پرسش ها | M.R

درود عطرافشان عزیز. گفته بودید قراره شرایط خرید قسطی فراهم بشه. من عطر مورد نظرم رو در فروشگاهای دیگه که با اسنپ‌پی همکاری دارن پیدا کردم اما تمایل دارم از عطرافشان بخرم که خیالم راحت باشه. میخوام بدونم این اتفاق کی می‌افته؟ آیا نزدیک هست که باز هم صبر کنم؟ یا به این زود‌ی‌ها خبری نیست؟

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب ما می خواهیم انجام شود اسنپ همکاری نمی کند و ثبت نام فروشگاه جدید ندارد

درود بر گردهم اورندگان عزیز عطرافشان. همونطور که از قیمت عطرهای باکیفیت و مورد پسند عام و وضعیت اقتصادی مردم و جامعه خبر دارید متاسفانه اکثریت جامعه محکوم به استفاده از عطرهای  فیک‌ یا شرکتی هستند که مسلما در طولانی مدت باعث آسیب به سلامت جامعه و نسل‌های بعد میشه. به همین دلیل از تیم مجرب و حرفه‌ای عطرافشان تقاضا دارم امکان خرید قصدی به روش‌های مختلف رو برای مردم خوبمون فراهم کنید تا بتونن بدون اینکه به سلامتیشون آسیب برسونن عطر دلخواهشون رو بپوشن. با آروزی سلامتی و برکت برای شما

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
سپاس از توجه شما ، قابلیت مورد نظر را به فکر هستیم که سریعتر به سایت اضافه کنیم
رایحه‌ی پودری 11 شهریور 1402

دوستان از بین نارسیسو پودری و ولنتینو پیشنهادتون کدومه؟ کدومشون بیشتر بوی لوازم آرایش میده؟ نکته‌‌ی خاصی دربارشون هست؟ مثلا بوی خاصی قاطی یکیشون باشه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir