پرسش ها | دنی

تلاش برخی از افراد جامعه برای از بین بردن خودشون بسیار عجیبه!

و البته دیگران رو هم به زحمت میندازن! به تازگی موقع تهیه دکانت و بررسی عطرهایی که تجربه بویایی اولیم رو ازشون دارم، دکانت یک یا دو عطر دیگر که دارمشون و استفاده میکنم رو هم تهیه میکنم تا از اصل بودن دکانت‌ها بتونم اطمینان نسبی پیدا کنم.

این فروشگاه که نام بردم، توی این آزمون شکست خورد. البته که از قبل بازنده بود :))

اومدم توی عطر افشان عزیز تا ببینم شخص دیگری هم تجربه مشابه داشته یا خیر؛ که بله! افراد دیگری هم از این فروشگاه متحمل زیان شدند.

بنابراین این گفت‌و‌گو رو ایجاد کردم تا دیگران راحت‌تر از روی تایتل بتونند پیداش کنن.


چندتا پیشنهاد هم به عطر  افشان عزیز داشتم که اغلب UXی یا به تجربه کاربری مربوطه:

- عطر افشان مرجع بزرگی هست، اضافه شدن قابلیت جستجو در گفت‌وگوها و پرسش‌ها و ... میتونه خیلی سریع‌تر کاربر رو به هدفش برسونه
- متن‌هایی که کاربر توی تکست‌فیلد‌ها مینویسه ممکنه طولانی باشه و با رفرش ناگهانی صفحه، از بین بره که میشه اونارو در جاهای مختلفی نگه‌داری کرد تا بعد از رفرش هم تکست فیلد رو با متن قبلیش ببینه یا حتی قبل از رفرش شدن با یه آلرت از کاربر تایید گرفت. خیلی دیدم کاربران این مشکل رو داشتن و اینجوری تجربه بهتری از تعامل با عطرافشان خواهند داشت
- ری‌دیزاین سایت هم میتونه جلوه‌های بصری بهتری ارائه کنه
- تسترها و سمپل‌های بیشتر و فروش اقساطی هم مثلن با سرویس اس.ن.پ‌.پی میتونه کاربران رو در خانه امن عطرافشان نگه‌داره

سپاس 

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
ممنون از پیشنهاد شما ، موارد را در نظر داریم انشالله انجام خواهد شد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir