تصویر ها | شهرزاد

زیبای عزیزم! باور نمیکنم که به همین راحتی از دستت دادم، و دیگه هیچ جا نمیتونم پیدات کنم. چرا باید انقدر بی توجه در جلوترین نقطه ی قفسه میگذاشتمت؟

داتورا نوآر: کیک تازه و داغ بادوم با خامه ی سنگین و شیرین فراوان، در کنار انبوهی از گل های مریم. گل مریم عمیق و دلنشین در کنار خامه. یک اثر هنری واقعی. 

متاسفانه به تک تک عطر فروشهای داخلی و سایتهای خارجی سر زدم و هیچ جا بطری کاملش فروخته نمیشه.

 

Datura Noir #سرج لوتنس داتورا نویر Datura Noir 

 

پستچی یک ساعت قبل آمد و این بطری زیبا و ارزان قیمت از همان موقع مقابل من است. و هم اکنون فضای دفتر کار پر است از این بوی ناخوشایند آشنایی که نمیدانم مرا به کدام کوچه های گل آلود در کودکی میبرد.

 گفتند که این بطری قشنگ دروازه ی ورود به «عود» است. آه عود، ای اورست من! چگونه می توانم دوستت بدارم؟ کدامین سنگفرش مرا به تو میرساند؟ 

دوستان کسی مطلع هست که این عطر کجا ممکنه گیر بیاد؟ 

گذراندن روزهای پرکار و پراسترسکنار این بطری زیبای صورتی---یکی از نمونه های حقیقی خنک شیرین وانیلی. Dolce Garden #دولچه گابانا دولچه گاردن Dolce Garden 

کارامل نمکی عزیز برای صبح پراضطراب شنبه

#شیرینی #تابستان #آرامش

شیرین و شب 31 تیر 1402

با اینا خستگی رو در میکنم #شب #تهران 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir