پرسش ها | سارا یاری

سلام. وقت بخیر🌹من عاشق عطرهای گورماند و خوشمزه ام.دکانت گلد کوتور و امو فراگامو و کلود آریاناگراند و گاردن دولچه اندگابانارو دارم و خیلی دوستشون دارم. الان به نظرتون عطر کتی پری میو رو میتونم بلایندبای بکنم؟ چون دکانت و سمپلش نیست و چون خوندم که بوی خامه و شیر خشک میده و از روی مشخصات به نظر میاد که از عطرهای بالا جذاب تر باشه.و پیشنهاد دیگه ی گورماند وجوون پسند اگه هست که دکانت یا سمپلش هم پیدا بشه ممنون میشم نظر بدید❤️

سلام 

برای همسر۴۱ ساله ام که تیپ نیمه رسمی داره و عطرهای محبوبش دیورساواج و دیورهوم هست میخوام عطرجدیدی هدیه بخرم که هیچکدوم رو تست نکردم فقط از روی نظرات اینها رو انتخاب کردم؛ کرید اونتوس، تام فورد توسکان لدر، آمواج اینترلود. از نظر رایحه کدوم؟ و از نظر پخش بو کدوم؟ راهنمایی کنید ممنون میشم. و اگر پیشنهاد دیگه ای هست باز هم ممنون.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir