورت

سیتروسی، سبز و خنک. قدرت المیاراک در طراحی رایحه ای که شفافیت کارهایی با کیفیت دیور یا شنل داشته باشه و قیمتی نازل، اینجا خودشو نشون میده. در ابتدای اسپری طراوت و تلخی مرکبات به مشام میرسه بدون ذره ای هارش و تند بودن. اگه دیور اوم کولون شربت ابلیموی تندی باشه که بعد از مدتی ملایم میشه کروم اسپورت از همون ابتدا ملایم شروع میشه. ادامه کار با نتهای سبز و اکواتیک فضای نرم، هوا گونه و لطیف به وجود میاره. مشک و کهربا بسیار لطیف و نامحسوس در بطن کار با سایر نتها همراه میشن.

تغییر نتها بسیار دلنشینه که از شربت لیمو شروع میشه تا به ابری خنک تبدیل بشه. البته نتهای سیتروسی تا آخر همراهی میکنن

عموما عطرهای لاین کروم به هم شباهت دارن اما چندتاشون قرابت رایحه ندارن. کروم اسپورت یکی از اونهاست فضای کار بیشتر به ورساچه من اوفرش نزدیکه.

ماندگاری ۵ ساعته روی پوست و پخش بوی ملایم. باید توجه کرد رایحه ای اینقدر نرم، لطیف و خنک نمیتونه عربده کش و غالب باشه.
وقتی شیشه رو در دست میگیرین حس خیلی جالبی بهتون میده شیشه مات و یخی که درونش مایع آبی روشنی داره تداعی کننده یخهای شناور در قطب هست که واقعا تحسین برانگیزه

درکلام اخر یکی از بهترین انتخاب های تابستانیه که میتونید ازش لذت ببرید

سلامت و خوشبو باشید

[EDITED] 1402/04/09 12:41
08 تیر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهریار Perfumex

من چند ساله این عطرو توی فصل گرم سال استفاده میکنم. متاسفانه بجز سال اول در سالهای بعد عطری که گرفتم پخش بوی خیلی ناچیزی داشت. ولی با توجه به بوی خیلی دلچسبش دلم میخواد یه عطر با بوی مشابه بوی این داشته باشم. از دوستان یا مدیران سایت کسی هست که عطر دیگه ای با بوی کاملا مشابه این عطر ولی با ماندگاری و پخش بوی بالاتر به من معرفی کنه؟
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر
Versace Man Eau Fraiche بوی مشابه داره ولی کلا از عطرهای خنک ماندگاری کمی دارند
28 شهریور 1396 پاسخ تشکر

كسي ميدونه اين عطر بوش بهتره يا آزارو كروم سامر ؟ميخوام هديه بدم البته من يه بوي خنك و شرجي ميخوام
18 شهریور 1396 پاسخ تشکر

برای فصل گرما با توجه به قیمتش گزینه خوبیه و کیفیت قابل قبولی داره ، به نظرم نت دوم ( زنجبیل و آب و علف ) این عطر محسوس تر از نت اول ( مرکباتی ) اون هستش .
12 خرداد 1395 پاسخ تشکر

امروز رسید دستم.ممنون از ارسال سریعتون.
سوال داشتم،این ادکلن پرفیوم نداره؟؟
24 بهمن 1394 پاسخ تشکر

با سلام
ایا این ادکلن بوی تند یا شیرین هم داره؟؟
با تشکر
11 بهمن 1394 پاسخ تشکر
به شیوا :
این ادکلن یه کار خنک و تقریباترش گونه هست با رگه هایی از تلخی در کل کار شاداب و جوان پسندیه تقریبا هم ردیف ورساچه او فرچ تندی یا شیرینی آزار دهنده نداره بیشتر ملایم و ترشه از نظر پخش و ماندگاری هم متوسط رو به بالاس سازنده این کار هم طراح بزرگ میشل آلمیراک هستش در مجموع کار خوبیه و البته صد در صد تابستونی.
12 بهمن 1394 پاسخ تشکر

5
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
5
طراحی شیشه
من دیروز 18فروردین به دستم رسید. بوش حس میکنم کمی غمگین وقدیمی باشه. یه جوری بوی صابون حس میکنم ازش. پخش وماندگاری کمی داره.فکر کنم یا باید لباسمو باهاش بشورم تا بوش کمی حدود نیم متری خودم به مشام بقیه برسه یا توی اتاق یا فضای بسته اسپری کنم تا کسی اومد بوی اتاق براش قابل استشمام بشه. کلا بوش شاد یا چندان خنک نیست. و همش حس میکنم قدیمیه بوش و به یاد صابون میوفتم.من اهواز زندگی میکنم.
19 فروردین 1394 پاسخ تشکر

با سلام میخوام بدونم فرق این کار با chrome سال 96 چیه
07 مرداد 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام خدمت شما جنبه مرکباتی کار بیشتر شده و کمی از سبکتر شده. در ترکیبات هم تغییراتی به وجود اومده از جمله حذف آنانس و بهارنارنج و اضافه شدن روایح آبی، زنجبیل و پوست پرتقال.

با سلام ، در جواب دوست خوبم رابین میخواستم بگم شاید توی چند مدل آزارو شیشه های خیلی جالبی نمیزنه ولی واقعا به جاش عطر خوبی میخری که موندگار برات و پولتو دور نمیریزی، مثلا خودم اغفال شدم و یه گوچی گیلتی بلک خریدم که دو برابرپول گرونترین عطر آزارو هستش ولی واقعا فقط پول شیشه دادم حتی نیم ساعت هم عطر نبود برام
30 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟