پرسش ها | Yasinnajari

درود خدمت همگی

مشابه اقتصادی کرید سیلور که از نظر پخش و ماندگاری و شباهت خوب باشه و زیر ۱.۵ میلیون باشه سراغ دارید؟

داریم چنین چیزی؟(دقت کنید کاج باران خورده. خاک باران خورده منظورم نیست)

باسلام

بنده در بیمارستان کار میکنم و میخوام بین عطرای خنک و فرش که بیمارا و مراجعین رو اذیت نکنه انتخاب کنم. فعلا بین مون بلان لجند و پاکورابان اینوکتوس مرددم. به نظر شما کدوم بهتره؟ اگر پیشنهاد دیگه ای جز اینام داشتید ممنون میشم بگید

سلام خدمت همگی دوستان

جدیدا یه سوالی برام پیش اومده که مبنای گروه بندی عطرها از نظر گروه بویایی(چوبی، چرمی، آروماتیک، گلی و...) چیه؟ چون مثلا یه عطر رو میبینی تو فرگرنتیکا گروهشو زده چرمی ولی چرم اصلا جزو آکورد های اولش نیست، در عوض یه عطر دیگه رو میبینی که واضحا رایحه چرم داره ولی تو یه گروه دیگه(مثلا چوبی یا شرقی) قرارش داده. باتشکر

درود خدمت تمام دوستان عزیز

عطر مردانه مناسب فصول سرد که خیلی تند و تلخ یا رسمی نباشه و بشه به صورت روزانه با استایل عادی و در فضای بسته استفاده کرد چی معرفی می کنید؟

(جوانانه و مناسب زیر ۳۰ سال، پخش و ماندگاری مناسب، خوش قیمت و زیر ۳ میلیون تومن، و ترجیحا دارای رایحه چرم باشه چون بنده عاشق بوی چرمم)

با تشکر

باسلام به دوستان و اساتید گرامی. من طی یه گشت و گذار رندوم در نت متوجه شدم که بین برندهای شرکتی فرگرنس و الحمبرا در سایت فرگرنتیکا هستن و دو برند معروف دیگه شرکتی، یعنی روونا و جانوین نیستن. بعد اسم روونا رو به انگلیسی سرچ کردم و در کمال تعجب تمام نتایج جستجوی من سایت های فارسی بودند و هیچ اثری از وجود این برند در سایتهای انگلیسی یا عربی نبود. واقعا ما چقدر اطلاعات از این برندها داریم؟ باتوجه به اینکه فروش بالایی هم دارند واقعا اعتماد بهشون کار درستیه؟ 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir